Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

מה היא הלוואת אקספרס?

מה היא הלוואת אקספרס?
(צילום: שאטרסטוק באדיבות חברת אפטר יו)
(צילום: שאטרסטוק באדיבות חברת אפטר יו)

הלוואת אקספרס היא הלוואה מהירה ומיידית המאפשרת לכם לקבל את הכסף שאתם צריכים, ללא בירוקרטיה ארוכה ומייגעת. את ההלוואה המהירה ניתן לקבל מרוב הגופים הפיננסיים כמו בנקים, חברות אשראי, חברות מימון פרטיות הפועלות בהיתר ממשרד האוצר ועוד. עם זאת, חשוב לבדוק היטב מהם תנאי ההלוואה, וכדאי לדעת כי כל גוף פיננסי מציע הלוואות אקספרס עד לגובה מסוים, לרוב בין 20,000- 50,000 ₪.

מי צריך הלוואת אקספרס?

יוקר המחיה ורמת החיים הגבוהה בה כולנו מעוניינים מחייבת אותנו מדי פעם לפנות לבנק או לחברות מימון חוץ בנקאיות כדי לקחת הלוואה. לכל אדם יש את סיבותיו הפרטיות מדוע הוא זקוק להלוואה, יש הלוקחים הלוואה מהירה כדי לסגור מינוס גבוה בבנק ולחזור למסגרת האשראי, יש הזקוקים לכסף באופן מיידי כדי לממן חופשה בארץ או בחו"ל, למימון שכר לימוד, לרכישת מוצרי חשמל לבית, לעסק, לניצול הזדמנות כלכלית הנקרית על הדרך, להחלפת הרכב הישן שהחל לעשות בעיות וכיוצא בזה.

למעשה, כולנו זקוקים מדי פעם להלוואה מהירה, במיוחד כיום כאשר אסור לחרוג ממסגרת האשראי וכשנקלעים למינוס גבוה בחשבון העו"ש הבנק לוחץ עלינו להפקיד כסף כדי לחזור למסגרת. עם זאת, לא חייבים לקחת הלוואה מהבנק בו מתנהל חשבון העו"ש, מאחר וניתן לקחת הלוואות אקספרס מבנקים אחרים, מחברות האשראי ומחברות מימון חוץ בנקאיות נוספות.

לעתים הבנק לא מאשר לנו הלוואה, אז הפתרון היחידי הוא הלוואת אקספרס מחברת אשראי או מחברת מימון פרטית. כדי לקחת הלוואה מהירה יש לערוך סקר שוק מקיף כדי להשוות הצעות ותנאים, חשוב לציין כי הריבית על הלוואה מהירה נקבעת לרוב על פי מאפייני הלווה, יכולת ההחזר שלו, סכום ההלוואה ותקופת הפירעון.

הלוואה מהירה המאפשרת להגשים חלומות

הלוואות אקספרס אפשר לקחת בקלות ובנוחות, לעתים כל מה שצריך הוא רק למלא טופס באתר של חברת המימון, להתקשר לנציגי השירות של חברת המימון או להגיע פיזית למקום. כיום בעידן האינטרנט קל יותר מתמיד לקחת הלוואות, במיוחד הלוואות מהירות שאינן מחייבות החתמת ערבים או מילוי שלל טפסים בבנק.

חברות המימון הפרטיות ידרשו לרוב לשלוח או להציג בפניהן שלושה תלושי שכר, תדפיס עדכני של חשבון העובר ושב בבנק (שלושה חודשים), ויש חברות הדורשות צ'קים כערבון. הלוואת אקספרס מחברות האשראי כרוכה לרוב בשיחת טלפון או באמצעות פעולה שיש לבצע באתר החברה, כיום בעידן הבנקאות המתקדמת אפשר לקחת הלוואה גם במכשירי כספומט ובעמדות הממוקמות בבנקים דיגיטליים.

לא פעם אנו זקוקים להלוואה של 20,000 ₪, לפעמים יותר לפעמים פחות, אך איננו רוצים לפנות לבנק שלנו, או שהבנק סירב לבקשה שלנו. לכן, אחת האופציות היא לחפש חברות מימון חוץ בנקאיות המציעות הלוואות אקספרס בלי כל הבירוקרטיה של הבנק, לעתים ניתן לקבל את הכסף כבר באותו היום או למחרת. בבנקים יש להמתין לרוב שלושה ימים והם יעבירו את הכסף לחשבון הבנק, לכן אופציה זו לא מתאימה לכל אחד, למרות שתנאי ההלוואה מהבנקים הם הנוחים ביותר.

ייעוץ מקצועי

כדי לקחת הלוואת אקספרס בתנאים משתלמים ובהתאם ליכולת ההחזר של הלווה, מומלץ לפנות לגורם מקצועי המציע ייעוץ ומכיר את כל מסלולי ההלוואות הקיימים. יועץ הלוואות מסייע לכם לקבל החלטה פיננסית נכונה וחכמה, וכך תמזערו סיכונים מיותרים ותיהנו מהלוואה בתנאים נוחים.

המאמר נכתב באדיבות אתר הלוואות אקספרס

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
בשיא המלחמה- חברת אקסטל השלימה את עסקת הנדל"ן הגדולה ביותר במאה שנים האחרונות בירושלים
חברת אקסטל השלימה את רכישת קרקעות אדמות הפטריארכיה בירושלים מקבוצת...
כמה אתם שווים באמת?
ישראלים שונים מאמריקאים בכך שאינם מודדים את שוויו של אדם...
תלת מימד ומוצר ראשוני
אחד השלבים החשובים ביותר בייצור מוצר ולמעשה השלב הכמעט אחרון...
בכיר השפים הירושלמים, השף עזרא קדם, מצטרף לכשרות צהר
השף המוערך עזרא קדם, סמל הקולינריה המקומית אשר יוצר בימים...
שיתוף פעולה חברתי בין אוניברסיטת רייכמן לבן & ג'ריס - למען שירותי הדם של מד"א
במסגרת השת"פ תוצב עמדת תרומת דם של מד"א וסטודנטים שיתרמו דם...
משחק מגנטים לילדים
אחד החידושים בעולם משחקי הילדים בשנים האחרונות הינו ערכות משחק...
לקראת ט"ו בשבט: נשיא המדינה ורעייתו אירחו חקלאים וחקלאיות ואת נציגי 'ארגון מגדלי הפירות בישראל'
לרגל חג האילנות, אירחו כבוד נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו...
מידע הוא כוח – בעולם שבו אתם רוצים לייצר דירוג אשראי איכותי
היכולת שלנו לבנות תהליכי קבלת החלטות גם בתחום הפיננסי היא...
המרכז לגיוס כספים: זינוק של 37% בשלושת החודשים האחרונים, בהגשת בקשות לגיוס משאבים מקרנות פילנתרופיה באמצעות מיקור חוץ
חני סודרי, מנכ"לית המרכז: "הזינוק בגידול מתאפיין בהלימה מובהקת עם...
אושרה תכנית העבודה של החברה העירונית 'אריאל' לשנת 2023
דירקטוריון החברה העירונית 'אריאל', בהובלתו של יו"ר הדירקטוריון, ראש העיר...