Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

מערך ניידות חילוץ והצלה מתקדם הושק בשבוע שעבר בירושלים

מערך ניידות חילוץ והצלה מתקדם הושק בשבוע שעבר בירושלים
תמונה באדיבות פלש 90

עיריית ירושלים, בשיתוף עם משרד התחבורה והבטיחות בדרכים; הקימה מערך ניידות, חילוץ וגרירה במטרה לשרת, לחלץ, לפנות ולהגיש עזרה לנהגים שנתקעו בצירים המרכזיים, וכך למנוע חסימת צירי תנועה מרכזיים בעיר ירושלים.

תמונה באדיבות פלש 90
תמונה באדיבות פלש 90

בשבוע שעבר השיק ראש עיריית ירושלים מר ניר ברקת, את מערך ניידות השירות והחילוץ שהקימה העירייה יחד עם משרד התחבורה והבטיחות בדרכים בירושלים, לחילוץ רכבים שנתקעו בצירי תנועה מרכזיים, היוצרים בשל כך עומסי תנועה. בנוסף לכך יגישו עזרה למשתמשי הדרך בגזרת כבישים שנקבעה מראש בעיר ירושלים, ועוד. מטרת העל של התכנית הינה להסדיר את התנועה בעיר, להפחית את כמות תאונות הדרכים ואת מספר הפצועים וההרוגים, ולהביא לשגרת כבישים בטוחה.

מערך ניידות החילוץ יחל לפעול כבר השבוע, קודם על ידי אגף תחבורה ופיתוח תשתיות בעיריית ירושלים, וכן מינהל תכנון ופיתוח תשתיות במשרד התחבורה בשיתוף משטרת מחוז ירושלים. הניידות עצמן יופעלו על ידי המרכז העירוני לניהול תנועה ותחבורה ציבורית, באמצעות הזכיין שזכה במכרז – חברת פמי פרימיום.

שר התחבורה והמודיעין, מר ישראל כץ ציין בגאווה כי, "ניידות החילוץ המיוחדות שהחלו לפעול לראשונה בירושלים יספקו מענה ראשוני ומיידי לכלי רכב הנמצאים במצוקה והם חלק מהפתרונות שמשרד התחבורה ,בשיתוף הגורמים הרלוונטיים מספק במטרה לצמצם את הסכנות הנגרמות כתוצאה מעצירה של כלי רכב בצד הדרך או בשולי הכביש. כמו כן, ניידות אלה גם מאפשרות להתמודד טוב יותר עם עומסי התנועה הקיימים בצירים המרכזיים בעיר".

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, הוסיף, "ירושלים היא העיר הראשונה שיוזמת שירות חילוץ ייחודי במטרה לסייע לנהגים שנתקעו בדרך, ויותר מכך לסייע ולמנוע פקקים ועיכובים מאלפי משתמשים הדרך האחרים. המערך החדש ייתן מענה מיידי לעומסי תנועה ויחד עם תכניות התחבורה האדירות של מערך רכבות קלות, רכבת ממרכז הארץ וצירי תנועה חדשים שאנו מקדמים עם משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, נהפוך את ירושלים לעיר נגישה בה פועלת מערכת התחבורה המהירה והיעילה בארץ".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עניינים משפטיים הקשורים בעבירות תנועה
עורך דין תעבורה בירושלים מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים בעבירות תנועה...
עיצוב פנים הוא לא תמיד מה שחשבתם
אם נכנסתם לבית והרגשתם בו נוח מיד, ראיתם שכל הפריטים...
יפן בירושלים הארוקון 2024 - כנס האנימה והמנגה הגדול בישראל יתקיים בפורים בבנייני האומה
במעמד שגריר יפן בישראל השנה יוענקו פרסים לאוהבי אנימה צעירים...
עדלאידע הילדים של ישראל בירושלים, יוצאת לדרך בהפנינג שמח, שיכלול תהלוכות בובות ענק שעוצבו ונבנו ע"י מוסדות התרבות וילדי ירושלים, למען כל עם ישראל ובסימן אחדות העם
את שיירת בובות הענק יוביל בראש מיצג סמל החטופים 25.3.2024, ט"ו...
פורים ב׳דנוור׳ סטייק האוס, אוכל משובח לצד אווירה שמחה
במסעדת ״דנוור סטייק האוס״ הכשרה למהדרין יחגגו את פורים ב-24.03...
הנשיא הרצוג נפגש עם הרב שרקי: "לחזק את הקשרים בין עולם היהדות לעולם הערבי"
הרב אורי שרקי, ראש מוסדות "ברית עולם" המפעילים את קהילות...
Oh My Electric Eye - יצירת מחול בבכורה מאת דנה נעים חפוטה 3 באפריל במחול שלם בירושלים 4 באפריל במרכז סוזן דלל
Eye (העין האלקטרונית שלי) יצירתה החדשה של דנה נעים חפוטה...
בנייני האומה חוזרים לפעילות מלאה: מגוון מופעים ופעילויות ב'במת האומה' - חגיגה תרבותית של מוזיקה וקולינריה - פברואר מרץ 2024
בנייני האומה מעדכנים - חוזרים לפעילות מלאה כולל כנסים, ארועים...
הישג משמעותי לירושלים: הפועל לב ירושלים עלתה לחצי גמר גביע המדינה
הפועל לב ירושלים, קבוצת הנשים המרעננת של ליגת העל, עלתה...
גבר בשנות ה-20 נרצח, צעירה נפצעה קשה, ו- 4 פצועים בינוני בפיגוע ירי בכביש מעלה אדומים ירושלים. בנוסף פונו מהזירה אישה שנחבלה ו-4 נפגעי חרדה
הבוקר בשעה 7:29 התקבלו קריאות רבות במוקד החירום 101 של...