Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

מרטין בוקסדורף – כאשר צריכים משכנתא אחרי שעוברים פשיטת רגל

מרטין בוקסדורף – כאשר צריכים משכנתא אחרי שעוברים פשיטת רגל
צילום: יחצ

שלום לכולם, שמי מרטין בוקסדורף ואני מטפל במשכנתאות של אנשים שעברו פשיטת רגל. טיפלתי כבר במאות כאלו ואני אשמח מאוד לעשות את זה גם בשבילכם. אני חייב לציין שמשכנתאות לאחר שעוברים פשיטת רגל, הן המורכבות ביותר שיכולות להיות וצריכים מומחה אמיתי בתחום כדי להצליח.

מרטין בוקסדורף - כאשר צריכים משכנתא אחרי שעוברים פשיטת רגל
צילום: יחצ

איך עובדת משכנתא אחרי פשיטת רגל?

קודם כל חשוב להבין שמשכנתא אחרי פשיטת רגל היא דבר מורכב מאוד, זה מצריך הרבה הבנה והכנה כדי לא לעשות טעויות. בדרך כלל במשכנתאות האלו, יש הרבה בנקים שהם "שרופים" ולכן אין מקום לטעויות. אז בואו נדבר קצת על הדברים לעומק. אשמח לענות על שאלות, אם יש כאלו.

כמה זמן אחרי הפטר?

שאלת השאלות בנושא משכנתא לפושטי רגל לשעבר היא כמה זמן לאחר הפטר ניתן להתחיל להגיש בקשות למשכנתא. התשובה לשאלה הזו היא בערך שנתיים. זה לא מספר מוחלט אבל זה מספר שניתן להתחיל לעבוד איתו.

אני מקבל הרבה מאוד טלפונים של אנשים שסיימו פשיטת רגל לפני כמה חודשים, כאשר לצערי אין שום דבר שניתן לעשות עם זה. הסיבה שאנחנו צריכים של שנתיים אחרי פשיטת רגל היא שאני רוצה להראות לבנקים שעברה תקופה משמעותית כל שהיא לאחר קבלת ההפטר.

חשוב להבין שהבנקים מאוד חוששים מאנשים שעברו פשיטת רגל, לכן אני חייב להדגיש תקופת צינון בעלת משמעות כאשר אני מגיע לבנקים. אני לא יכול להגיד שהאדם שאותו אני מייצג עבר פשיטת רגל לפני חצי שנה, זה פשוט לא מספיק.

איזה בנקים "שרופים" בגלל בעיות של פשיטת רגל:

בדרך כלל כאשר עוברים פשיטת רגל, זה רק התוצאה. בדרך עוברים הרבה מאוד בעיות מול הבנקים. העניין הוא שכל הבנקים שאיתם היו בעיות של החזרי חובות, הסדרי חובות, הלוואות או מחיקות חוב- אלו בנקים שלעולם לא ייתנו לנו משכנתא.

זה בכלל לא משנה כמה זמן עבר מאז שזה קרה, הבנקים שהיו איתם בעיות כל שהן- הם חסומים בשבילנו לעולם. הבנקים שאנחנו יכולים לעבוד איתם, אלו בנקים שמעולם לא היו איתם בעיות. זה לא שהבנקים האלו יקפצו עלינו וירצו לתת לנו משכנתא, אבל אלו היחידים שהם אופציה. חשוב להבין אילו בנקים הם אפשרות בשבילנו, ולפי זה להכין תוכנית עבודה.

אין שום בעיות מעבר למה שהיה:

יוצא להיתקל בהרבה מקרים שאנשים עברו פשיטות רגל ועבר מאז שנתיים שלוש, אבל בשנה האחרונה חזרו להם כמה צ'קים או כמה הוראות קבע. אז חברים יקרים- האנשים האלו לא יקבלו משכנתא, גם אם העולם יתהפך ויעמוד על הראש.

