Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

משיבים את הטבע האבוד

משיבים את הטבע האבוד

כולנו נהנים לראות קצת ירוק כשאנחנו פותחים את החלון או יוצאים מהדלת. אפילו חובבי הג'ונגל העירוני לא יכולים להכחיש את זה, לטבע יש את היכולת הקסומה לשכך גם את הלב הלחוץ ביותר. יחד עם זאת אנו יכולים להבחין בעובדה כי הנוף העירוני עני מאוד בטבע. מעטים הם העצים ברחובות והגינות הציבוריות. אם כך, אדם אשר חי בדירה ללא גינה עלול לחוש געגועים רבים אל הירוק של הטבע. הפתרון המפתיע לבעיה זו יכול להיתלות לכם על הקיר ולהשיב לכם את הטבע האבוד.

משיבים את הטבע האבוד

אנו מקפידים להשקיע בכל תחום בחיים שלנו. בעבודה, בלימודים ובוודאי שבעיצובו של הבית, מקום המפלט שלנו מהעולם הרועש שבחוץ. הבית שלנו זה המקום המושלם ללקיחת הפסקה מהמרוץ המטורף של החיים ולהירגע מהעומס והלחצים אשר מופעלים עלינו מידי יום. אחד האלמנטים העיצוביים המרשימים ביותר שתוכלו להוסיף לביתכם כולל קיר צמחים ירוק ומרשים. הקירות מחזיקים מעמד לאורך שנים ארוכות וניתן לעצב אותם לפי ראות עינכם.

היתרון הירוק

מעבר להיותה של הגינה האנכית הזו מקור ליופי ועיצוב ייחודי לבית. היא טומנת בחובה יתרונות מעניינים רבים. המחקרים כבר הוכיחו זה מכבר כי הוספת אלמנטים טבעיים ירוקים מאפשרת ירידה ברמות הלחץ ויצירה של אווירה נינוחה וחיונית. זאת לצד העובדה כי קירות ירוקים לבית יכולים לספק בידוד תרמי ואקוסטי גם יחד. הקירות הירוקים משמשים כמסננת אוויר ועל ידי כך יכולים לסייע בהפחתה של זיהום האוויר בסביבה המידית שלהם.

חלקה ירוקה לכל דייר בכל מקום

ייתכן שהיתרון המשמעותי ביותר בהקמת קיר ירוק בבית הוא בעצם העובדה כי הוא לא תופס מקום יקר ומעניק לכם את השליטה המרבית על תנאי הגידול של הצמחייה. הקיר הירוק נבנה למעשה על מצע שתילה סינטטי מיוחד. אשר מתוקף תכוניותיו נשמר לאורך שנים, ומקטין משמעותית את עלויות התחזוקה של הקיר שלכם. תנאי הגידול המבוקרים והנוחים מאפשרים למגוון רחב של סוגי צמחייה להתפתח על המצע בקלי קלות ובתחזוקה מינימלית. חשוב לזכור כי בעת שתחזוקה של גינה רגילה עלולה לגזול מכם הוצאות רבות על השקיה, הרי שבגינה תלויה שכזו, אתם למעשה תעשו שימוש במערכת השקיה משוכללת וחסכונית במים עקב שימוש חוזק במי השקיה וניצול מי מזגנים של הבניין.

הקמת גינה מטופחת בצורה מקצועית

הקמתם של הקירות הירוקים הינה משימה שיש לשמור לחברה מקצועית, ותיקה ומיומנת כמו רוזנבאום מערכות גינון מתקדמות בע"מ אשר פעילה בתחום הפתרונות הארגונומיים החל משנת 1997. החברה מתמחה בעיצוב גינות ותכנון נוף בהתאמה אישית. זאת בנוסף להתמחות וידע רב בהקמת פרויקטים במצע גידול מנותק, הקפדה על שימוש בשיטות גידול ובתשתיות גינון מתקדמות ואמינות ומספקת לצמחיית הגן תנאי גידול אופטימאליים. זו היא ההזדמנות שלכם להתחבר לשורשים ולהתקין את הגינה האנכים המרשימה ביותר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להחזיר את עצמנו כמה שנים לאחור- זה אפשרי
במיוחד בעידן שלנו, בו כולם מצלמים ומצטלמים כל הזמן, המודעות...
התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת
אסטרטגיה עסקית כוללת את התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת כדי להשיג...
להכין את הארון לחורף- ממה מתחילים?
כשהיינו קטנים היתה החלפה ברורה של תכולת ארון הבגדים מבגדי...
כל הפרטים החשובים על תהליך גירושין
תשלומי מדור מייצגים את חובתם של ההורים להעניק לילדיהם סביבה...
איך מחשבים התקנה של מערכת סולארית לבית הפרטי
עם כל הכבוד לאידיאולוגיה ולהכרה בכך שעלינו, על כולנו, מוטלת...
יוון כמו שלא הכרתם - מחכה לכם לטיול מרתק
את המראות הקסומים שתפגשו בצפון יוון, קשה לתאר במילים. מלבד...
למי פונים כשזקוקים לעזרה בחיפוש מידע?
אירועים שונים בחיים מחייבים לפעמים שינוס מתניים כדי לצאת מאזור...
הפיכתם של מרחבים עירוניים לאזורים מתחדשים
עורך דין התחדשות עירונית מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים לפרויקטים של...
לפי אלו קריטריונים בוחרים את שיטות יציקת הבטון לתבניות?
כאשר מתחילים פרויקט בניה חדש, חשוב לקחת בחשבון כי יסודות...
לחגוג אחרת את האירועים הפרטיים שלכם
כמה שנים הבטחתם לעצמכם שיום אחד תקומו מהכיסא באירוע כלשהו...