Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

מה שלא יהיה, בוחרים ירושלים!

מה שלא יהיה, בוחרים ירושלים!
צילום נדב בר לב

פעילויות ומבצעים ביום הבחירות 2.3.2020

עקבות של אור במוזיאון המדע * מצביעים ומשפיעים בגן הבוטני גבעת רם * מצטלמים בקלפי ומקבלים 20% הנחה במרכז מורשת בגין * הצגה ושעת סיפור בתיאטרון הקרון * מלונות ibis ירושלים במבצע מיוחד – לילה בחדר זוגי כולל ארוחת בוקר זוגית החל מ-499 ₪

שוב בחירות ושוב יום חופש שניתן לנצל עם כל המשפחה.. ירושלים מציעה בילוי מהנה במיוחד לכל המשפחה. רוצים לדעת מה הכי שווה?   קבלו כמה המלצות ייחודיות לבילוי ירושלמי אמיתי

צילום נדב בר לב

עקבות של אור

לשחק במשחקי אור, לגלות תופעות מרתקות ומפתיעות על קרני האור, להשתתף בסדנת יצירה של כפפות הקסם אותם יקחו הילדים הביתה, לסייר בתערוכות השונות במוזיאון ולגלות את האור, להנות מסדנה מרתקת להורים ולילדים המתקיימת בתנאי חושך ולקינוח להצטרף למסע המרתק של צבת הים בנג'י, בסרט תלת מימד, מהרגע שהיא בוקעת מהביצה ועד לאוקיינוס הפתוח והסוער.

איפה? מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד ירושלים שד' המוזיאונים 3 גבעת רם

עלות: מתחת לגיל 5 חינם, מעל גיל 5/מבוגר 50 ₪, כרטיס משפחתי 180 ₪סרט בתשלום נוסף של 10 ₪

הנחות: מחזיקי כרטיס תושב 'ירושלמי', חיילים, כוחות הביטחון, נכים, גמלאים, מועדוני לקוחות

לפרטים נוספים: 02-6544888  ובאתר

הצביעו והשפיעו

הגן הבוטני גבעת רם מזמין את הקהל הרחב להיות שותפים לקמפיין להחזרת פרחי הבר לגינות, ביניהם גם צמחים בסכנת הכחדה. בגן יוכלו המבקרים להכיר ולבחור את פרחי הבר. במקום ימתינו המתמודדים והקלפי. בנוסף יתקיימו סיורים לחממה הטרופית החדשה במהלכו יוכלו להכיר את יבשת אפריקה ועוד. ולכל משפחה שתבקר בגן יחולק משחק בינגו ייחודי אותו ניתן למלא במהלך הסיור.

איפה?: הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם ירושלים

שעות פתיחה: 9:00-17:00 סיורים בגן יהיו בשעות 10:00, 11:00, 12:00, 13:00 כל סיור 40 דק' החממה הטרופית תפעל בשעות 10:30-14:00

גילאים: 5 ומעלה

כמה זה עולה?: 35 ₪  ילד/מבוגר. ילד ירושלמי: חינם בתנאי הצגת ת.ז.  מנויים: חינם.

לפרטים נוספים: 02-6794012  ובאתר

צילום תום עמית

בגדי המלך החדשים ושעת סיפור לפעוטות 

בדרך ייחודית, מעודכנת ורגישה, בתוך תפאורה מעוררת השראה ודמיון מוגש הסיפור המוכר של ה.כ. אנדרסן. חפצים מעולם התפירה הופכים לדמויות בהצגה. הם קמים לתחייה לנגד עיני הצופים המוקסמים מהיכולת להפוך סליל חוטים, כפתור, אצבעון ומחט לחייל בגדוד שלם של חיילים הנראים כמוהו.

גלילי חוטים בתוך קופסת כלי תפירה הם תושבי הממלכה, המלך עשוי חוטי זהב ושר האוצר הינו צנצנת מלאה בכפתורי זהב ההולכת ומתרוקנת… זוג חייטים המגיעים על גבי מגהץ מציעים למלך עסקה: בגדי קסם שרק חכמים יכולים לראותם תמורת כל אוצר הממלכה  ההצגה עושה שימוש בשפה מיוחדת של אמנות ה readymadeהנוצרת תוך שימוש בחפצים יומיומיים המנותקים מן ההקשר המקורי שלהם ודנה בנושא צדק חברתי ובצרכנות יתר כל זאת תוך שימוש בחפצים ישנים הזוכים בחיים חדשים על הבמה.

