Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

למעלה מ- 400 מורי ומורות החינוך המיוחד בירושלים קיבלו מחשבי אייפד מעיריית ירושלים וקרן אתנה

למעלה מ- 400 מורי ומורות החינוך המיוחד בירושלים קיבלו מחשבי אייפד מעיריית ירושלים וקרן אתנה
צילום: אמיר אלון

463 מורים ומורות לחינוך מיוחד בירושלים קיבלו מחשבי אייפד, יחד עם תוכנות ואפליקציות מיוחדות לתלמידים בעלי צרכים מיוחדים ומוגבלויות שונות, באמצעות התכנית "אייפד לכל מורה לחינוך מיוחד" של קרן אתנה. בנוסף לאייפד יקבלו המורים והמורות הדרכה מקצועית של 120 שעות.

התכנית מיועדת להעצים את מורי החינוך המיוחד בישראל ומאפשרת להם לתקשר טוב יותר עם תלמידיהם. בנוסף לכך מקנה התכנית גישה למגוון רחב של חומרי לימוד, ומשנה באופן משמעותי את חייהם של התלמידים. המורות והמורים יכולים להכין בעזרת האייפד תכניות לימודים מיוחדות לתלמידיהם, כאשר התלמידים יכולים להמשיך את חוויית הלמידה בביתם לאחר שעות הלימודים בבית הספר.

צילום: אמיר אלון

המחשבים חולקו  בטקס חגיגי ומרגש שנערך באולם מועצת העירייה, במעמד ראש העיר.

ניר ברקת, ראש העיר ירושלים: "עיריית ירושלים מובילה את בתי הספר בעיר להצטיינות בחדשנות חינוכית, ואנו גאים מאוד על הצלחת הפרויקטים בתחום התקשוב בחינוך הירושלמי. חלוקת מחשבי אייפד למורי ומורות החינוך המיוחד בירושלים, באדיבות קרן אתנה, היא צעד נוסף וחשוב בהצעדת התלמידים שלנו אל העתיד. אין ספק כי הגברת השימוש בטכנולוגיה מתקדמת, ובפרט בחינוך המיוחד, תסייע לקידום מערכת החינוך בעיר ותמקם את ירושלים כעיר מובילה בתחום זה".

"אנו שמחים לסייע לעיריית ירושלים במאמציה וביוזמותיה בתחום החינוך המיוחד" אמר אורי בן-ארי, נשיא ומייסד קרן אתנה. "עיריית ירושלים מפעילה מסגרות שונות ומגוונות לחינוך מיוחד המחולקות לזרמים חינוכיים. מסגרות החינוך המיוחד מחולקות גם על פי סוג המוגבלות או הקושי, וזאת על מנת להתאים את הצוות החינוכי והטיפולי לאוכלוסיית ילדי בית הספר וליצור התמחות מיוחדת בתחום".

נועה פחימה, ממונה על חינוך מיוחד במינהל החינוך בעיריית ירושלים: "העולם משתנה ואיתו גם הטכנולוגיה, ואנו מבינים שהטכנולוגיה כאמצעי היא כלי מצוין עבורנו להפוך את החינוך בכלל והחינוך המיוחד בפרט לטוב יותר, משמעותי יותר ומונגש יותר. עיריית ירושלים נענתה לצו השעה, 463 האייפדים שחילקנו יחד עם 120 שעות השתלמות בתחום, יתנו מענה משלים לצרכים של התלמידים והתלמידות בחינוך המיוחד."

חלוקת האייפדים למורים ולמורות בעיר ירושלים התאפשרה בזכות תרומתם של קרן אתנה ושותפיה, הקרן לקידום מקצועי של הסתדרות המורים, בנק מסד, משרד החינוך, הקרן המשפחתית ע"ש תד אריסון, קרן משפחת סילבן אדמס, מגבית קנדה ועיריית ירושלים.

בטקס חלוקת האייפדים השתתפו, בין השאר, ניר ברקת – ראש עיריית ירושלים,  אורי בן-ארי – מייסד ונשיא קרן אתנה, רון כהן – מנהל השיווק והמכירות של בנק מסד, אביב קינן – ראש מינהל החינוך בירושלים, מוטי סמט – יו"ר סניף הסתדרות המורים ירושלים , נועה פחימה – הממונה על החינוך המיוחד במינהל החינוך בירושלים, מירה רוזנבלט – מפקחת חינוך  מיוחד במחוז ירושלים במשרד החינוך, רינה כהן – מדריכה ארצית לתקשוב בחינוך המיוחד במשרד החינוך ואישים נוספים.

מאז השקת התכנית, בנובמבר 2015, קיבלו אייפדים  כ-1,900 מורות, מורים וגננות לחינוך מיוחד ברחבי ישראל. התכנית מתבצעת בשיתוף האגף לחינוך מיוחד במשרד החינוך בניהולה של רחלי אברמזון והאגף לטכנולוגיות מידע במשרד החינוך בניהולו של רוני דיין.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עניינים משפטיים הקשורים בעבירות תנועה
עורך דין תעבורה בירושלים מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים בעבירות תנועה...
עיצוב פנים הוא לא תמיד מה שחשבתם
אם נכנסתם לבית והרגשתם בו נוח מיד, ראיתם שכל הפריטים...
יפן בירושלים הארוקון 2024 - כנס האנימה והמנגה הגדול בישראל יתקיים בפורים בבנייני האומה
במעמד שגריר יפן בישראל השנה יוענקו פרסים לאוהבי אנימה צעירים...
עדלאידע הילדים של ישראל בירושלים, יוצאת לדרך בהפנינג שמח, שיכלול תהלוכות בובות ענק שעוצבו ונבנו ע"י מוסדות התרבות וילדי ירושלים, למען כל עם ישראל ובסימן אחדות העם
את שיירת בובות הענק יוביל בראש מיצג סמל החטופים 25.3.2024, ט"ו...
פורים ב׳דנוור׳ סטייק האוס, אוכל משובח לצד אווירה שמחה
במסעדת ״דנוור סטייק האוס״ הכשרה למהדרין יחגגו את פורים ב-24.03...
הנשיא הרצוג נפגש עם הרב שרקי: "לחזק את הקשרים בין עולם היהדות לעולם הערבי"
הרב אורי שרקי, ראש מוסדות "ברית עולם" המפעילים את קהילות...
Oh My Electric Eye - יצירת מחול בבכורה מאת דנה נעים חפוטה 3 באפריל במחול שלם בירושלים 4 באפריל במרכז סוזן דלל
Eye (העין האלקטרונית שלי) יצירתה החדשה של דנה נעים חפוטה...
בנייני האומה חוזרים לפעילות מלאה: מגוון מופעים ופעילויות ב'במת האומה' - חגיגה תרבותית של מוזיקה וקולינריה - פברואר מרץ 2024
בנייני האומה מעדכנים - חוזרים לפעילות מלאה כולל כנסים, ארועים...
הישג משמעותי לירושלים: הפועל לב ירושלים עלתה לחצי גמר גביע המדינה
הפועל לב ירושלים, קבוצת הנשים המרעננת של ליגת העל, עלתה...
הפועל לב ירושלים פותחת את ההרשמה לאקדמיה לכדורסל נערות בחוות הנוער הציוני
למועדון כדורסל הפועל לב ירושלים פרויקט ייחודי לפיתוח שחקניות כדורסל...