Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

מה עדיף? תוספות שיער קבועות או זמניות?

מה עדיף? תוספות שיער קבועות או זמניות?
מה עדיף תוספות שיער קבועות או זמניות צילום: pixabay

כיום זה כבר לא סוד שכל אישה יכולה לשדרג את המראה החיצוני שלה באופן המהותי ביותר הודות לתוספות השיער. זהו פתרון אולטימטיבי למספר רב של צרכים ודרישות. כמובן, מדובר בחלופה לשיער הטבעי שלעיתים יכול לנשור ולהידלל לאור סיבות שונות, כגון היריון ולידה, הפרזה בחומרים כימיים, גנטיקה ועוד. התקופה המתועשת שבה אנו חיים לא עושה טוב לשיער שלנו, והאפשרות לכפר על כך בהחלט מצילת חיים. מעבר לכך, תוספות שיער עשויות להיות הזדמנות ליצור שינויים מיידיים במראה החיצוני של האישה וזה קוסם לרבות מאיתנו. השאלה היחידה היא האם מדובר במשהו שאנחנו רוצות להתחייב לו לשבעה ימים בשבוע, עשרים וארבע שעות ביממה, או משהו זמני שאפשר להסיר ולהחזיר באופן עצמאי?

מה עדיף תוספות שיער קבועות או זמניות
צילום: pixabay

ביקשנו ממעצב השיער המוביל בתחום תוספות השיער, לאזר לוי Lazar Levi – שיעשה לנו סדר בעניין:

היתרונות של תוספות קבועות

היתרון המובהק ביותר של תוספות שיער קבועות זו תחושת הטבעיות. שיטות החיבור היום נעשו למתקדמות במיוחד, ובניגוד לעבר הן לא רק שלא מזיקות, אלא גם מלוות בהליכים מבריאים לשיער, כאלה המאפשרים לו להיות בריא יותר, חזק יותר וליהנות מהתוספות באופן שלא יגרום לנזק ארוך טווח. יתרון נוסף של התוספות הקבועות הוא היעדר העבודה בבית, מעבר לכללי הטיפול שמעצב השיער יסביר לכם. עם זאת, צריך להגיע באופן קבוע למספרה על מנת לתחזק את המראה הטבעי והמרשים – אך עבור נשים מסוימות זה יתרון ולא חסרון.

הסיבות לכך שנשים מסוימות מעדיפות תוספות זמניות

תוספות השיער הזמניות מעניקות יותר חופש פעולה ואופטימליות לנשים שלא מעוניינות להכביד על השיער. מדובר בפתרון מעולה למי שאוהבת את השיער שלה כפי שהוא, אך למען המקצוע שלה או לכבוד אירועים מיוחדים היא מעדיפה מראה שופע יותר. סלבריטאיות של מתביישות בעבודה שהן עושות על עצמן בהחלט יכולות להסתפק בתוספות שיער זמניות שהן ישימו לאירועים חשובים או לטובת עבודה על סט הצילומים. באמצעות שמירה על תוספות השיער בתנאים אופטימליים ניתן להבטיח תוחלת חיים ארוכה יותר, וזה גם כן יתרון מהותי.

איזו שיטה דורשת יותר התעסקויות בבית?

התוספות הזמניות הן אלה שדורשות את מרב ההתעסקויות בבית בדרך כלל, משום שההסרה והחיבור שלהן נעשה באופן עצמאי (אלא אם כן הולכים איתן למספרה ומשלבים בהליך עיצוב השיער). אך במקרה זה היקף העבודה תלוי בתדירות השימוש בתוספות השיער. תוספות השיער דורשות יחס עדין יותר בחיי היומיום, משום שצריך לזכור שזה לא השיער הטבעי, ולכן יש להעניק לו יותר לחות, יותר טיפוח ותשומת לב. בהתאם לשיטת החיבור שבה נעשה שימוש בעת חיבור תוספות השיער הקבועות, ניתן ליצור את התנאים הטובים ביותר עבור השיער הטבעי, ותנאי האחסון של תוספות השיער הזמניות יקבעו במידה רבה את תוחלת החיים שלהם.

מה ממליצים מעצבי שיער מקצועיים?

לכל מעצב שיער יש את נהלי העבודה שלו וגם את העבודה שהוא מעדיף לבצע. עם זאת, כאשר מדובר בתוספות שיער לנשים – כל מקרה הוא לגופו. כאשר שיערה של האישה הוא מאוד דליל ושברירי, ההמלצה עשויה להיות לעשות תוספות שיער זמניות לאירועים חשובים, תוך כדי חיזוק והזנה של השיער הטבעי ליצירת בסיס חזק ואיתן יותר לתוספות השיער הקבועות שדורשת שיער חזק מאוד מהשורש ועד לקצה סיב השיערה, היות ומוטלת עליו משימה נוספת של נשיאת התוספות. מומחים ממליצים גם על שיטות חיבור עדינות שמחזקות את השער הטבעי, למשל שיטת ההלחמה בקרטין או השיטה המתקדמת ננו אס פי שמהווה דרך לשפר את מראה ובריאות השער הטבעי לצד חיבור מעולה ובלתי נראה של תוספות השיער הקבועות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להחזיר את עצמנו כמה שנים לאחור- זה אפשרי
במיוחד בעידן שלנו, בו כולם מצלמים ומצטלמים כל הזמן, המודעות...
התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת
אסטרטגיה עסקית כוללת את התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת כדי להשיג...
להכין את הארון לחורף- ממה מתחילים?
כשהיינו קטנים היתה החלפה ברורה של תכולת ארון הבגדים מבגדי...
כל הפרטים החשובים על תהליך גירושין
תשלומי מדור מייצגים את חובתם של ההורים להעניק לילדיהם סביבה...
איך מחשבים התקנה של מערכת סולארית לבית הפרטי
עם כל הכבוד לאידיאולוגיה ולהכרה בכך שעלינו, על כולנו, מוטלת...
יוון כמו שלא הכרתם - מחכה לכם לטיול מרתק
את המראות הקסומים שתפגשו בצפון יוון, קשה לתאר במילים. מלבד...
למי פונים כשזקוקים לעזרה בחיפוש מידע?
אירועים שונים בחיים מחייבים לפעמים שינוס מתניים כדי לצאת מאזור...
הפיכתם של מרחבים עירוניים לאזורים מתחדשים
עורך דין התחדשות עירונית מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים לפרויקטים של...
לפי אלו קריטריונים בוחרים את שיטות יציקת הבטון לתבניות?
כאשר מתחילים פרויקט בניה חדש, חשוב לקחת בחשבון כי יסודות...
לחגוג אחרת את האירועים הפרטיים שלכם
כמה שנים הבטחתם לעצמכם שיום אחד תקומו מהכיסא באירוע כלשהו...