איפה?: תיאטרון הקרון, גן הפעמון ירושלים

עלות: הצגה 30 ₪ שעת סיפור 20 ₪  

גילאים: הצגה 5+ שעת סיפור 2+

לפרטים נוספים:  *3569 ובאתר

מרכז מורשת בגין

מבצע – 20% הנחה למבקרים ביום הבחירות לאחר ההצבעה.

אל מול חומות העיר העתיקה, שוכן מרכז מורשת מנחם בגין. המבקר יחווה במוזיאון סיור בין התחנות השונות לאורך קורות חייו של בגין; מילד ונער בפולין עד כהונתו כראש הממשלה השישי של מדינת ישראל. הסיור הינו חוויה אורקולית ייחודית, באמצעותה ודרך סיפור פרקי חייו של בגין, נוצר מפגש היסטורי ומרתק עם הרגעים הדרמטיים והמרגשים של מדינת ישראל. יחד עם אירועים מכוננים שעיצבו וממשיכים לעצב את דמותה של המדינה.

אורך הסיור כ- 75 דקות,  הביקור במוזיאון בסיורים מודרכים בתאום מראש בלבד.

עלות: מחיר רגיל ילד או מבוגר 25 ₪. לרגל יום הבחירות תנתן 20% הנחה למי שיציג תמונה מהקלפי.

איפה? מרכז מורשת בגין – רח' ש.א.נכון 6 ירושלים (בין גן הפעמון לסינמטק)

גילאים: 3-93

למידע נוסף ולהזמנות: 025652011, 025652018, ובאתר

 

נמצאים בירושלים? למה שלא תשנו לילה!

 

ישראל בוחרת במלונות ibis מרכז העיר ירושלים

מלונות ibis במרכז העיר ירושלים מאפשרים את כל מה שצריך בחופשה במרחק הליכה ובמחיר מצוין

מלונות  ibis מרכז העיר ירושלים מרשת ACCOR הבינלאומית מזמינים את הציבור לעלות לירושלים ב-01.03 וליהנות מחופשה קצרה במחיר אטרקטיבי במיוחד: החל מ- 499 ₪ (כולל מע"מ) לזוג לחדר רגיל כולל ארוחת בוקר זוגית, עשירה ומפנקת.

מלונות ibis מרכז העיר ירושלים ibis Jerusalem City Center, ibis Styles)) ממוקמים בלב ליבה של מרכז העיר ירושלים על מדרחוב המרכזי 'בן יהודה'. כך, אורחי המלון נהנים ממיקום פשוט מושלם; סמוך לכיכר ציון ורחוב יפו, מרחק של דקות הליכה בודדות מהעיר העתיקה ושער יפו, נחלת שבעה, גלריות, קולינריה, מרכזי קניות, פאבים וחיי לילה, מוזיאונים ועוד שלל אטרקציות!

מלונותibis   ירושלים, שייכים לרשת ACCOR, המונה מעל 5,000 בתי מלון ברחבי העולם, תחת 36 מותגים שונים, כאשר כ-2,300 מתוכם שייכים למותג ibis. חברי מועדון ALL ACCOR LIVE, אליו ניתן להצטרף חינם, יוכלו להתארח במלון ולממש את הנקודות וההטבות שניתנות להם במסגרת חברותם במועדון העולמי של רשתACCOR . חברי מועדון המחזיקים כבר בכרטיס חבר יכולים להתארח במלונות ולממש את הנקודות וההטבות שניתנות להם במסגרת חברותם במועדון העולמי של הרשת.

בינלאומית במרכז העיר בירושלים!

מלונות ibis ירושלים מעוצבים ברמה בינלאומית ובסטנדרטים גבוהים, כך לדוגמה, חדרי המלונות אטומים לרעש ובנויים על פי האיכויות והסטנדרטים של רשת ACCOR ומותגי ibis העולמיים. בכל חדר מיטה עם המזרן הייחודי Sweet BedTM by ibis מבית היוצר של מותג  ibis העולמי, אותו תרצו, וגם ניתן, לרכוש באופן פרטי.

