Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

סוגי הטיולים המאורגנים הקיימים בארצות הברית

סוגי הטיולים המאורגנים הקיימים בארצות הברית

הודות להיצע העצום של ארצות הברית למטיילים, מהווה היבשת את אחד היעדים המבוקשים ביותר בכל חודשי השנה ולכל סוגי הטיולים. כדי לחוות את ארצות הברית בצורה הטובה ביותר רצוי להיעזר במדריכים אשר מכירים את היעדים השונים ויכולים להכיר למטיילים את היבשת מכל היבטיה.

כיום מציעות חברות שונות בישראל מגוון עצום של טיולים מאורגנים לארצות הברית. טיול מאורגן לארה"ב הופך את היופי של היבשת לאינספור רגעים של אושר והנאה. הטיול המאורגן מאפשר לנוסעים לחוות את המקומות היפים ביותר בארצות הברית, לגלות את היעדים הסודיים שאיש אינו מכיר ולישון במלונות המפנקים ביותר. הודות לשפע הטיולים המאורגנים המוצעים כיום, ניתן להתאים את אופי הטיול ואת מחירו, את יעד הטיול ואת המדריך לצרכים האישיים של כל מטייל.       

טיול בחוף המזרחי

האזור המזרחי של ארצות הברית מציע את הערים הגדולות והמרשימות ביותר של היבשת וביניהן וושינגטון, בוסטון, פילדלפיה, ניו יורק ואחרות. כל אלו אידיאליות לטיולים בעונת הסתיו. באמצעות מדריך הטיול שלכם תוכלו למצוא את המגוון הנבחר והעשיר ביותר של טיולים מאורגנים. מדריכי טיולים מקצועיים יוכלו לבחור עבורכם את הסיורים המתאימים לכם ביותר בהתאם לצרכים הייחודיים שלכם.

טיול מחוף לחוף

טיול מחוף לחוף הינו חוויה בלתי נשכחת ולא בכדי הפך לטיול ייצוגי בתרבות האמריקאית. הכבישים האינסופיים של ארצות הברית הופכים את הטיול מחוף לחוף להרבה יותר מרתק… מישורים ויערות, הרים ונהרות, כל אלו הופכים מרתקים יותר הודות למדריך מקצועי. הודות לטיולים המאורגנים על ידי חברות מקצועיות בתחום, תוכלו אף להתוודע אל מדריכים מקומיים המכירים לעומק את האזור ויכולים לערוך לכם היכרות מקיפה עם יעד הטיול. טיול מאורגן בארצות הברית המונחה על ידי מדריך מקומי יכול לפתוח את האופקים ולחשוף בפניכם מדינות כפי שלא הכרתם אותן מעולם ומהיבטים שונים לחלוטין מהאספקט התיירותי.

טיולים מאורגנים באופן פרטי

אם יש לכם כמה חברים קרובים שאתם אוהבים לטוס ולטייל אתם במיוחד, יש לכם הזדמנות לצאת לטיול מאורגן ולהכיר את ארצות הברית ממקום חדש לגמרי! באמצעות הטיולים הפרטיים המודרכים תוכלו לחלוק את החוויות העשירות ביותר בחייכם עם האנשים האהובים עליכם, מבלי להתפשר על האתרים הטובים ביותר והפעילויות הכי מרתקות שקיימות. טיול מאורגן עם חברים קרובים הוא תמיד אופציה לאלו שאוהבים לטייל עם חברים אבל לא מתפשרים על נוחות ופינוקים בטיול!

טיולי בוטיק

ארצות הברית מציעה אינספור אתרים מרתקים ועשירים באטרקציות מעניינות. טיולי בוטיק ליעדים נבחרים כוללים את המקומות הסודיים והיוקרתיים ביותר בארצות הברית, ומיועדים לאוהבי החיים הטובים שאינם מוכנים להתפשר! טיולים אינטימיים המציעים שפע של חוויות מעשירות ומפנקות. טיול מאורגן לארצות הברית המבוסס על קונספט "בוטיקי" יכול לגלות לכם חוויות ייחודיות שאיש ממכריכם לא גילה קודם לכן.

טיולים מאורגנים לארצות הברית

היתרון המשמעותי של טיולים מאורגנים לארצות הברית הינו המחירים הנוחים בכניסה לכל אתר, ההזדמנות לראות אינספור אתרים שאינם מוצעים לתיירים שאינם מכירים את המדינה וכן ראש שקט מכל הקשור לדאגה למזון, לינה, אטרקציות והגעה ממקום אחד לאחר. אלו הופכים כל טיול מאורגן בארצות הברית לרגעי אושר מתמשכים שנשארים לכל החיים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ט"ו בשבט במלונות ibis ירושלים במחירים אטרקטיביים וסיורים ברחבי העיר
מלונות ibis ירושלים מרכז העיר מזמינים את עם ישראל להתרענן...
חנוכה במלונות ibis ירושלים מרכז העיר במחירים אטרקטיביים וסיורים ליליים ברחבי העיר
מלונות ibis ירושלים מרכז העיר מזמינים את עם ישראל להתרענן...
*מלונות ibis ירושלים מרכז העיר פותחים שנה עם סיורי סליחות בתאריכים נבחרים ומחירים אטרקטיביים החל מ600 ₪*
מלונות ibis ירושלים מרכז העיר נערכים לקראת חגי תשרי ומזמינים...
ספורט אנגלי ומוסיקה אוגוסט קריר לכל המשפחה במוזיאון ידידי ישראל בירושלים
פעילות ספורטיבית בנוסח אנגלי עם שחקן בדמותו של אורד וינגייט...
17 אתרי מורשת ברחבי הבירה ייפתחו לקהל הרחב לצד פעילות "שכונה של פעם" – משחקי מורשת בשכונות הירושלמיות
ירושלים היא עיר חשובה וקדושה למיליונים ברחבי העולם והמורשת שבה...
לרגל יום ירושלים ויום העצמאות שחגגה מדינת ישראל מלון וולדורף אסטוריה יוצא ומעניק 20% הנחה לבני 75 ומעלה שמזמינים לינה וארוחת בוקר
לרגל יום ירושלים הקרב ובא וחגיגות יום ההולדת ה 75...
רשת מלונות ACCOR מרחיבה את פעילותה בישראל- ופותחת מלונות נוספים
רשת מלונותACCOR הבינלאומית מודיעה כי היא מרחיבה את פעילותה בישראל,...
ירושלים של אור: הסתיימו העבודות להארת ארבעה מונומנטים היסטוריים נוספים ברחבי העיר
במסגרת המיזם להארת מונומנטים ברחבי העיר ירושלים, הסתיימו לאחרונה עבודות...
פדיון ותעסוקה במלונות תיירות, ינואר-ספטמבר 202
נואר-ספטמבר 2022 נתונים מקוריים פדיון מלונות התיירות הסתכם ב-9.7 מיליארד ₪, (9.5...
'מעלית הזמן בירושלים' מתחדשת עם 4 מוצרים חדשים וכרטיסים משולבים
 לרגל השנה החדשה מתחדשת האטרקציה 'מעלית הזמן בירושלים' במוצרים וחידושים...