מבחינת הבנקים, האנשים האלו זה "אנשים שלא למדו לקח". כלומר, ניחא שהיה לך פשיטת רגל, אבל לא יכול להיות שמהר מאוד אחר כך, אתה שוב נהיה בבעיות. מבחינת מערכת הבנקאות זה דבר בלתי נסבל או מקובל. אנחנו חייבים, אבל ממש חייבים להראות דף חלק מעבר לבעיה של פשיטת הרגל.

המעבר מעצמאי לשכיר:

במקרים של פשיטת רגל, התסריט שהבנקים אוהבים הוא אדם שהיה עצמאי או בעל חברה, שעבר פשיטת רגל ונהיה שכיר. זה כביכול למצב שבו אדם היה בעל עסק, עשה טעויות, למד מהן וחזר להיות שכיר. התסריט הגרוע ביותר הוא שבעל חברה בעמ עבר פשיטת רגל ואחרי זה פתח עוד חברה בעמ. זה המצב הגרוע ביותר. מצב ביניים הוא שבעל חברה בעמ או עוסק מורשה לפני פשיטת הרגל פתח עוסק מורשה לאחר פשיטת רגל.

הכנסות היום:

זה לא הדבר החשוב ביותר, אבל זה כן חשוב. אנחנו רוצים להראות הכנסות שהן מעל למינימום הנדרש. כלומר, אנחנו לא אמורים להיות מיליונרים, אבל כן להראות הכנסות כמה שיותר גבוהות ובעיקר מסודרות. אם אתם שכירים, אנחנו רוצים להראות שהכול מופקד בחשבון בצורה מסודרת.

אם אתם עצמאיים, אנחנו רוצים להראות דוחות מסודרים ויפים. ההכנסות והסדר הן הדברים שיכולים להכריע את הכף לטוב או לרע. לא תאמינו כמה פעמים הכנסות הכריעו את הדברים לכאן או שם. שימו לב לדבר הזה.

מרטין בוקסדורף – 0508116397 או [email protected]

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עניינים משפטיים הקשורים בעבירות תנועה
עורך דין תעבורה בירושלים מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים בעבירות תנועה...
תהליך מיוחד לטיפוח העור
טיפול פיגמנטציה בפנים הוא תהליך מיוחד לטיפוח העור שמטרתו להפחית...
רשת מסעדות הביסטרו: "גרג קיטשן" מתרחבת ופותחת סניף בירושלים בהשקעה של כ – 1 מיליון ₪
 רשת מסעדות הביסטרו: "גרג קיטשן", מקבוצת גרג, מתרחבת ופותחת בימים...
רשת מחסני השוק משיקה את סניף "מחסני השוק בשבילך"- הפורמט השכונתי שלה בפסגת זאב-ירושלים, בהשקעה של מיליוני שקלים
סניף "מחסני השוק בשבילך" בפסגת זאב ירושלים, יושק בתחילת אפריל...
מגילות אסתר: מתנה מיוחדת לכל אירוע
מגילת אסתר היא אחת מחמש המגילות הנכללות בתנ"ך. היא מספרת...
עיצוב פנים הוא לא תמיד מה שחשבתם
אם נכנסתם לבית והרגשתם בו נוח מיד, ראיתם שכל הפריטים...
עסקאות מקרקעין – ההיבט המשפטי
עורך דין המתמחה בעסקאות מקרקעין, בעיקר ברכישת דירות, הוא נכס...
מאמנת כושר אישית בירושלים - אימוני כושר אישיים בכל הרמות! 
מציאת מאמנת כושר אישית המתאימה לכם יכולה להיות משנה משחק...
אילו מצבים נחשבים לנהיגה ללא רישיון
אחד התנאים הבסיסיים לעליה על הכביש ונהיגה הוא שישנו רישיון...
כל מה שצריכים לדעת על עמדות טעינה לרכבים חשמליים
התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי מחיר מושפע ממגוון גורמים, לרבות...