מלון ibis  ירושלים מרכז העיר שנפתח לפני כשנתיים ובו 124 חדרי אירוח מאובזרים, משתייך לקטגוריית העולמית של המותג. על כן, מעוצב בצורה זהה ליתר המלונות בקטגוריה. העיצוב הינו צעיר, קליל ואורבני, ריהוט מחומרים טבעיים ובצבעים חמים ( עץ ואדום). כאמור, חלק מהחזון הינו ליצור אינטראקציה בין האורחים המגיעים, לשם כך מציע המלון למבקריו, בין היתר, שולחנות בר ארוכים בחדר האוכל. שם אפשר לשבת וליצור שיח מגוון עם שאר האורחים. מדי יום בין השעות 18:30-19:30 מתקיים במלון happy hour עם קוקטיילים ואווירה טובה.

מלון ibis Styles שהוקם לפני פחות משנה בירושלים, שוכן בבניין היסטורי ומכיל 104 חדרים. המלון מעוצב בצורה ייחודית המושפעת מאווירת האזור בו הוא נמצא, שוק מחנה יהודה. השטחים הציבוריים וגם חדרי המלון מעוצבים כהומאז' לשוק של ירושלים, על הפירות והירקות הצבעוניים והצבעים המרכיבים את שוק מחנה יהודה. גם חדרי האירוח והשטחים הציבוריים מעוטרים באיורים מקוריים מאת שרית עציץ. בקומה ה–8 של המלון נהנים האורחים מארוחת בוקר מגוונת ומפנקת עם נוף פנורמי מרהיב לירושלים. החל משעות אחר הצהרים מוגשים במקום מרקים חמים ושתיה

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הקרן לידידות תרמה רכב הסעות בקרוב לחצי מיליון שקלים למרכז לטיפול בקשיש בקהילה בירושלים
בכך יתאפשר למלב"ב בירושלים, המציע לקשישים עם דמנציה פעילות חברתית,...
מתגייסים למענם: רשת מלונות פתאל ועמותת 'נצח יהודה' ביוזמה מרגשת למען פצועי צה"ל והמשפחות השכולות
רשת מלונות פתאל בשיתוף עמותת 'נצח יהודה' יארחו בסוף השבוע...
פסח במוזאון קסטל
מוזאון הצייר משה קסטל מזמין אתכם לחוויה משפחתית ייחודית ומהנה...
שלוש מדליות זהב, מדליית כסף ושתי מדליות ארד ליקבי ירושלים אגודה חקלאית שיתופית בתחרות BEST VALUE היוקרתית
זו השנה ה-16 ברציפות שתחרות היין BEST VALUE נערכת לקראת...
תערוכה חדשה בבנייני האומה, ירושלים "אוצרים לרגע" - ילדי ישראל מציירים בזמן מלחמה
למעלה מ-1000 ילדי בתי ספר יסודיים מכלל המגזרים ומכל רחבי...
נשיא המדינה נפגש עם נשיא רואנדה והעניק לו את דיסקית החטופים בקריאה לשחרורם המיידי
נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש היום, יום ראשון, כ״ח באדר...
חדש בירושלים מרכז הקונגרסים בנייני האומה מציין 70 שנה ופותח לראשונה את שעריו לסיורים מודרכים בתערוכות השונות
הסיורים חינם בתיאום מראש! במסגרת חגיגות ה70 יפתח לראשונה מרכז הקונגרסים...
הפיכתם של מרחבים עירוניים לאזורים מתחדשים
עורך דין התחדשות עירונית מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים לפרויקטים של...
קבוצת בית ירושלמי תקים מגדל בן 30 קומות מעורב שימושים בכניסה לעיר- בית הכרם
הוועדה המחוזית נתנה תוקף לפרויקט "פני העיר" בבית הכרם הכולל...
פורום כיתות הכוננות 'הנני' ותנועת הביטחוניסטים תרמו עשרות אפודים קרמיים ליישוב קדומים
מסייעים לקדומים. פורום כיתות הכוננות 'הנני' בשיתוף תנועת הביטחוניסטים העבירו...