Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

כסא מחשב אורטופדי – תרגישו בנוח

כסא מחשב אורטופדי – תרגישו בנוח
קרדיט גט קומפי

מזל טוב!! סוף סוף הגעתם לרגע שבו אתם יכולים לשכור משרד משלכם. אין ספק שזאת חגיגה גדולה. עברתם קורסים, הדרכות, לימודי תואר, השתלמויות ומלא רגעים שבהם למדתם וטעיתם בדרך, עד שהגעתם לדרך הנכונה. כעת שיש לכם כבר צוות עובדים, בין אם קטן ובין אם גדול, ואתכם כמנהלי החברה, חשוב לבחור כסא מחשב אורטופדי שיתאים לכל אחד ואחת מבעלי התפקידים.

כסא מחשב אורטופדי – תרגישו בנוח
קרדיט גט קומפי

כסא מחשב אורטופדי – זאת השקעה משתלמת

אם הגעתם כבר לשלב שבו אתם בוחנים ריהוט למשרד אין ספק שאם תרכשו כסא מחשב אורטופדי תעשו החלטה נבונה. כל כסא מחשב איכותי שהוא או ארגונומי או אורתופדי יכול להיות גם מעוצבת. כך שהוא יכול להתאים למשרד שלכם בצורה מושלמת

כסא איכותי לא רק שיכול להתאים גם ברמה העיצובית, אם כי בעיקר ברמה הבריאותית. כסא מחשב אורטופדי חייב להיות בסטנדרט מאד גבוה, על מנת להבטיח אפקטיביות מקצועית ונוחות מירבית. כסא מחשב איכותי ימנע כאבי גב, מתח, כאבי שרירים ולחץ.

זה למעשה הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות כשאתם עוברים למשרד חדש, או אם אתם מחדשים את הריהוט במשרד. רכישה של כסאות מחשב איכותיים המתאימים גם לעיצוב המשרד, והכי חשוב, מתאימים לבריאותכם ולבריאות העובדים שלכם.

מבחינת העלויות אין ספק שכסאות אלו יקרים יותר מכסאות אחרים, אך ההשקעה משתלמת גם לטווח הארוך. העובדים שלכם יהיו יותר מרוצים, אתם תהיו יותר מרוצים וכולם יהיו רגועים, בריאים ושמחים.

כסא מחשב אורטופדי – כך בוחרים את הכסא המתאים לכם

בחירת כסא משרדי למזכירה או עוזרים אישיים גם היא בחירה של כסאות מחשב איכותיים שעליהם להיות לא רק ייצוגיים, אלא גם אורטופדיים. על כסאות אלו להיות כסאות המותאמים לעבודה מול מחשב ולעבודה בשעות מרובות. ישיבה של שעות מרובות על כסא משרדי עלולה להביא לתוצאות בריאותיות הרסניות, ואפשר למנוע אותן.

וודאו שהכסא מעניק תמיכת גב מלאה ,שיש לו מנגנון כוונון לגובה, מנגון כוונון למשענת, שהריפוד מספיק נוח ואוורירי ואף עשוי מסיבים רכים וסיבי ניילון חזקים. כל אלו שומרים על עמידות הכסא.

חשוב שלא תקלו ראש ברכישת כסאות מחשב אלו, כסאות מחשב שהם מעוצבים זה נהדר, יחד עם זאת, כדאי שתוודאו שהם גם אכן איכותיים ומעניקים לכם, ולעובדים שלכם את מלוא התמיכה הבריאותית.

לא כולם מקשרים בין כאבי הראש, הלחץ, כאבי הגב, כאבי המפרקים והצוואר אל ישיבה לא נוכה. אבל כל אלו בהחלט קשורים ביחד וכדי לשפר את איכות החיים עליכם לדאוג לישיבה יציבה. התאמה אישית של הכסאות המשרדיים לעובדים ואליכם. בין אם אלו במשקל גבוה, ובין אם לא.

מאמר זה נכתב על ידי גט-קומפי, חברה מקצועית ויבואנית המובילה בתחומה בתחום הארגונומיה ופתרונות ישיבה, אותה מנהלים איתי ואייל, יזמים צעירים ובעלי החברה הבלעדיים. גט-קומפי היא היבואנית הרשמית של המותג הבינלאומי  SIHOO המוביל בתחום. החברה יצרה במיוחד עבורכם חנות אונליין להזמנות עד הבית, ובכל רחבי הארץ. מוזמנים לצור קשר לפרטים נוספים, או כבר כעת לסייר באתר ולמצוא את הפרטים המדויקים של המוצרים האיכותיים. כי הבריאות שלכם חשובה לנו, ושביעות הרצון שלכם היא ההצלחה שלנו.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להחזיר את עצמנו כמה שנים לאחור- זה אפשרי
במיוחד בעידן שלנו, בו כולם מצלמים ומצטלמים כל הזמן, המודעות...
התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת
אסטרטגיה עסקית כוללת את התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת כדי להשיג...
להכין את הארון לחורף- ממה מתחילים?
כשהיינו קטנים היתה החלפה ברורה של תכולת ארון הבגדים מבגדי...
כל הפרטים החשובים על תהליך גירושין
תשלומי מדור מייצגים את חובתם של ההורים להעניק לילדיהם סביבה...
איך מחשבים התקנה של מערכת סולארית לבית הפרטי
עם כל הכבוד לאידיאולוגיה ולהכרה בכך שעלינו, על כולנו, מוטלת...
יוון כמו שלא הכרתם - מחכה לכם לטיול מרתק
את המראות הקסומים שתפגשו בצפון יוון, קשה לתאר במילים. מלבד...
למי פונים כשזקוקים לעזרה בחיפוש מידע?
אירועים שונים בחיים מחייבים לפעמים שינוס מתניים כדי לצאת מאזור...
הפיכתם של מרחבים עירוניים לאזורים מתחדשים
עורך דין התחדשות עירונית מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים לפרויקטים של...
לפי אלו קריטריונים בוחרים את שיטות יציקת הבטון לתבניות?
כאשר מתחילים פרויקט בניה חדש, חשוב לקחת בחשבון כי יסודות...
לחגוג אחרת את האירועים הפרטיים שלכם
כמה שנים הבטחתם לעצמכם שיום אחד תקומו מהכיסא באירוע כלשהו...