Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

ניר ברקת, אירח בביתו עשרות בכירי צמרת תעשיית הטלויזיה בעולם

ניר ברקת, אירח בביתו עשרות בכירי צמרת תעשיית הטלויזיה בעולם

עשרות בכירי צמרת תעשיית הטלוויזיה בעולם, התארחו אמש לארוחת ערב בביתו של ראש העיר ירושלים, ניר ברקת. בכירי התעשייה מתארחים בירושלים במסגרת כנס INTV הבינלאומי הנערך בעיר זו השנה השניה ברציפות ועוסק בחדשנות בטלוויזיה בעולם וביצירת שיתופי פעולה עם התעשייה המקומית. הכנס מתקיים ביוזמת זכיינית ערוץ 2 "קשת" ובשיתוף עיריית ירושלים.

 בין האורחים שהתארחו בביתו של ראש העיר ירושלים: בוב גרינבלט,  יו"ר רשת NBC האמריקאית., זוכה 12 פרסי אמי, האחראי על סדרות כגון "דקסטר", "עמוק באדמה", "בוורלי הילס 90210", "מלרוז פלייס", "אקס פיילז" "ושולחן לחמישה", ריק רוזן, מייסד איגוד סוכני הכישרונות Endeavor, הגדולה בעולם  המייצגת את מפיקי "24", "בטיפול", "הסופרנוס", "הומלנד" ועוד.  ג'סטין גורמן, מנהל חטיבת הבידור של Channel 4  הבריטי החתום על כמה מהפורמטים לשעשועונים המובילים בעולם,  טים קרינג, הכותב הראשי של "Heroes", וסדרות מוצלחות נוספות, אלן שפירו, מפיק ראשי של טקסי הפרסים הגדולים בעולם בהם: גלובוס הזהב וטקס פרסי המוזיקה האמריקאית, אלכס קרוגלוב, מנהל רכש התוכן ב-Hulu, סנדרה סטרן, מנהלת חטיבת הטלוויזיה ב-Lionsgate העומדת מאחורי הפקת "מד מן", "בוס" והלהיט "כתום הוא השחור החדש", קארן מנדבך, שאחראית על להיטים כמו Nurse Jackie, ביל קוסבי ומופע שנות ה-70, אורלי אדלסון, נשיאת ITV אמריקה, גידי רף, יוצר ומפיק "חטופים" ו"הומלנד" ואבי ניר מנכ"ל "קשת".

ברקת אמר בארוחת הערב כי "במהלך חמש השנים האחרונות צולמו בירושלים יותר סרטים וסדרות מאשר כל הסרטים שצולמו בה מאז קום המדינה. בעקבות הצעדים שעשינו ירושלים עולה על מסכי העולם והופכת לבירת קולנוע וטלוויזיה, עכשיו הגיע העת שירושלים תפרוץ לשוק הבינלאומי ובקרוב נראה בעיר הפקות בינלאומיות בסדרי גודל שטרם נראו בארץ. תעשיית הקולנוע בירושלים יוצרת מקומות תעסוקה חדשים, מבססת חברות ירושלמיות ומושכת לעיר השקעות זרות מחו"ל".

ברקת סיפר לבכירי התעשייה בעולם כי "פריחת תעשיית הקולנוע והטלוויזיה בירושלים מזכירה לי את הפריחה שראיתי בעצמי בשוק ההייטק הישראלי בתחילת דרכו. הכרה בינלאומית ביכולות של השוק הישראלי להפוך לשחקן משמעותי בעולם וליצור שותפויות עם בכירי המפיקים וחברות בינלאומיות שיגיעו לירושלים". ברקת הוסיף כי "יש לנו כוונה לייצר תמריצי מס בשיתוף עם משרד ראש הממשלה על מנת להביא הפקות בינלאומיות לירושלים. אנחנו מבינים שיש הזדמנות גדולה לפנינו ומנצלים את המפגשים האלה כדי להוציא את הדברים לפועל"

משנת 2008 עלה מספר הסרטים המצולמים בבירה ב-400%, כאשר כיום 25% מהפקות הטלוויזיה והקולנוע בארץ מצולמות בירושלים, זאת לעומת כ-5% בעבר.  עשרות מיליוני שקלים מושקעים בהפקות הקולנוע והטלוויזיה המצולמות בעיר, ולאחרונה מתרחבת הפעילות גם לשוק הבינלאומי.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
Oh My Electric Eye - יצירת מחול בבכורה מאת דנה נעים חפוטה 3 באפריל במחול שלם בירושלים 4 באפריל במרכז סוזן דלל
Eye (העין האלקטרונית שלי) יצירתה החדשה של דנה נעים חפוטה...
הפועל לב ירושלים פותחת את ההרשמה לאקדמיה לכדורסל נערות בחוות הנוער הציוני
למועדון כדורסל הפועל לב ירושלים פרויקט ייחודי לפיתוח שחקניות כדורסל...
13 אותות הוקרה לאזרחים בדואים שהצילו יהודים במהלך ה-7 באוקטובר
במוזיאון ידידי ישראל בירושלים התקיים אתמול ארוע הוקרה ראשון מסוגו,...
יפן בירושלים פריחת הדובדבן הקסומה בגן הבוטני גבעת רם ירושלים
סיורים בין עצי הדובדבן * איך נראה טקס תה יפני...
חדש בירושלים ICC College האקדמיה להפקות אירועים וכנסים בבנייני האומה יוצאת לדרך!
בנייני האומה פותחים לראשונה אקדמיה להפקות להכשרה מקצועית במגוון תחומים...
רעיית נשיא המדינה ביקרה בבסיס חיל הים בחיפה
רעיית הנשיא בקשר ספינת הטילים אח״י ניצחון של חיל הים:...
מלון המלך דוד ירושלים מארח את חאבייר מיליי, נשיא ארגנטינה הנכנס במהלך ביקורו הרשמי הראשון בישראל
נשיא ארגנטינה הנכנס, חאבייר מיליי הגיע עם פמלייתו אמש למלון...
נשיא ארגנטינה לנשיא המדינה: בכוונתי להכריז על חמאס כארגון טרור ולהעביר הצעת חוק בפרלמנט הארגנטינאי בדרישה לשחרור החטופים
נשיא המדינה יצחק הרצוג, אירח היום, יום שלישי, כ״ז בשבט,...
ט"ו בשבט במלונות ibis ירושלים במחירים אטרקטיביים וסיורים ברחבי העיר
מלונות ibis ירושלים מרכז העיר מזמינים את עם ישראל להתרענן...
"למדתי ממך שאפשר לדבר גם ללא מילים" חוגגים 80 לפנחס - ניצול שואה עם מוגבלות אשר מעביר, ללא מילים, הרצאות על חייו, מוגבלותו והדרך להגשים חלומות למרות האתגרים הפיזיים
סיפורו של פנחס, דייר המערך התומך של אלווין בירושלים, שזור...