Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

כרוניקות הופעות והצגות בהיכל התרבות מודיעין מכבים רעות נובמבר 2021

כרוניקות הופעות והצגות בהיכל התרבות מודיעין מכבים רעות נובמבר 2021
צילום: תמי בר ישי

חיפזון וזהירון מסיבת קיץ – הצגת ילדים
עם כוכבי הילדים האהובים: חיפזון וזהירון טישו ופרלה. כוכבי הסדרה המצליחה "חיפזון וזהירון" עם "מסיבת קיץ" – מופע בידור, מוסיקלי, מצחיק ומקפיץ במיוחד לקיץ למספר הופעות מצומצם עם השירים המוכרים מתוכניות הטלוויזיה המצליחה לצד שירי ילדות קלאסיים בעיבודים חדשים ומקפיצים השזורים בקטעי בידור מקוריים וסיפור עלילה מצחיק ומקורי. האם חיפזון יוכל להופיע מול הקהל למרות התרגשותו הרבה?
למה חיפזון וזהירון הופכים לברוגז? מה קורה שפרלה מהבאגיס מגיעה בפתאומיות לשכונה של חיפזון וזהירון? ואיזו הפתעה יכין טישו לחיפזון וזהירון? כל זאת ועוד במופע מוסיקלי כיפי המלווה בשירי הסדרה לצד שירי ילדות קלאסיים. בהשתתפות: חיפזון, זהירון, טישו ופרלה פרליטה מלהקת הבאגיס.
יום שלישי 2.11 בשעה 17:30 היכל התרבות מודיעין מכבים רעות. מחיר 79-89 ₪.

 

רודף העפיפונים- תיאטרון גשר
עיבוד בימתי לרב המכר של חאלד חוסייני – זהו סיפור על אבות ובנים: האהבה ביניהם, הקורבנות שהם מקריבים ועל השקרים שהם מספרים. כל זה על הרקע של קאבול, בירת אפגניסטן – עיר קסומה, ססגונית, מלאת ריחות אקזוטיים, בזארים שוקקי חיים ותחרויות להפרחת עפיפונים. אמיר, בנו של איש עסקים פאשטוני עשיר ומכובד, וחסן, בנו של משרת האזארי, גדלים יחד: ספק חברים, ספק אדון ומשרת וגורלותיהם נשזרים זה בזה עד שאחד מהם בוגד בחברו במעשה שירדוף אותו שנים רבות אל חיים אחרים ביבשת אחרת.
"זה לא נכון מה שאומרים על העבר, שאתה יכול לקבור אותו באדמה, כי העבר תמיד חופר את דרכו החוצה, בציפורניים".
שחקניםדורון תבוריגלעד קלטראבי אזולאיהלל קפוןיולי סקרפיראס נסארתום אפלבאוםאלכסנדר סנדרוביץ', אורי יניבאלי מנשהויטלי פוקסקארין סרויהרוני עינב.
יום חמישי 4.11 בשעה 20:30 וביום שבת 6.11 בשעה 20:30  אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר:129-239 ש"ח

 

התזמורת האנדלוסית אשדוד "שיר ידידות"
בחרנו לפתוח את עונת המנויים בהפקה חגיגית לציון 100 שנים לקובץ הפיוטים המרכזי של "שירת הבקשות" של יהודי מרוקו, כפי שנערך על-ידי גדולי הפייטנים במרקש, ר' דוד יפלח, ר' חיים אפריאט ור' דוד קיים. "שיר ידידות" יצא לאור בשנת 1921 ונשען על קובץ הפיוטים מ-1890 "רני ושמחי". לכבוד אירוע זה כינסנו את בכירי הפייטנים בארץ המתמחים ב"שירת הבקשות" אשר יחד יגישו לנו את הפיוטים הנבחרים מתוך "שיר ידידות". מנצח ומנהל מוזיקלי: רפי ביטון יועץ מוסיקלי: דריס בראדה (מרוקו) הפקה מוזיקלית: מימון (מני) כהן. בהשתתפות: ר' חיים לוק, אמיל זריהן, ליאור אלמליח, מימון (מני) כהן, שמעון אילוז, אליה מויאל, דוד ויצמן ומקהלת המרכז לפיוט ושירה אשדוד. אורח מיוחד: יגל הרוש
יום ראשון 7.11 בשעה 20:30 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 119-159 ₪.

