Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

להגשים חלום עם פרויקט אור ים: המחיר למשתכן מגיע לאור עקיבא

להגשים חלום עם פרויקט אור ים: המחיר למשתכן מגיע לאור עקיבא
(צילום: עמיעד טאוב)

פרויקט אור-ים החדש באור עקיבא מצטרף גם הוא לרשימת הפרוייקטים שמציעים לזוגות הצעירים דיור בר השגה ובניגוד אולי לפרוייקטים אחרים, במקרה הנ"ל מדובר על מיקום מצוין. הפרויקט ייבנה ממש קרוב לכבישים המרכזיים הלא הם כביש החוף וכביש 4 ובהחלט אפשר לומר גם שהקרבה לים מצוינת.

אנחנו אוהבים להעביר ביקורת על שרי הממשלה, אנחנו אוהבים להתלונן על יוקרה מחיה ואנחנו אוהבים מאוד לבכות על כך שבמחירים של היום אי אפשר לרכוש דירה כמו ההורים שלנו. אז נכון שדירת חמישה חדרים בתל אביב זו משימה קצת יותר מורכבת ומסובכת אבל בזכות פרויקט מחיר למשתכן יותר ויותר זוגות צעירים יכולים להגשים את החלום ולהגיע לדירה נהדרת במחיר שפוי. פרויקט אור-ים החדש באור עקיבא מצטרף גם הוא לרשימת הפרוייקטים שמציעים לזוגות הצעירים דיור בר השגה ובניגוד אולי לפרוייקטים אחרים, במקרה הנ"ל מדובר על מיקום מצוין. הפרויקט ייבנה ממש קרוב לכבישים המרכזיים הלא הם כביש החוף וכביש 4 ובהחלט אפשר לומר גם שהקרבה לים מצוינת. יש החלטות שלפעמים קל מאוד לקבל, אם אתם כבר נחשפתם לפרויקט הזה כנראה שזו אחת ההחלטות הקלות ביותר שתקבלו בחיים.

(צילום: עמיעד טאוב)

לגור בהנאה גדולה גם מחוץ לתל אביב
הזוגות הצעירים אומנם לא מעט פעמים מתלוננים על מר גורלם שאינם יכולים לרכוש דירה אך מצד שני לא מוכנים להתפשר עם שום דבר לרבות האזור הגיאוגרפי של דירתם העתידית. אז אם אתם חושבים קצת אחרת ואם אתם לא מקובעים ואם אתם מוכנים לנסוע בבוקר קצת יותר זמן לעבודה אתם יכולים להגיע לדיור בר השגה במקומות נרחבים ברחבי הארץ. אור יהודה הייתה נחשבת עד לפני מספר שנים לצפון הרחוק עבור חלק מאיתנו אבל היום בזכות הכבישים המפותחים ובזכות ההבנה שהחיים לא מתחילים ונגמרים במדינת תל אביב הבינו רבים כי החיים ממשיכים גם בהרצליה וצפונה ואפשר לגור גם בערים הצפוניות יותר. אור יהודה מציעה לזוגות הצעירים ובכלל לכלל התושבים עיר מתפתחת וססגונית, עיר שמושכת אליה הרבה מאוד צעירים ועיר שמשלבת באופן מושלם בין התפתחות בנייה ולבין טבע מסביב שלא נגמר. אז נכון שכולם רוצים לגור בתל אביב ונכון שכולם לא מפסיקים להתפעל מהעיר ללא הפסקה של המדינה אבל אם מסתכלים קצת שמאלה וימינה אפשר לראות ערים אחרות שמציעות חיים לא פחות טובים בהרבה פחות כסף.

מחיר למשתכן – נגמרו התירוצים
כמו תמיד במדינה שלנו יהיו כאלה שיבקרו, יזלזלו, יחפשו מה לא בסדר ויחליטו כי פרויקט מחיר למשתכן הוא כישלון חרוץ שנועד בסופו של דבר לספק אינטרס פוליטי כזה או אחר. פרויקט אור-ים הוא דוגמה נפלאה ליחידות דיור רבות שמוצעות לזוגות צעירים שרוצים להתחיל את חייהם ואם עד לפני מספר שנים הם יכלו רק לחלום על דירות מסוג זה הרי שהיום החלום הופך למציאות. אז נכון שעדיין צריך להמציא הון עצמי ועדיין צריך לקחת התחייבות על משכנתא לאורך מספר שנים ונכון שצריך להשאיר סכום בצד עבור הרהיטים והחפצים לבית אבל המחירים הפכו להיות שפויים יותר, נוחים יותר ומשתלמים יותר עבור כל הזוגות הצעירים שבסך הכל רוצים קורת גג משלהם כדי להתחיל את חייהם.

 

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כל מה שצריך לדעת על בניית ממ"ד לבית
מקלטים הם תוספות חיוניות לבתים פרטיים, כי המספקים הגנה מפני...
שני פרויקטים בשותפות הקבוצות בית ירושלמי ויובלים אושרו להפקדה ע"י הוועדה המחוזית לתכנון ובניה בירושלים בתוך זמן שיא של כ- 4 חודשים בלבד
מדובר בפרויקטי פינוי בינוי להקמת 450 יח"ד חדשות ב-2 פרויקטים...
הפיכתם של מרחבים עירוניים לאזורים מתחדשים
עורך דין התחדשות עירונית מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים לפרויקטים של...
לפי אלו קריטריונים בוחרים את שיטות יציקת הבטון לתבניות?
כאשר מתחילים פרויקט בניה חדש, חשוב לקחת בחשבון כי יסודות...
קבוצת בית ירושלמי תקים מגדל בן 30 קומות מעורב שימושים בכניסה לעיר- בית הכרם
הוועדה המחוזית נתנה תוקף לפרויקט "פני העיר" בבית הכרם הכולל...
עיצוב פנים הוא לא תמיד מה שחשבתם
אם נכנסתם לבית והרגשתם בו נוח מיד, ראיתם שכל הפריטים...
איזור מגורים עם מחויבות לפיתוח ירוק ובר קיימא
דירות למכירה בהרצליה הירוקה המערבית בולטות כאזור מגורים מוביל המשלב...
דירות בנופים מרהיבים של הסביבה
דירות למכירה בנווה שאנן חיפה מייצגות פלח ייחודי בשוק הנדל"ן...
סקיצות חלוקה בחישוב מדויק
עולם הסקרים והמיפוי עבר כברת דרך ארוכה עם התקדמות הטכנולוגיה....
אשטרום החלה בשיווק פרויקט קריית היובל ירושלים
בפרויקט 396 דירות חדשות להשכרה ארוכת טווח ואכלוס מידי, רבע...