Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

נשיא המדינה העניק הערב תעודות הוקרה ליחידות המילואים המצטיינות לשנת תשפ״ב

נשיא המדינה העניק הערב תעודות הוקרה ליחידות המילואים המצטיינות לשנת תשפ״ב
קרדיט סטילס: חיים צח/ לע"מ

נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל אירחו הערב, יום שני, י״ג בסיון, 13 ביוני, את טקס הענקת תעודות ההוקרה ליחידות המילואים המצטיינות לשנת תשפ״ב בבית הנשיא. בטקס העניק נשיא המדינה, כמיטב המסורת, תעודות הוקרה והערכה ל-19 יחידות מילואים מצטיינות, הפועלות במסירות רבה, נחישות והתמדה גם לאחר סיום שירות החובה והקבע בנוכחות פורום המטה הכללי, נציגי היחידות הזוכות ובני משפחותיהם.

עוד נשאו דברים באירוע שר הביטחון בני גנץ, הרמטכ״ל רב אלוף אביב כוכבי ונציג היחידות הזוכות, מפקד גדוד התותחנים 8140, סגן אלוף (במיל') יניב גרדי.

נשיא המדינה פתח את דבריו ואמר: ״משרתי המילואים הפעילים – וביניהם לשמחתי גם מספר ההולך וגדל של משרתות – משקפים את פניה היפות של החברה הישראלית. תפקיד מרכזי במיוחד שמור לכם, המפקדים במילואים. אתם – שמתגייסים לתקופות שירות ארוכות ביותר, שתפקידכם הצבאי מלווה אתכם ומעסיק אתכם כמעט בכל יום, אתם, שבשעת המערכה, מובילים את היחידות בימים ובאתגרים המסובכים במיוחד. במרכזו של המעמד שאנחנו מקיימים היום, כל כל ישראלי, עומדת תודה גדולה לכם ולעשייתכם.

קרדיט סטילס: חיים צח/ לע"מ

אני מבקש לומר זאת בריש גלי בשמה של מדינה שלמה: אזרחיות ואזרחי ישראל, מוקירים מעומק ליבם את המסירות שלכם, ואת הנכונות מעוררת ההשראה, שאיננה מובנת מאליה. תודה תודה תודה!"

״חיילי צה"ל, ובהם המילואימניקים היקרים שלנו, מותקפים פעם אחר פעם על ידי תעשיה של בדיות, סרטים ותעמולה שאין בהם בדל של אמת או יושרה, ותחקירים רדודים ושקריים. מדינת ישראל עומדת ותמשיך לעמוד איתן, יחד עם חיילי המילואים והמפקדים במילואים. שהם פנינו היפות כעם וכמדינה, כנגד המתקפות שמבקשות להכפיש ולהשחיר אותם, ומבוססות על שנאה ותו לא."

נשיא המדינה פנה ליחידות המצטיינות: ״כשם שהצטיינות איננה עניין מקרי, אלא תוצר של ערכים, של דבקות במשימה ושל היכולת לתבוע מעצמיכם את המיטב, ההצטיינות גם מחייבת. בהוקרה שניתנת לכם היום טמונה ציפייה גדולה מכם: להמשיך ולהוביל, להמשיך ולהשקיע, ולהוות מופת ודוגמה לעם כולו. תודה לכם ולפקודיכם על נתינה משמעותית למען כולנו, תודה על ההובלה, המקצועיות והיכולת להתגייס, ותודה על שהוכחתם לרבים, מהם החומרים שמהם עשויה שליחות אמיתית."

מצורפת רשימת היחידות הזוכות:

"יחידת החילוץ והפינוי בהטס" 669 בזרוע האוויר והחלל; יחידת מודיעין באגף המודיעין- 504; טייסת 123 "ציפורי המדבר" בזרוע האוויר והחלל; גדוד חיל הרגלים 7220 של עוצבת "הבזק" בזרוע היבשה; גדוד התקשוב 376 "אמירים" של יחידת לוט"ם באגף התקשוב וההגנה בסב"ר; גדוד שריון 8103 של עוצבת "געש" בפיקוד הצפון; גדוד תותחנים 8140 של אוגדת "הבשן" בפיקוד הצפון; גדוד הנדסה 5280 של עוצבת "הגליל" בפיקוד הצפון; גדוד תותחנים 9238 של עוצבת "המפץ" בפיקוד הצפון; גדוד חיל הרגלים 9263 של עוצבת "המפץ" בפיקוד הצפון; גדוד חיל רגלים 7035 של אוגדת "יהודה ושומרון" בפיקוד המרכז; גדוד חיל רגלים 6655 של עוצבת "האש" בפיקוד המרכז; גדוד חיל רגלים 910 של אוגדת "יהודה ושומרון" בפיקוד המרכז; גדוד חיל רגלים 8208 של אוגדת "חבל עזה" בפיקוד הדרום; גדוד החילוץ 895 של מחוז הצפון בפיקוד העורף; גדוד החילוץ 926 של מחוז הדרום בפיקוד העורף; פלגה 916 של בסיס אשדוד בזרוע הים; "מִפקדת אלון" בפיקוד העורף; גדוד שמ"א 8960 של מרכז ההובלה באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הדוקטור הבכיר מ'הדסה' הלחין להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה מבצעים "ריבה ריבך"
להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה בסינגל חדש – "ריבה ריבך"....
נשיא המדינה אירח אחיות ואחים מצטיינים ממערכת הבריאות
נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, אירחו היום, יום שלישי,...
הפועל לב ירושלים מסכמת עונה היסטורית
הפועל לב ירושלים מסכמת עונה היסטורית כמחזיקת גביע המדינה וסגנית...
מתגייסים למענם: רשת מלונות פתאל ועמותת 'נצח יהודה' ביוזמה מרגשת למען פצועי צה"ל והמשפחות השכולות
רשת מלונות פתאל בשיתוף עמותת 'נצח יהודה' יארחו בסוף השבוע...
נשיא המדינה נפגש עם נשיא רואנדה והעניק לו את דיסקית החטופים בקריאה לשחרורם המיידי
נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש היום, יום ראשון, כ״ח באדר...
חדש בירושלים מרכז הקונגרסים בנייני האומה מציין 70 שנה ופותח לראשונה את שעריו לסיורים מודרכים בתערוכות השונות
הסיורים חינם בתיאום מראש! במסגרת חגיגות ה70 יפתח לראשונה מרכז הקונגרסים...
בנייני האומה חוזרים לפעילות מלאה: מגוון מופעים ופעילויות ב'במת האומה' - חגיגה תרבותית של מוזיקה וקולינריה - פברואר מרץ 2024
בנייני האומה מעדכנים - חוזרים לפעילות מלאה כולל כנסים, ארועים...
הישג משמעותי לירושלים: הפועל לב ירושלים עלתה לחצי גמר גביע המדינה
הפועל לב ירושלים, קבוצת הנשים המרעננת של ליגת העל, עלתה...
גבר בשנות ה-20 נרצח, צעירה נפצעה קשה, ו- 4 פצועים בינוני בפיגוע ירי בכביש מעלה אדומים ירושלים. בנוסף פונו מהזירה אישה שנחבלה ו-4 נפגעי חרדה
הבוקר בשעה 7:29 התקבלו קריאות רבות במוקד החירום 101 של...
13 אותות הוקרה לאזרחים בדואים שהצילו יהודים במהלך ה-7 באוקטובר
במוזיאון ידידי ישראל בירושלים התקיים אתמול ארוע הוקרה ראשון מסוגו,...