Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

לימודי שוק ההון – מה האפשרויות העומדות על הפרק?

לימודי שוק ההון – מה האפשרויות העומדות על הפרק?
קרדיט לתמונה: pixabay

התקופה הנוכחית בה אנו נמצאים מאתגרת במיוחד מבחינת תעסוקה, אך גם מפנה עבור רבים מאיתנו את הזמן ללמוד ולהתמקצע במשהו חדש. בעוד מאות אלפים מאזרחי ישראל נאבקים לסגור את החודש ונמצאים במצב של אי וודאות בנוגע לעתיד תעסוקתם, רבים בוחרים לנצל את הזמן על מנת להתפתח לתחומים חדשים בהם יוכלו למצוא תעסוקה בטוחה ויציבה יותר. אחד התחומים האטרקטיביים יותר מבחינה זו הוא זה של רכישת השכלה פיננסית, וספציפית למידה מקצועית ומסודרת של שוק ההון. להלן כמה מהאפשרויות העומדות כרגע על הפרק בכל הנוגע ללימודי שוק ההון: 

לימודי שוק ההון – מה האפשרויות העומדות על הפרק?
קרדיט לתמונה: pixabay

קורסים מקיפים עם אפשרות למתכונת דיגיטלית – לימודי שוק ההון למתחילים

אחת האפשרויות הבולטות והמומלצות ביותר לרכישת השכלה פיננסית מקצועית דווקא כיום, כאשר כישורים פיננסיים מתקדמים נדרשים מאיתנו יותר מאשר בכל נקודת זמן אחרת בעבר, היא זו של קורסים מקיפים וכלליים יחסית בעולם הפיננסים המעניקים בסיס רחב וכלים מגוונים להכיר עולם זה, לעסוק בו ולהמשיך לקורסים מתקדמים וממוקדים יותר. דוגמה אולטימטיבית לכך היא קורס שוק ההון למתחילים שמציעה האקדמיה לפיננסים, המוצע גם כקורס דיגיטלי (בתכונת מקוונת מלאה) וכולל סקירה יסודית ורחבה של עולם הפיננסים ושוק ההון, רכישה של כלים בסיסיים רבים מעולם המסחר הבורסאי, שעות רבות של תרגול מסחר מסוג זה במערכות מסחר מקוונות ועוד.

קורסים מתקדמים או ממוקדים בנושא ספציפי במסגרת לימודי שוק ההון

אפשרויות נוספות הזמינות כיום במסגרת לימודי שוק ההון הם קורסים מתקדמים ומעמיקים יותר, המיועדים לרוב למי שכבר למד את קורס המבוא/בסיס (לימודי שוק ההון למתחילים). שם נוכל למצוא קורסים כמו "השקעות ערך – לימודי שוק ההון למתקדמים", קורס המתמקד באופציות ונגזרים פיננסים, קורס "ברוקר אמריקאי" המתמקד בשוק האמריקאי ודרכים מומלצות לפעול בו ועוד.

קורסים מתמקדים ו/או ממוקדים אלו בעצם מעניקים לתלמידים הנרשמים אליהם כלים מעשיים וספציפיים ביותר להתמקצע בתחום מוגדר ומסוים בתוך העולם הרחב והעשיר כל כך של שוק ההון והמערכת הפיננסית בכללותה. במיוחד בזמנים תזזיתיים שכאלו, מדובר בכלים חשובים מאין כמוהם עבור המעוניינים לנווט בהצלחה במים הסוערים של המשבר הכלכלי הנוכחי.

השכלה פיננסית בסיסית לציבור הרחב

מסלולי לימודים דוגמת לימודי שוק ההון מורחבים או למתחילים מספקים כאמור השכלה פיננסית מעמיקה וחיונית לצורך עיסוק מקצועי יותר בעולם הפיננסים. אך לצד מסלולים אלו ניתן למצוא קורסים במסגרת לימודי שוק ההון המציעים השכלה פיננסית בסיסית ומתקדמת גם למי שלא מעוניין בהכרח להיכנס לעולם המסחר הבורסאי או להמשיך לקורסים מתקדמים יותר לאחר מכן.

למשל, קורס הערכת שווי חברות הוא קורס בסיסי יחסית אשר רלבנטי לכל מי שמעוניין להבין היכן מושקע הכסף שלו ומדוע. קורס פסיכולוגיה בהשקעות מאפשר לתלמידים לצייר תמונה קוהרנטית יחסית של האופן בו עובדת פסיכולוגיית ההמונים בשוק ומה ניתן לצפות בהתחשב בכך בזמני משבר וכד'.

לסיכום, יש הרבה מאוד מה ללמוד ומה לעשות, דווקא עכשיו יותר מתמיד, בכל הנוגע ללימודי שוק ההון ורכישת ידע וכלים בסיסיים וחשובים בתחום. רבים מהקורסים הללו מוצעים גם באפשרות למתכונת דיגיטלית מלאה, ולכן רלבנטיים גם ובמיוחד כיום.

היכנסו לאתר האקדמיה לפיננסים מבית BDO המציעה מסלול של לימודי שוק ההון מקיף, קורסים בפריסה ארצית, ואפשרות לקורס און ליין 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להחזיר את עצמנו כמה שנים לאחור- זה אפשרי
במיוחד בעידן שלנו, בו כולם מצלמים ומצטלמים כל הזמן, המודעות...
התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת
אסטרטגיה עסקית כוללת את התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת כדי להשיג...
להכין את הארון לחורף- ממה מתחילים?
כשהיינו קטנים היתה החלפה ברורה של תכולת ארון הבגדים מבגדי...
כל הפרטים החשובים על תהליך גירושין
תשלומי מדור מייצגים את חובתם של ההורים להעניק לילדיהם סביבה...
איך מחשבים התקנה של מערכת סולארית לבית הפרטי
עם כל הכבוד לאידיאולוגיה ולהכרה בכך שעלינו, על כולנו, מוטלת...
יוון כמו שלא הכרתם - מחכה לכם לטיול מרתק
את המראות הקסומים שתפגשו בצפון יוון, קשה לתאר במילים. מלבד...
למי פונים כשזקוקים לעזרה בחיפוש מידע?
אירועים שונים בחיים מחייבים לפעמים שינוס מתניים כדי לצאת מאזור...
הפיכתם של מרחבים עירוניים לאזורים מתחדשים
עורך דין התחדשות עירונית מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים לפרויקטים של...
לפי אלו קריטריונים בוחרים את שיטות יציקת הבטון לתבניות?
כאשר מתחילים פרויקט בניה חדש, חשוב לקחת בחשבון כי יסודות...
לחגוג אחרת את האירועים הפרטיים שלכם
כמה שנים הבטחתם לעצמכם שיום אחד תקומו מהכיסא באירוע כלשהו...