Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

מחשוב ענן לעסקים – פתרונות ניהול ואחסון מידע מתקדמים

מחשוב ענן לעסקים – פתרונות ניהול ואחסון מידע מתקדמים
קרדיט PIXABAY

בעידן הטכנולוגי של היום, חברות וארגונים רבים התחילו להיעזר ולבסס את  מערכות הפנים להן על שירותי מחשוב ענן לעסקים אשר עוזרים לפתור מגוון משימות. מהירות האינטרנט מאפשרת לעבוד עם קבצים ב"עננים" – להעלות ולהוריד נתונים במהירות מירבית ולנהל פרויקטים מרחוק. שירותי מחשוב ענן לעסקים מאפשרים לפתור כמעט כל בעיה או משימה עסקית, וכל זה מבלי להיות נוכח פיזית בעסק.  בנוסף, שירותים מקוונים עוזרים לנהל פרויקטים, מאפשרים בניית תשתית וירטואלית, ניהול מידע וגיבוי, הפעלה ופיתוח יישומים ועוד. כדי למצוא את פתרונות הענן הטובים ביותר, עלינו להבין אילו מוצרים מוצעים בשוק הווירטואלי, אליהם נפרט במאמר זה.

מחשוב ענן לעסקים
קרדיט PIXABAY

שירותי ענן – מה זה בעצם?

שירותי ענן הם רשת של מחשבי על בעלי שרתים המאפשרים ללקוחות להשתמש במשאבים שלהם דרך האינטרנט. שירותי ענן הם תוכנות מקוונות שעוזרות לארגן עבודה מרחוק ולפתור בעיות עסקיות. עובדים יכולים לגשת למרכז הנתונים משותף מכל מקום בעולם ויכולים לנהל פרויקטים מרחוק. כל עובד רואה את התהליך בזמן אמת, יכול להעיר הערות, לערוך ולבצע משימות אישיות או משותפות. דוגמה לשירות ענן הוא Google Docs.

כדי להבין אילו שירותי מחשוב ענן לעסקים הן הכי אופטימליים עבור העסק שלכם, כדאי להגדיר לאילו שירותים מקוונים את זקוקים כדי ליעל את העסק, אשר יעזרו לו לצמוח ולהתפתח גם בעזרת עבודה מרחוק. כדי למצוא את פתרונות הענן הטובים ביותר נכיר את מוצרי מחשוב ענן לעסקים המוצעים כיום בשוק.

סוגי שירותי מחשוב ענן לעסקים:

  • שרת וירטואלי- סוגי שירותי ענן הנפוץ ביותר, מאפשר גישה למשאבי מחשוב, שטח דיסק ומערכת הפעלה של מחשבי הארגון. על ידי שימוש בשירות זה, ניתן להימנע מעלויות הרכישה והתחזוקה של שרתים פיזיים.
  • אחסון בענן- גישה למערכת אחסון נתונים (DSS), שתאפשר לטעון, למחוק ולמיין קבצים בכל פורמט. במילים פשוטות, זוהי תיקיית הרשת האישית שלכם שאיתה אתם יכולים לעשות הכל כמו עם תיקיות במחשב שלכם. אם אין לכם מספיק שטח אחסון, ניתן להגדיל אותו במהירות על ידי רכישת שטח אחסון נוסף. כמו כן, ניתן להשתמש במשאב זה לגיבוי נתונים. במקרה של תקלה או מחיקת מידע, ניתן לשחזר הכל מהעותק בענן.
  • פלטפורמה לפיתוח תוכנה- סוג נוסף של שירותי ענן הוא פלטפורמה לפיתוח תוכנה. הפלטפורמה כוללת כלי פיתוח, מאזני עומסים, סביבות השקת יישומים, כלי בינה עסקית ועוד. בעזרתם תוכלו לפתח, לבדוק ולפרוס את האפליקציה במלואה, ולאחר מכן לעדכן אותה.
  • יישומי ענן- שירותי מחשוב ענן לעסקים בעלי יישומי ענן תוכננו לשיתוף פעולה ארגוני מבלי להיות קשורים למקום או לציוד מסוים. משתמשים מתחברים אליהם דרך האינטרנט, בדרך כלל באמצעות דפדפן. כל התשתית ממוקמת במרכז הנתונים של הספק. תפעול יציב של אפליקציות אינטרנט הוא תחום אחריותו.

כדי להתאים את סוג שירותי הענן שייתן עבור העסק שלכם מענה מירבי, מומלץ להחליט על ספק שירותי מחשוב לעסקים בעל ניסיון, מערך פתרונות רחב ומוניטין ללא דופי, מאחר ומדובר בניהול ותחזוקה של קבצים בעלי ערך רב עבור העסק שלכם. חברת 'יזמקו' היא חברה בעלת ניסיון רב בתחום, המתמחה בניהול ומתן שירותי מחשוב ענן לעסקים, כדי להבטיח שהעסק שלכם מוגן ומנוהל בעזרת שירותים מקוונים הכי מתקדמים בשוק.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להחזיר את עצמנו כמה שנים לאחור- זה אפשרי
במיוחד בעידן שלנו, בו כולם מצלמים ומצטלמים כל הזמן, המודעות...
התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת
אסטרטגיה עסקית כוללת את התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת כדי להשיג...
להכין את הארון לחורף- ממה מתחילים?
כשהיינו קטנים היתה החלפה ברורה של תכולת ארון הבגדים מבגדי...
כל הפרטים החשובים על תהליך גירושין
תשלומי מדור מייצגים את חובתם של ההורים להעניק לילדיהם סביבה...
איך מחשבים התקנה של מערכת סולארית לבית הפרטי
עם כל הכבוד לאידיאולוגיה ולהכרה בכך שעלינו, על כולנו, מוטלת...
יוון כמו שלא הכרתם - מחכה לכם לטיול מרתק
את המראות הקסומים שתפגשו בצפון יוון, קשה לתאר במילים. מלבד...
למי פונים כשזקוקים לעזרה בחיפוש מידע?
אירועים שונים בחיים מחייבים לפעמים שינוס מתניים כדי לצאת מאזור...
הפיכתם של מרחבים עירוניים לאזורים מתחדשים
עורך דין התחדשות עירונית מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים לפרויקטים של...
לפי אלו קריטריונים בוחרים את שיטות יציקת הבטון לתבניות?
כאשר מתחילים פרויקט בניה חדש, חשוב לקחת בחשבון כי יסודות...
לחגוג אחרת את האירועים הפרטיים שלכם
כמה שנים הבטחתם לעצמכם שיום אחד תקומו מהכיסא באירוע כלשהו...