 

דרך השלום- תיאטרון באר שבע
קומדיה פוליטית– שר החוץ החדש של מדינת ישראל מאוד מוטרד. רק חודש בתפקיד וכבר מטילים עליו משימה בלתי אפשרית: הרגעת נציגת "האיחוד האירופי" המאיימת בהפסקת המענקים השמנים, עקב הקיפאון המדיני. ובדרום, בעוטף עזה, לחקלאי הוותיק דויד זנזורי, יש בעיות משלו. אשתו לא יכולה יותר עם ההפצצות והשריפות. המשפחה המורחבת לא תגיע בשום אופן לחגוג את יום הולדת ה-10 של בנם היחיד, והיא רוצה לעזוב עם הילד צפונה.  זנזורי מחליט לעשות מעשה. הוא כורת ברית שלום לשבועיים עם אמין, שכנו שמעבר לגדר. הוא מעביר חשמל, השכן נותן שקט. השלום הפרטי משגשג, השקט שורר, המשפחה תגיע ליום הולדת והשדות של זנזורי מלבלבים. נציגת "האיחוד האירופי" מבחינה בנקודה הירוקה שעל המפות ודוהרת דרומה לחזות בנס. שר החוץ ועוזריו, מבינים שעליהם לסכל את השלום הפרטי שנעשה מתחת לאפם ובניגוד לרצונם – הם נוסעים לדרום הארץ כדי לנסות להסתיר את ה״מחדל״ ולחסל את השלום הלא רצוי,  אחת ולתמיד. מאת: גיא מרוז, בהשראת "האכארנים" מאת אריסטופנס. משתתפים: מולי שולמן, אמיר קריאף, שרה וינו אלעד, קרלוס זגזוגי,אדוה עדני, אורן כהן, זהר מידן, רועי דוד, יונתן סעדון. ילדים: ים אבני/אופיר לוי.
יום חמישי 11.11 בשעה 20:30 ויום שבת 13.11 בשעה 20:30 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 129- 239 ₪.

 

אומנות – רמברנדט ואן ריין: סיפור על אור ורגש
רצה: דניאלה שלו – אוצרת ומנהלת מחלקה במוזיאון ישראל, בסדרת מפגשים חווייתית המתמקדת באמנים נבחרים. בכל מפגש נדבר על אמן אחר, נבחן את מקורות יצירתו ונכיר את סגנונו הייחודי, תוך היכרות עם סיפור חייו, הרקע הגיאוגרפי והתרבותי ממנו בא ומקומו בתולדות האמנות. המפגשים יכללו צילומים אותנטיים, תמונות של היצירות וקטעי סרטים רלוונטיים
יום שני.15.11 בשעה 20:30 אולם עינן-עזריאלי מודיעין. מחיר: 85-135 ₪.

 

המכבים – הקרב האחרון
"המכבים – הקרב האחרון" – הוא מחזמר מקורי לכל המשפחה מאת אסף אשתר ובבימויו של ירון רוח המביא את סיפורם של המכבים והמרד שלהם ביוונים, ונס חג החנוכה. המחזמר מגיש לקהל הצעיר את סיפור הגבורה המוכר – בדרך מקורית, קצבית, מוסיקלית ומהנה. בהשתתפות הכוכבים הגדולים: רינת גבאי, טל מוסרי, אוראל צברי, טיילור מלכוב, עמנואל לוי, יהודה בוחבוט ועוד… מחזה ותמלילים: אסף אשתר. הפקה: דורון מור / חסידה הפקות.
יום שלישי 16.11 בשעה 16:00 / 18:00 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 94 ₪.

 

חיים שפירא – על אמונה מול הבנה
בין ירושלים לאתונה- זעקותיו של איוב מול הסבריו של סוקרטס. בין אתי לדתי – אברהם מתווכח עם אלוהים. הגן של אפיקורוס. אלישע בן אבויה, האחר, לומד את חכמת יוון והופך מגיבור וחכם בתורה לאפיקורוס. מקדש לזאוס בירושלים. ספקותיו של הילל הזקן. הפיתוי האחרון של ניקוס קאזאנצאקיס ואמונתו של "זורבה היווני".
יום רביעי 17.11 בשעה 21:30 אולם עינן-עזריאלי מודיעין.  מחיר: 95-120 ₪.

