Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

מה אתם יודעים באמת על ניקוי חלונות כיס

מה אתם יודעים באמת על ניקוי חלונות כיס

האור הישראלי ידוע בעוצמתו ולא בכדי ישראלים אוהבים אור חזק בבתיהם. היתרון של האור החזק הוא בעיקר בחיסכון בחשמל והאפשרות ליהנות מאור טבעי במשך היום בעיקר בעונת הקיץ. בנוסף, בית מואר משדר תחושה של מרחבים ומאפשר לגדל בתוכו צמחייה וליצור רצף וחיבור בין הפנים והחוץ. מהסיבה הזו ומעוד סיבות נוספות ניתן לראות בבתים רבים בישראל שימוש בחלונות כיס. חלונות כיס הם חלונות מיוחדים שבהם בעת פתיחת החלון החלק שהזנו נכנס לתוך מעין כיס שנמצא בתוך קירות הבית.

מה אתם יודעים באמת על ניקוי חלונות כיס

מה זה בכלל חלונות כיס

חלון מהסוג הזה יש לכלול כבר בשלב תכנון הבית היות שהוא דורש לוגיסטיקה שלמה. התוצאה מרהיבה למדי היות שהיא מאפשרת פתיחה מלאה של החלון ומבט רחב החוצה. חלונות כיס מגבירים את התאורה הטבעית בבית, מייצרים קשר בין החוץ והפנים של הבית ומאפשרים ליצור תחושת מרחב בזכות מנגנון הפתיחה הייחודי. כמו כל חלון אחר גם חלון כיס יש לנקות באופן סדיר לא רק כדי לשמור על מראה יוקרתי וחדירה של אור נקי הביתה אלא גם כדי לשמור על המנגנון עצמו.

אחד האתגרים בניקוי חלונות הוא ניקוי המסילות ובמקרה של חלון כיס האתגר כפול ומכופל. מסילת החלון נכנסת אל תוך הקיר ולכן הניקוי שלהם דורש שואב מיוחד עם מברשת שתוכל להגיע אל המסילה שנמצאת במעבה הקיר. חברות מקצועיות מציעות שירותי  ניקיון חלונות מותאמים לכל סוגי החלונות אבל במקרה של חלונות כיס יש לוודא שהחברה אכן מחזיקה בציוד המתאים לביצוע סוג כזה של ניקיון.

למה חשוב לבצע ניקוי חלונות כיס

הקפדה על ניקיון המסילות תבטיח אריכות ימים לחלון עצמו היות שהלכלוך שנצבר מעודד הצטברות לכלוך נוסף שבמשך הזמן מקשה על פעולת הגלגלים ועלול לפגוע בהם. החלפת מנגנון כזה עלולה לגבות מחיר יקר והדרך להימנע מהוצאה מהסוג הזה היא על ידי ניקיון קבוע של המסילות בעזרת חומרים וציוד מתאים.

כמו כל חלון גם ניקיון חלונות כיס דורש שימוש בחומרים מתאימים וציוד ניקיון מתאים. חלפו הימים שבהם ניקינו חלונות עם חומרי ניקוי רגילים וחתיכת נייר עיתון. כיום כבר ידוע שכדי לשמור על חלון נקי יש להקפיד על חומרי עבודה מותאמים ולהימנע מכלי עבודה שישרטו את החלונות כמו סכינים, ניירות עיתון ושאר ירקות.

מי יכול לנקות חלונות כיס?

כדי להבטיח תוצאה מושלמת חשוב לבחור חברה מקצועית שתדע לעבוד עם חומרי העבודה הנכונים ולבצע ניקיון מושלם. בדירות בקומות גבוהות שבהן יש חלונות גדולים ורחבי ידיים ייתכן שיש צורך להשתמש במנוף כדי לנקות את החלון מבחוץ מבלי לפרק אותו.

במקרים כאלו חשוב לבחור חברה מקצועית שמחזיקה בציוד המתאים ועושה שימוש בכל מנגנוני הבטיחות שישמרו על העובדים וימנעו נזקים. חשוב לבצע סקר שוק ולקבל המלצות מלקוחות החברה כדי להבטיח תוצאה מושלמת בכל סוג של חלון ובפרט במקרה של חלונות כיס.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להכין את הארון לחורף- ממה מתחילים?
כשהיינו קטנים היתה החלפה ברורה של תכולת ארון הבגדים מבגדי...
כל הפרטים החשובים על תהליך גירושין
תשלומי מדור מייצגים את חובתם של ההורים להעניק לילדיהם סביבה...
איך מחשבים התקנה של מערכת סולארית לבית הפרטי
עם כל הכבוד לאידיאולוגיה ולהכרה בכך שעלינו, על כולנו, מוטלת...
יוון כמו שלא הכרתם - מחכה לכם לטיול מרתק
את המראות הקסומים שתפגשו בצפון יוון, קשה לתאר במילים. מלבד...
למי פונים כשזקוקים לעזרה בחיפוש מידע?
אירועים שונים בחיים מחייבים לפעמים שינוס מתניים כדי לצאת מאזור...
הפיכתם של מרחבים עירוניים לאזורים מתחדשים
עורך דין התחדשות עירונית מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים לפרויקטים של...
לפי אלו קריטריונים בוחרים את שיטות יציקת הבטון לתבניות?
כאשר מתחילים פרויקט בניה חדש, חשוב לקחת בחשבון כי יסודות...
לחגוג אחרת את האירועים הפרטיים שלכם
כמה שנים הבטחתם לעצמכם שיום אחד תקומו מהכיסא באירוע כלשהו...
במילים פשוטות, מה כולל טיפול באלכוהול וסמים?
כאשר אתם צריכים טיפול בהתמכרויות, אתם עשויים לקבל אותו דרך...
מצבה: הכתובת של יקירינו לאחר שהלכו לעולמם
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיות במצב הזה המצב בו...