Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

מעוניין במנעולן? באילו מצבים תצטרכו מנעולן

מעוניין במנעולן? באילו מצבים תצטרכו מנעולן
תמונה באדיבות: pixabay

בשעה טובה עברתם לבית חדש ואתם לא רוצים חלילה שמישהו ייכנס פנימה, אולי גיליתם שהמנעול תקול ולא ניתן לנעול לפתע את הדלת ולהגן על הבית, מישהו ניסה לפרוץ לרכב וכעת יש צורך להחליף את המנעול או שכחתם את המפתח בפנים ועכשיו אין לכם איך להיכנס הביתה. מנעולן הוא איש המקצוע בשבילכם בסיטואציות אלה ועוד בהרבה אחרות. הוא מגיע חמוש בערכת הציוד המתאימה, שלל מנעולים וטכניקות פריצה יעילות. מסוג בעלי המקצוע עליהם אסור להתפשר מבחינת איכות, זמינות, הבנה. תמיד טוב שיש מישהו אמין שאפשר לסמוך עליו במצבים העדינים הללו. אז מתי תצטרכו מנעולן? 4 סיבות לקרוא לאחד.

התקנת מנעולים
הגיע הזמן להגן על הבית שלכם, כדי שתוכלו לצאת ממנו בראש שקט ונטול דאגות? כאן נכנסים לתמונה מנעולים מתקדמים מסוגים שונים שמוסיפים לרמת האבטחה. מנעולן יוכל להציע עבורכם את הפתרון הטוב ביותר על פי הצורך ולפי התקציב, וכמובן לבצע התקנה מקצועית של המנעול הנבחר. כך למשל, קיים מנעול מסוג משוריין הנקרא DEADBOILT, שמהווה תוספת חשובה לדלת הראשית של הבית. מדובר במנעול הכולל 2 כדוריות מיסב מחוסמות מטרה המקשות את הפריצה אפילו אם הפורץ משתמש בלום פריצה. מנעול ביומטרי הוא מנעול מתקדם במיוחד המשחרר אתכם מהצורך להחזיק בכלל מפתח ופותח את הדלת אך ורק אם הוא מזהה טביעת אצבע שהוזנה מראש או קוד אישי למערכת.

פריצת מנעולים לבית
אף אחד לא באמת רוצה להגיע לסיטואציה הזאת, אבל בחיים יש הפתעות: הדלת נטרקה ונשארת ללא מפתח, המפתח נשבר במנעול ואינכם יכולים להיכנס הביתה, מישהו ניסה לפרוץ ושבר את המנעול וכעת אתם בעצמכם זקוקים למנעולן, איש מקצוע שיסייע לכם במשימה. מנעולן בירושלים ובכל עיר יסייע במשימה ויוכל לפרוץ עבורכם את המנעול בדרך אפקטיבית וכמובן לתקן את הנזק בהחלפת מנעול.

פריצת מנעולי רכב
תודו שזה לא נעים לצאת בבוקר לעבודה, אולי פתאום באיחור ולגלות שאתם לא מצליחים להיכנס לרכב. מסתבר שבלילה מישהו ניסה לפרוץ פנימה והרס את המנעול וכעת הרכב פשוט לא מניע. את היום הזה אפשר להציל באמצעות שירותיו של מנעולן מאומן בעל ידע וניסיון, שידע כיצד לפתור את הסיטואציה בין אם באמצעות פריצה לרכב, תיקון ו/או החלפת המנעול כך שתוכלו לנסוע ולהמשיך ברוגע את החיים שלכם.

החלפת צילינדר
הסיטואציה הזאת בוודאי מוכרת לכם: עברתם לדירה חדשה ואתם לא רוצים לקחת סיכון שלמישהו עדיין יש מפתח לדירה או שאיבדתם צרור מפתחות ואתם חוששים שיפרצו? החלפת צילינדר היא מה שחיפשתם. פעולה זו יכול לבצע רק מנעול מיומן אשר ברשותו מגוון צילינדרים כך שהוא יוכל להתאים ולבחור יחד עמכם את הצילינדר הנכון עבורכם. בכל מקרה, מומלץ לבחור צילינדר איכותי אשר לא נשבר, למשל, בעת פריצה וכדומה.

תמונה באדיבות: pixabay

פריצת כספות
זה נשמע כמו תסריט של חדר בריחה או סרט הוליווד כלשהי, אבל אם יש ברשותכם כספת ושכחתם את הקוד או אתם לא מצליחים לפתוח את הכספת שהיא האוצר הגדול בבית שלכם, תצטרכו לפנות למנעולן. איש מקצוע בעל ידע עשיר בפריצה של מגוון מנגנוני כספת יוכל לפרוץ את דלת הכספת כך שתוכלו לגשת ליקר לכם.

אל תנסו לבד לפרוץ את הרכב או להתקין מנעול לבית, זה עשוי להסתיים בנזק. בחרו מנעולן אמין ומקצועי בעל הידע והכלים לבצע את המשימות הללו בדרך המהירה והטובה ביותר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
בשיא המלחמה- חברת אקסטל השלימה את עסקת הנדל"ן הגדולה ביותר במאה שנים האחרונות בירושלים
חברת אקסטל השלימה את רכישת קרקעות אדמות הפטריארכיה בירושלים מקבוצת...
כמה אתם שווים באמת?
ישראלים שונים מאמריקאים בכך שאינם מודדים את שוויו של אדם...
תלת מימד ומוצר ראשוני
אחד השלבים החשובים ביותר בייצור מוצר ולמעשה השלב הכמעט אחרון...
בכיר השפים הירושלמים, השף עזרא קדם, מצטרף לכשרות צהר
השף המוערך עזרא קדם, סמל הקולינריה המקומית אשר יוצר בימים...
שיתוף פעולה חברתי בין אוניברסיטת רייכמן לבן & ג'ריס - למען שירותי הדם של מד"א
במסגרת השת"פ תוצב עמדת תרומת דם של מד"א וסטודנטים שיתרמו דם...
משחק מגנטים לילדים
אחד החידושים בעולם משחקי הילדים בשנים האחרונות הינו ערכות משחק...
לקראת ט"ו בשבט: נשיא המדינה ורעייתו אירחו חקלאים וחקלאיות ואת נציגי 'ארגון מגדלי הפירות בישראל'
לרגל חג האילנות, אירחו כבוד נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו...
מידע הוא כוח – בעולם שבו אתם רוצים לייצר דירוג אשראי איכותי
היכולת שלנו לבנות תהליכי קבלת החלטות גם בתחום הפיננסי היא...
המרכז לגיוס כספים: זינוק של 37% בשלושת החודשים האחרונים, בהגשת בקשות לגיוס משאבים מקרנות פילנתרופיה באמצעות מיקור חוץ
חני סודרי, מנכ"לית המרכז: "הזינוק בגידול מתאפיין בהלימה מובהקת עם...
אושרה תכנית העבודה של החברה העירונית 'אריאל' לשנת 2023
דירקטוריון החברה העירונית 'אריאל', בהובלתו של יו"ר הדירקטוריון, ראש העיר...