Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

מדוע וילות למשפחות עדיפות על פני מלון או צימר?

מדוע וילות למשפחות עדיפות על פני מלון או צימר?
אילוסטרציה (צילום: עמיעד טאוב)
(צילום: עמיעד טאוב)

נופש ופנאי זהו תחום חשוב ביותר בכלכלה הישראלית, לכן מדי שנה אנו עדים לתופעות חדשות, שירותים מגוונים המבטיחים התרגעות ייחודית. לאורך עשרות שנים הפנאי היה די דומה: מזמינים חדר בבית מלון על פי התקציב הקיים, מבלים בים ובטיולים בערים חדשות – בארץ או בחו"ל ובזה זה נגמר פחות או יותר. היום ניתן למצוא בילויים הרבה יותר אישיים ואינטימיים, והכי חשוב – לתכנן את הנופש בדיוק בצורה המתאימה לנופש ולכל בני משפחתו, מבלי להתפשר על סטנדרטים מוכרים ומובנים. האפשרות להשכיר וילה במסגרת בילויים אלה מהווים דוגמה מושלמת להתפתחות זו, שמעניקה אפשרויות כה רבות לכל אחד מאיתנו.

באתר וילה דילס נמצאות מגוון וילות למשפחות עם דילים מוזלים ושווים!

היתרונות של וילה על פני בית מלון?

היתרונות של וילות כנגד בילוי בבית מלון מובהקים וברורים עבור כל אדם או משפחה שמעדיפים ליצור את החוויה שלהם בעצמם, ולא להסתמך על מה שנחשב לטוב ויוקרתי. וילות אמנם דומות במאפיינים שלהם בדרך כלל, אך היתרון הכי מובהק שלהן הוא באפשרות ליצור את הנופש באופן עצמאי. הוילה נותנת  את כל התנאים לשהות נעימה ומהנה, שינה בחדרים יוקרתיים ומפנקים, סלון שבו ניתן להתאסף ביחד וליהנות מאווירה נעימה, חברה משותפת וצפייה בטלוויזיה ענקית (מיותר לציים שיש טלוויזיות גם בחדרי השינה). בנוסף, האלמנט החשוב ביותר של החופש – הבריכה, קיים בכל וילה. ניתן לבחור וילות עם בריכות גדולות או קטנות יותר, עם זרמים או עם ג'קוזי נפרד (לעיתים גם בכל חדר) ועוד. הוילות מתאימות למסיבות שונות או לבילויים משפחתיים, ואף לאירועים עסקיים. האוניברסליות של השכרת בית יוקרתי הפכה את סוג הבילוי הזה לסטנדרט הבלתי מעורער של המאה ה-21.

אז במה זה עדיף על צימר?

רבים מהיתרונות שצוינו כאן ניתן למצוא גם בצימר – גם כאן מדובר בביקור בבית המאופיין באיכות אירוח גבוהה ביותר. עם זאת, הצורה הספציפית של הצימרים מותאמת בעיקר לביקורים של זוגות, ולא של קבוצות אנשים גדולות. הדגש המשמעותי ביותר בצימר הוא בבילוי זוגי, בריחה מחיי היומיום, וכל ההתנהלות בו מוקדשת לכך. הצימר לא מתאים לכאוס של ביקורי משפחות ולא תמיד גמיש במיוחד מבחינת מקומות שינה. בנוסף, לרוב אין בו מטבח, אלא רק מטבחון בסיסי. הוילה נותנת חופש מלא – כולל האפשרות לבשל ולארח באופן חופשי, מבלי להיות תלויים בבעלי המקום  או במסעדות ובתי הקפה בסביבה. היתרון הזה מתורגם גם ברמה הכלכלית, משום שהאפשרות לדאוג להסעדה באופן עצמאי חוסכת רבות. בנוסף, לוילות ניתן להזמין ארוחות מותאמות אישית על פי בקשתכם, מה שמעניק עוד יתרון משמעותי לוילות.

דקויות ויתרונות נוספים של בילוי בוילה בנופש שלכם

כאמור, וילות מעניקות את היתרונות הבולטים והחשובים ביותר לנופש האישי והמשפחתי במאה ה-21. ראוי לציין שהמבחר של וילות ברמות יוקרה שונות מתפרש בכל אזורי ישראל, מהצפון הרחוק ועד אילת בדרום. באזורים השונים אפשר למצוא מגוון אטרקציות לטעמם האישי של הנופשים, החל מבילויי ספורט באילת ועד למסלולי הליכה קסומים בגליל או טבילה בכנרת. בסופו של דבר, וילה היא קונספט חדש ופופולרי בתחום הפנאי בישראל, שאותו ניתן לגבש ולהתאים לצרכים ולרצונות האישיים של כל אחד מהנופשים, ולבעליהן יש קשרים עם ספקי שירותים רבים המאפשרים להעשיר את החוויה: עיסויים, ארוחות שף, טיולים, סדנאות בנושאים שונים ועוד. האוניברסליות של הוילות גורמת להם להתאים לכל סוגי האירועיים: נופש של חברים, של משפחות, מסיבות רווקים ורווקות ואף אירועים עסקיים מכל הסוגים. הדבר מאפשר ליצור את החוויה המושלמת, תוך חישוב כל התקציב מראש ומבלי להוציא יותר ממה שציפיתם מלכתחילה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
בשיא המלחמה- חברת אקסטל השלימה את עסקת הנדל"ן הגדולה ביותר במאה שנים האחרונות בירושלים
חברת אקסטל השלימה את רכישת קרקעות אדמות הפטריארכיה בירושלים מקבוצת...
כמה אתם שווים באמת?
ישראלים שונים מאמריקאים בכך שאינם מודדים את שוויו של אדם...
תלת מימד ומוצר ראשוני
אחד השלבים החשובים ביותר בייצור מוצר ולמעשה השלב הכמעט אחרון...
בכיר השפים הירושלמים, השף עזרא קדם, מצטרף לכשרות צהר
השף המוערך עזרא קדם, סמל הקולינריה המקומית אשר יוצר בימים...
שיתוף פעולה חברתי בין אוניברסיטת רייכמן לבן & ג'ריס - למען שירותי הדם של מד"א
במסגרת השת"פ תוצב עמדת תרומת דם של מד"א וסטודנטים שיתרמו דם...
משחק מגנטים לילדים
אחד החידושים בעולם משחקי הילדים בשנים האחרונות הינו ערכות משחק...
לקראת ט"ו בשבט: נשיא המדינה ורעייתו אירחו חקלאים וחקלאיות ואת נציגי 'ארגון מגדלי הפירות בישראל'
לרגל חג האילנות, אירחו כבוד נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו...
מידע הוא כוח – בעולם שבו אתם רוצים לייצר דירוג אשראי איכותי
היכולת שלנו לבנות תהליכי קבלת החלטות גם בתחום הפיננסי היא...
המרכז לגיוס כספים: זינוק של 37% בשלושת החודשים האחרונים, בהגשת בקשות לגיוס משאבים מקרנות פילנתרופיה באמצעות מיקור חוץ
חני סודרי, מנכ"לית המרכז: "הזינוק בגידול מתאפיין בהלימה מובהקת עם...
אושרה תכנית העבודה של החברה העירונית 'אריאל' לשנת 2023
דירקטוריון החברה העירונית 'אריאל', בהובלתו של יו"ר הדירקטוריון, ראש העיר...