 

קלאסי וקלאסיקה – להקת שלווה – "הללויה!"
קונצרט גאלה: צלילי סתיו – הללויה – התעלות של שלווה– מופע מוזיקאלי מעורר השתאות ובו חיבור יוצא דופן – המשיח מאת הנדל פוגש את להקת שלווה במופע חדש בניצוחו של גיל שוחט. היצירה הקלאסית שתבוצע הינה הפופולארית ביותר בכל הזמנים – המשיח מאת הנדל ובה קטעי המקהלה הווקאלים הידועים המהווים התעלות רוחנית –  ובשיאם שירת הללויה האהובה, בהשתתפות הקהל. יצירה זו פוגשת את להקת שלווה במיטב שיריה, להקה אשר מסמלת את ניצחון הרוח והאמונה באדם. על הבמה – מקהלה, סולנים, זמרי ונגני הלהקה וכן מקהלת מעיין – כל אלה תחת ניצוחו של מאסטרו גיל שוחט. שירת ׳הללויה׳ תבוצע על ידי להקת שלווה ומקהלת מעיין בשלוש גרסאות: פרק ההללויה הידוע מתוך המשיח, השיר זוכה הפרס הראשון באירוויזיון  מאת קובי אשרת והשיר הידוע מאת לאונרד כהן.
יום שבת 20.11 בשעה 21:00  אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר:139-159 ₪.

 

רפונזל
מחזמר המבוסס על המעשייה הגרמנית "פעמונית" (רפונזל) מאת האחים גרים.
המחזמר מספר את סיפורה של נסיכה אבודה עם שיער ארוך קסום אשר משתוקקת לעזוב את מגדלה המבודד. בניגוד לרצונה של אמה, היא מגייסת את עזרתו של גנב שודד לקחת אותה החוצה אל העולם שאותו היא מעולם לא ראתה.
מחזמר צבעוני וסוחף את הילדים להרפתקאותיה של רפונזל עם בשזירת שירים ושיערה הארוך במעבה היער.בכיכובם של :נעמה סופר על, לאה שנירר ,מאיר תמם, קובי מאור בהשתתפות שחקנים, זמרים ורקדנים.
יום שלישי 23.11 בשעה 17:30 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 89-99 ₪.

 

תרבויות מבעד לעדשה – "האפיפיורים"
סרטם של הבמאי פרננדו מיירליס, שהיה מועמד לפרס האוסקר על "עיר האלוהים", והתסריטאי אנתוני מקרטן, שהיה מועמד לאוסקר שלוש פעמים, הוא סיפור אינטימי על אחד מחילופי השלטון הדרמטיים ביותר באלפיים השנים האחרונות. הקרדינל ברגוליו (ג'ונתן פרייס) אינו רואה בעין יפה את הכיוון שאליו הכנסייה חותרת. הוא פונה אל האפיפיור בנדיקטוס (אנתוני הופקינס) ומבקש רשות לפרוש מתפקידו בשנת 2012. האפיפיור בנדיקטוס, שמתמודד עם שערורייה וספקות-עצמיים, מזמן לרומא את המקטרג החריף ביותר שלו, יורשו המיועד, כדי לחשוף בפניו סוד שעתיד לערער את יסודות הכנסייה הקתולית. בין כתליו של הוותיקן ניטש מאבק בין מסורת לקדמה, בין אשמה למחילה. שני האפיפיורים נאלצים להתעמת עם אירועים מעברם בתקווה למצוא את עמק השווה ולבנות ביחד את עתידם של מיליארדי החסידים ברחבי העולם.מרצה: אורלי אלדובי.
יום שלישי 23.11 בשעה 20:00 אולם עינן-עזריאלי מודיעין.  מחיר: 70-99 ₪.

 

ג'אז – ארהל'ה קמינסקי חוגג 80 עם חברים
יליד ת"א, מחלוצי הג'אז בישראל בקרב דור הצברים, פעיל בתחום הג'אז מתחילת שנות ה-60. יזם וניהל מועדוני ג'אז, ביניהם ברברים המיתולוגי, הקים להקות ג'אז שהבולטת ביניהם היתה הפלטינה, ניגן בהרכבי ג'אז שונים בארץ ובחו"ל והעמיד דורות של מתופפים צעירים. כמו כן תופף אהרלה באינספור מופעים, פסטיבלים, הפקות טלוויזיה והקלטות, וצלילי התופים שלו מלווים מאות להיטים שהקליטו טובי הזמרים בישראלבחגיגה ישתתפו: דני גוטפריד – פסנתר, אלברט פיאמנטה – סקסופון, אלי מגן – בס ואהרלה קמינסקי – תופים. עוד ישתתפו, תחת הכותרת שישיית אהרלה קמינסקי:
יונתן ריקליס – פסנתר, ארז ברנוי – סקסופון, יונתן קוזלובסקי – חצוצרה, יונתן וולצ'וק – טרומבון ורם ארז – בס. ברפרטואר: קטעי ג'אז מפורסמים משנות ה-60.
יום רביעי 24.11 בשעה 21:00 אולם עינן-עזריאלי. מחיר 129-180 ₪.

