Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

מעל ל-20 שנה שהוא מנעים לנו את הדרך, עכשיו גם בטלפון הנייד: היום אפשר להאזין לרדיו ירושלים מכל מקום

מעל ל-20 שנה שהוא מנעים לנו את הדרך, עכשיו גם בטלפון הנייד: היום אפשר להאזין לרדיו ירושלים מכל מקום
קרדיט PIXABAY

אין ירושלמי שלא מכיר את רדיו ירושלים – תחנת רדיו שכבר מעל ל-20 שנה מנעימה את הדרך למאות אלפי מאזינים מכל ירושלים והסביבה. בין אם אתם כבר מכורים לתוכניות הרדיו האהובות, ובין אם אתם חובבי רדיו שמעוניינים להכיר יותר לעומק את אחת התחנות הכי פופולריות בישראל, כדאי שתדעו: מעכשיו אפשר להאזין לרדיו ירושלים דרך הטלפון הנייד מכל מקום.

קצת היסטוריה על התחנה

תחנת הרדיו עלתה לראשונה בספטמבר 1995 בתדר FM101, מאולפניה במלון שלום שבשכונת בית וגן. תחנת רדיו ירושלים שידרה מדי שעה עגולה מבזקי חדשות, לצד מגוון רחב של תוכניות אקטואליה ומוזיקה ששודרו על ידי הקריינים המובילים בישראל. נוסף על כך, הפעילה התחנה מכללה לרדיו, בה ניתן היה לרכוש ידע בכל הקשור לעריכת מוזיקה והתאמתה לתוכניות רדיו, טכנאות שידור, קריינות והגשה.

קרדיט PIXABAY

שידורי התחנה הסתיימו באוגוסט 2009, וחודש לאחר מכן החלה התחנה את שידוריה מחדש מאולפן הקבע החדש שלה בשכונת תלפיות. רדיו ירושלים כיום משלב תוכניות מכל התחומים, בין היתר תוכניות מוזיקה ובידור, תוכניות ספורט, שעשועונים וכמובן אקטואליה מקומית וארצית. אף על פי שמדובר בתחנה אזורית של ירושלים והסביבה, כיום תוכלו להאזין לה מכל מקום – ובחינם! ניתן להפעיל את התחנה דרך אתר האינטרנט שלה, להאזין לה דרך אתר 'רדיו הד', שמאפשר האזנה לייב לתחנות רדיו שונות בחינם. לרדיו הד יש גם אפליקציה שאפשר להוריד בקלות ובמהירות מחנויות אפל וגוגל.

למה התחנה קרויה "רדיו-ירושלים"?

התחנה קרויה רדיו ירושלים בעיקר בשל העובדה שהיא ממוקמת בירושלים, אך חשוב להדגיש שמדובר בתחנה ותיקה הפועלת כבר מעל ל-20 שנה, מה שהופך אותה לחלק בלתי נפרד מהווי התרבותי והחברתי של העיר ירושלים. נוסף לכך, חלק מהתוכניות מקפידות לארח באופן קבוע תושבים מהעיר ולשוחח עמם, ומדי חודש התחנה מקיימת תוכנית בסגנון "שאלות-תשובות" עם ראש העיר ירושלים ועוסקת בענייני העיר.

איזה סוג מוזיקה מושמע בתחנה?

ככלל, רדיו ירושלים שם דגש על השמעת מוזיקה ישראלית, אך התחנה משדרת מנעד רחב של סוגי מוזיקה. לדוגמה, אחת התוכניות הפופולריות ברדיו היא "מנטה" עם ירון אילן – כל תכנית מוקדשת לנושא כלשהו או לאומן מסוים ובמסגרתה מושמעים שירים בנושא הנבחר. נוסף לכך, בכל מוצאי שבת התחנה נוהגת להשמיע מוזיקת עולם, כמו מוזיקה צרפתית ויוונית.

אילו תוכניות רדיו התחנה משדרת?

תחנת הרדיו משדרת סוגים רבים של תוכניות מצוינות בימים קבועים ובשעות קבועות. ברדיו קיימות תוכניות יומיות, כמו "יומן הבוקר" – תוכנית האקטואליה הראשית של התחנה המשודרת מדי בוקר, אך קיימות גם תוכניות שבועיות, כמו "בדרך למגרש", תוכנית הספורט המרכזית של התחנה המשודרת מדי יום שישי. תוכלו להתעדכן ולעקוב אחר לוח השידורים של התחנה באתר התחנה או בעמוד הפייסבוק הרשמי של רדיו ירושלים.

סיכום

רדיו ירושלים היא תחנה פופולרית ואהובה, במיוחד בקרב הירושלמים. אולם גם אם אתם לא תושבי האזור ובא לכם להאזין לתוכניות הכי חמות מכל מקום שאתם נמצאים, תחנת רדיו ירושלים זמינה להאזנה בכל עת באתר רדיו הד, מכל מכשיר וללא תשלום.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עניינים משפטיים הקשורים בעבירות תנועה
עורך דין תעבורה בירושלים מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים בעבירות תנועה...
תהליך מיוחד לטיפוח העור
טיפול פיגמנטציה בפנים הוא תהליך מיוחד לטיפוח העור שמטרתו להפחית...
רשת מסעדות הביסטרו: "גרג קיטשן" מתרחבת ופותחת סניף בירושלים בהשקעה של כ – 1 מיליון ₪
 רשת מסעדות הביסטרו: "גרג קיטשן", מקבוצת גרג, מתרחבת ופותחת בימים...
רשת מחסני השוק משיקה את סניף "מחסני השוק בשבילך"- הפורמט השכונתי שלה בפסגת זאב-ירושלים, בהשקעה של מיליוני שקלים
סניף "מחסני השוק בשבילך" בפסגת זאב ירושלים, יושק בתחילת אפריל...
מגילות אסתר: מתנה מיוחדת לכל אירוע
מגילת אסתר היא אחת מחמש המגילות הנכללות בתנ"ך. היא מספרת...
עיצוב פנים הוא לא תמיד מה שחשבתם
אם נכנסתם לבית והרגשתם בו נוח מיד, ראיתם שכל הפריטים...
עסקאות מקרקעין – ההיבט המשפטי
עורך דין המתמחה בעסקאות מקרקעין, בעיקר ברכישת דירות, הוא נכס...
מאמנת כושר אישית בירושלים - אימוני כושר אישיים בכל הרמות! 
מציאת מאמנת כושר אישית המתאימה לכם יכולה להיות משנה משחק...
אילו מצבים נחשבים לנהיגה ללא רישיון
אחד התנאים הבסיסיים לעליה על הכביש ונהיגה הוא שישנו רישיון...
כל מה שצריכים לדעת על עמדות טעינה לרכבים חשמליים
התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי מחיר מושפע ממגוון גורמים, לרבות...