Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

מסלולים והמלצות לטיול בגליל העליון

מסלולים והמלצות לטיול בגליל העליון
(צילום: עמיעד טאוב)

אזור הגליל העליון משופע בשמורות טבע קסומות עם נוף בראשית, יש באזור אתרים ארכאולוגיים מעניינים, אתרי מורשת, מרכזי מבקרים, כפרים ציוריים, קברי צדיקים, נחלים, מעיינות ושלל אטרקציות לכל המשפחה. לכן, אין זה פלא כי ישראלים רבים מטיילים בגליל העליון כל ימות השנה ונהנים מחוויה מלהיבה, מאווירה פסטורלית ומחיבור לטבע היפהפה באזור.

בגליל העליון יש מגוון מסלולי הליכה המתאימים לכל הגילאים, יש מסלולים למיטיבי לכת ומסלולים נוחים למשפחות עם ילדים. כדאי לבחור מסלולים מומלצים בהתאם להרכב המשפחתי או הרכב הקבוצה, מומלץ להזמין מראש גם מלון במיקום מרכזי ונגיש בגליל העליון, מהמלון ניתן לצאת לטיולי כוכב באזור וליהנות גם מאטרקציות קרובות וממתקני המלון.

אתרים וטיולים מומלצים באזור הגליל העליון

לאחר שבחרתם מלון בגליל העליון השוכן במיקום מרכזי ובמרחק של נסיעה קצרה משלל אטרקציות באזור, תוכלו לתכנן את מסלולי הטיול במהלך החופשה שלכם. כאשר מתכננים לטייל בגליל העליון בעונת הקיץ החמה כדאי להתמקד במסלולים רטובים הכוללים הליכה במים וטבילה במעיינות ובבריכות מים טבעיות. חשוב להצטייד במים רבים וללכת עם נעליים נוחות וביגוד מתאים.

כך לדוגמה, באפשרותכם לטייל בשמורת תל דן, אחת משמורות הטבע היפות בארץ. השמורה מציעה פלגי מים קטנים הזורמים ומתאחדים לנחל דן השופע מים כל השנה. יש בשמורה בריכת שכשוך עם מים קרירים, חוויה מרעננת בימים החמים והלוהטים. בשמורה יש פינות חמד קסומות, יער גדות, שער עתיק וקדום מהתקופה הכנענית, טחנת קמח עתיקה ושער מהתקופה הישראלית. יש בשמורה מסלולים המתאימים למשפחות עם ילדים ועגלות תינוק.

בנוסף, בעונת הקיץ ובימים חמים ונעימים כדאי לכם לבחור את מסלולי ההליכה במים בגליל העליון כגון מסלול ההליכה בנחל כזיב (יש מסלול קצר ומעגלי ומסלולים ארוכים יותר), מסלול הליכה רטוב במים בנחל דישון, יש גם מסלול הליכה קל בנחל צלמון, מסלול זה מתאים במיוחד למשפחות עם ילדים קטנים. אין לוותר על מסלול ההליכה בנחל עמוד, לאורכו בריכות שכשוך טבעיות החבויות מהעין, טחנות קמח עתיקות, עצי דולב ובוסתנים יפים.

פיקניק בשמורות טבע קסומות

בחורשת טל תוכלו ליהנות מפיקניק מהנה עם כל המשפחה, האתר פופולרי בקרב משפחות בגלל שיש בו מדשאות רחבות ידיים ומטופחות, מתקנים נוחים ומתוחזקים היטב, מעיינות עם מים קרירים, מפלים קטנים ואגם יפהפה עם מים צוננים גם בקיץ. בחורשה יש צמחייה עשירה ועצים רבים, אפשר לערוך את הפיקניק במקום מוצל ולבלות יום שלם או לשלב את הפיקניק עם טיולים נוספים באזור ובילוי באטרקציות שונות.

במהלך החופשה שלכם בגליל העליון כדאי לקחת את הילדים לצוק מנרה, לעלות ברכבל הארוך וליהנות ממגלשות הרים וממגוון הפעלות ופעילויות לילדים. כדאי לשלב גם פעילות תרבותית לכן מומלץ לבקר באגמון החולה, באחוזת דוברובין, לטייל בסמטאות הציוריות של ראש פינה וכמובן לבקר בעיר העתיקה של צפת.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ט"ו בשבט במלונות ibis ירושלים במחירים אטרקטיביים וסיורים ברחבי העיר
מלונות ibis ירושלים מרכז העיר מזמינים את עם ישראל להתרענן...
חנוכה במלונות ibis ירושלים מרכז העיר במחירים אטרקטיביים וסיורים ליליים ברחבי העיר
מלונות ibis ירושלים מרכז העיר מזמינים את עם ישראל להתרענן...
*מלונות ibis ירושלים מרכז העיר פותחים שנה עם סיורי סליחות בתאריכים נבחרים ומחירים אטרקטיביים החל מ600 ₪*
מלונות ibis ירושלים מרכז העיר נערכים לקראת חגי תשרי ומזמינים...
ספורט אנגלי ומוסיקה אוגוסט קריר לכל המשפחה במוזיאון ידידי ישראל בירושלים
פעילות ספורטיבית בנוסח אנגלי עם שחקן בדמותו של אורד וינגייט...
17 אתרי מורשת ברחבי הבירה ייפתחו לקהל הרחב לצד פעילות "שכונה של פעם" – משחקי מורשת בשכונות הירושלמיות
ירושלים היא עיר חשובה וקדושה למיליונים ברחבי העולם והמורשת שבה...
לרגל יום ירושלים ויום העצמאות שחגגה מדינת ישראל מלון וולדורף אסטוריה יוצא ומעניק 20% הנחה לבני 75 ומעלה שמזמינים לינה וארוחת בוקר
לרגל יום ירושלים הקרב ובא וחגיגות יום ההולדת ה 75...
רשת מלונות ACCOR מרחיבה את פעילותה בישראל- ופותחת מלונות נוספים
רשת מלונותACCOR הבינלאומית מודיעה כי היא מרחיבה את פעילותה בישראל,...
ירושלים של אור: הסתיימו העבודות להארת ארבעה מונומנטים היסטוריים נוספים ברחבי העיר
במסגרת המיזם להארת מונומנטים ברחבי העיר ירושלים, הסתיימו לאחרונה עבודות...
פדיון ותעסוקה במלונות תיירות, ינואר-ספטמבר 202
נואר-ספטמבר 2022 נתונים מקוריים פדיון מלונות התיירות הסתכם ב-9.7 מיליארד ₪, (9.5...
'מעלית הזמן בירושלים' מתחדשת עם 4 מוצרים חדשים וכרטיסים משולבים
 לרגל השנה החדשה מתחדשת האטרקציה 'מעלית הזמן בירושלים' במוצרים וחידושים...