Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

מכונת קפה למשרד עם טכנולוגיה מתקדמת וממשק מגע חדשני

מכונת קפה למשרד עם טכנולוגיה מתקדמת וממשק מגע חדשני

רוב הישראלים שותים קפה מוקדם בבוקר, טרם צאתם לעבודה, ומרביתם שותים לפחות עוד כוס קפה במקום העבודה. צריכת הקפה בישראל נחשבת למכובדת בקנה מידה בינלאומי, והשוק בישראל ממשיך לגדול בעקבות המודעות הגוברת בקרב הציבור לקפה איכותי. אם בעבר רוב הישראלים נהגו לשתות רק קפה טורקי הרי כיום קפה אספרסו נחשב למלך החדש, לכן גם במשרדים החלו להפנים כי לא ניתן להסתפק במכונות קפה מהדור הישן או בהגשת נס קפה או קפה שחור בלבד לעובדים וללקוחות המבקרים בעסק.

בשנים האחרונות חל מהפך של ממש בהרגלי שתיית הקפה בקרב ישראלים, ניתן לראות זאת בגידול המשמעותי ברכישת מכונות קפה משוכללות ומתקדמות לבית ובכניסת מותגי קפה בינלאומיים לארץ. גם במשרדים החלו להחליף את המכונות הישנות למתקדמות יותר, כיום יש מכונות קפה למשרד המספקות מענה מושלם לכל המשקאות, קרים וחמים. המכונות מצוידות בממשק מגע חדשני וידידותי ובשלל פונקציות לשדרוג החוויה.

כל המשקאות במכשיר מתקדם ומהפכני אחד

ברוב המשרדים יש מטבחון קטן ופינת המתנה המיועדת ללקוחות, כחלק מהשירות מציעים להם קפה, תה, מים קרים ועוד מגוון משקאות נוספים, לעתים הלקוח מקבל שירות מפקידה וישנם משרדים בהם עמדת הקפה זמינה לעובדים וללקוחות ואלה יכולים לבחור לעצמם את המשקה המועדף עליהם. מכונת קפה המספקת מענה מושלם לכל סוגי המשקאות חוסכת במקום ובעיקר בעלויות. במקום לרכוש ולהתקין בר מים, מכונת קפה עם אספרסו, קומקום חשמלי להכנת נס קפה, תה וקפה שחור ומקרר עם משקאות מוגזים וחלב, ניתן במכשיר מהפכני אחד ליהנות מכל המשקאות ומחוויית שתייה ייחודית ויוצאת דופן.

יודגש, כי מכונת קפה למשרד מציעה את כל סוגי המשקאות, לרבות מים, סודה, אספרסו, קפוצ'ינו, תה, לאטה, משקאות אנרגיה ומגוון משקאות צלולים או מוגזים. המכונה מהווה פתרון מושלם לעסק ותורמת לחיסכון בעלויות ובמקום. המכשיר המהפכני מצויד בטכנולוגיה מתקדמת וכולל ממשק מגע צבעוני, נוח וידידותי למשתמש, עם אפשרות לשמור בזיכרון את ההעדפות האישיות של העובדים כך שבלחיצת כפתור העובד זוכה למשקה איכותי בהתאם לטעמו האישי והייחודי.

כמו כן, מכונת קפה חדשנית למשרד כוללת מטחנת קפה איכותית, המאפשרת לטחון במקום את פולי הקפה כדי ליהנות מחוויה איכותית ויוצאת דופן, ומטעם עשיר של קפה מעולה עם ארומה עשירה במיוחד. למעשה, המכשיר המהפכני מציע קונספט חדש בענף מכונות הקפה למשרד כיוון שהוא מספק פתרון הכל כלול, פתרון מתקדם ומהפכני המשנה את הדרך בה משרדים הציעו שתייה עד היום ללקוחות ולעובדים.

קפה איכותי גם במשרד

במשך שנים ארוכות נאלצו העובדים להסתפק בשתייה רגילה במשרד או לרכוש לעצמם קפה טרי ואיכותי במסעדות, במזנונים ובבתי קפה הסמוכים לעסק. כיום, לא ניתן להסתפק במשרד רק בנס קפה, תה, קפה שחור ומים, לכן משרדים רבים בוחרים מכונת קפה חדשנית ועתירת טכנולוגיות המספקת חוויה מתקדמת ומלהיבה ומבחר משקאות לפי בחירה.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
בשיא המלחמה- חברת אקסטל השלימה את עסקת הנדל"ן הגדולה ביותר במאה שנים האחרונות בירושלים
חברת אקסטל השלימה את רכישת קרקעות אדמות הפטריארכיה בירושלים מקבוצת...
כמה אתם שווים באמת?
ישראלים שונים מאמריקאים בכך שאינם מודדים את שוויו של אדם...
תלת מימד ומוצר ראשוני
אחד השלבים החשובים ביותר בייצור מוצר ולמעשה השלב הכמעט אחרון...
בכיר השפים הירושלמים, השף עזרא קדם, מצטרף לכשרות צהר
השף המוערך עזרא קדם, סמל הקולינריה המקומית אשר יוצר בימים...
שיתוף פעולה חברתי בין אוניברסיטת רייכמן לבן & ג'ריס - למען שירותי הדם של מד"א
במסגרת השת"פ תוצב עמדת תרומת דם של מד"א וסטודנטים שיתרמו דם...
משחק מגנטים לילדים
אחד החידושים בעולם משחקי הילדים בשנים האחרונות הינו ערכות משחק...
לקראת ט"ו בשבט: נשיא המדינה ורעייתו אירחו חקלאים וחקלאיות ואת נציגי 'ארגון מגדלי הפירות בישראל'
לרגל חג האילנות, אירחו כבוד נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו...
מידע הוא כוח – בעולם שבו אתם רוצים לייצר דירוג אשראי איכותי
היכולת שלנו לבנות תהליכי קבלת החלטות גם בתחום הפיננסי היא...
המרכז לגיוס כספים: זינוק של 37% בשלושת החודשים האחרונים, בהגשת בקשות לגיוס משאבים מקרנות פילנתרופיה באמצעות מיקור חוץ
חני סודרי, מנכ"לית המרכז: "הזינוק בגידול מתאפיין בהלימה מובהקת עם...
אושרה תכנית העבודה של החברה העירונית 'אריאל' לשנת 2023
דירקטוריון החברה העירונית 'אריאל', בהובלתו של יו"ר הדירקטוריון, ראש העיר...