 

תירס חם – בים בם בם
קלאסיקת הילדים האהובה והמסופרת ביותר בכל הזמנים, בהצגה מוזיקלית, תיאטרלית המונגשת לגיל הרך באופן שלא נראה כמותו בארץ ההצגה הינה פסיפס יצירתי ורב גוני המשלב בתוכו תוכן איכותי, משעשע ומרגש מעולמם של הילדים, יחד עם קצב מרתק ואחר, מוזיקה לא מתפשרת ווירטואזיות תנועתית… כל זאת בניצוחה של איילון נופר מייסדת להקת מיומנה (אדרבא, לילה אחד באפריל, מיומנה וקרן פלס ועוד..) החופש האומנותי על במה הכוללת שחקנים, רקדנים ונגנים מעניקה לילדים חוויה יוצאת דופן של ביטוי ללא מחסומים וללא היסוסים… סיפור קסום הנכתב ע״ י הסופרת המוערכת מרים רות ובאיורה של אורה אייל, המושתת על שישה חברי קיבוץ אמיתיים שחוו את החוויה הזו בעודם היו בני ארבע שנים. ההצגה כוללת תלבושות, בובות וכל מה שאפשר לנגן, לנוע ולחלום עליו.
שחקנים: ענבלי, ירמי רייך, מאיה פלם, גילי גבל, מור כהן, גיא רון, תומר אדווי
ניהול אמנותי: אודי גוטשלק. במאית ומעצבת תנועה: איילון נופר. כתיבה: אסף אשתר. הפקה מוסיקלית: זיו רהב, אילון נופר. תפאורה: בתיה סגל פיק
יום שבת 27.11 בשעה 11:00 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 71-85 ₪

 

סטנדאפ- אודי כגן
אודי כגן במופע סטנד אפ חדש בהיכל התרבות מודיעין.
יום חמישי 2.9 בשעה 21:30 באודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר: 135 ₪.

 

הקוסם מארץ עוץ
מחזמר מרהיב לכל המשפחה על פי סיפורו של פראנק באום- זהו סיפור קורותיה של דורותי וטוטו הכלב האהוב שלה, במסע לארץ עוץ. שם פוגשת דורותי ( מיכל אמדורסקי) את הדמויות המופלאות: הדחליל חסר השכל , איש הפח שמחפש לב, האריה חסר האומץ, הפיה הטובה, וכמובן את הקוסם הגדול מארץ עוץ. המחזמר מלווה בשירים רבים, המפורסם ביניהם הוא: " אי שם מעבר לקשת".
יום שני 29.11 בשעה 17:30 אודיטוריום היכל התרבות מודיעין. מחיר 69-80 ₪.

 

תמונה: עדי ברק
תמונה: תיאטרון באר שבע
צילום: ישעיה פיינברג
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הדוקטור הבכיר מ'הדסה' הלחין להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה מבצעים "ריבה ריבך"
להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה בסינגל חדש – "ריבה ריבך"....
נשיא המדינה אירח אחיות ואחים מצטיינים ממערכת הבריאות
נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, אירחו היום, יום שלישי,...
להחזיר את עצמנו כמה שנים לאחור- זה אפשרי
במיוחד בעידן שלנו, בו כולם מצלמים ומצטלמים כל הזמן, המודעות...
הפועל לב ירושלים מסכמת עונה היסטורית
הפועל לב ירושלים מסכמת עונה היסטורית כמחזיקת גביע המדינה וסגנית...
בקניון הדר נחנכה ׳המרפסת׳, שדרת הבילוי והקולינריה
מאות אורחים, בהם אנשי עסקים, מנכ״לי חברות, פוליטיקאים, ודמויות בולטות,...
התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת
אסטרטגיה עסקית כוללת את התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת כדי להשיג...
הקרן לידידות תרמה רכב הסעות בקרוב לחצי מיליון שקלים למרכז לטיפול בקשיש בקהילה בירושלים
בכך יתאפשר למלב"ב בירושלים, המציע לקשישים עם דמנציה פעילות חברתית,...
כל הפרטים החשובים על תהליך גירושין
תשלומי מדור מייצגים את חובתם של ההורים להעניק לילדיהם סביבה...
איך מחשבים התקנה של מערכת סולארית לבית הפרטי
עם כל הכבוד לאידיאולוגיה ולהכרה בכך שעלינו, על כולנו, מוטלת...
מתגייסים למענם: רשת מלונות פתאל ועמותת 'נצח יהודה' ביוזמה מרגשת למען פצועי צה"ל והמשפחות השכולות
רשת מלונות פתאל בשיתוף עמותת 'נצח יהודה' יארחו בסוף השבוע...