Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

סוגי חזיתות נפוצים במטבחי יוקרה

סוגי חזיתות נפוצים במטבחי יוקרה
קרדיט תמונה - מטבחי next125

מטבחי יוקרה הם מטבחים שכל הפרטים חוברים בהם יחדיו לשלמות אחת. הם שילוב כוחות של איכות, יופי ופונקציונליות ברמה הגבוהה ביותר. מטבחי יוקרה מיוצרים בדרך כלל בחברות מסוימות שזו התמחותן ויש להן ניסיון, בדרך כלל רב שנים. בתהליך המורכב של ייצורם מעורבים מחקר ופיתוח, התמחויות רבות ומיטב החומרים והטכנולוגיות הקיימים.

סוגי חזיתות נפוצים במטבחי יוקרה
קרדיט תמונה – מטבחי next125

גישות תכנון ועיצוב מטבחי יוקרה

אפשר לומר שישנן שתי גישות לאופן בחירת מטבחי יוקרה. האחת תתייחס בתחילה לתכנון העקרוני, תבחן את איכותו של המטבח ואת אפשרויות התוכן שלו ולאחר מכן תבחר את הנראות שלו. הגישה האחרת תתייחס קודם כל לחזות שלו. היא תתמקד בסוגי החזיתות, בחומרים, בגוונים ולאחר מכן תצלול פנימה למהות התוכנית ופרטיה. כמובן שאלו אינן גישות נפרדות לחלוטין או מנוגדות. מטבחי יוקרה יהיו שלמים ומושלמים ותהיה בהם התייחסות לכל פרט, קטן כגדול, חיצוני או פנימי. זו מהותם: מטבחים יוצאים מן הכלל בכל צורה ואופן.

כך או כך לחזיתות המטבח בכלל ושל המטבח היוקרתי בפרט יש משקל רב בעיצוב. הן מראה העיניים הראשון, הן אמורות להתאים לסביבתן וכמובן רצוי שיגלו עמידות וקלות תחזוקה וניקיון לאורך שנים רבות.

מהן סוגי החזיתות הנפוצים במטבחי יוקרה?

מטבחי זכוכית

אחד החומרים המרשימים לחזיתות ארונות המטבח הוא זכוכית ואין הכוונה לדלתות ויטרינה בלבד אלא למטבח שלם, שכל דלתותיו זכוכית מחוסמת בגוון נבחר. לזכוכית אופי מיוחד ומראה אצילי, בנוסף לתכונות של עמידות גבוהה, שמתאימים מאד למטבחי יוקרה. הזכוכית תורכב בדרך כלל בתוך מסגרת תומכת. במטבחי next125, מותג הפרימיום של חברת שולר (Schuller) גרמניה, לדוגמא, מסגרת דלת הזכוכית תהיה מאלומיניום עם שוליים חיצוניים דקיקים, ששומרים על קצוות הזכוכית ומעניקות לדלת מראה מודרני יוקרתי ייחודי. מסגרת האלומיניום מוצעת בגוון נירוסטה או אוניקס שחור.

צבע הזכוכית נתון לבחירה בשתי אפשרויות גימור: מט ומבריק. לזכוכית מבריקה יש מראה זוהר, אלגנטי והשתקפות ולזכוכית בגימור מט יש מראה חמים ומגע קטיפתי.

מטבחי פורצלן

הפורצלן הוא חומר מתועש בתהליכי ייצור מתקדמים. יש לו מראה של אבן, הוא קשיח ועמיד בחום גבוה, בפני שריטות, כתמים ובפני החומרים הנמצאים בדרך כלל במטבח. בדלתות המטבח הוא יופיע בדרך כלל כלוח דקיק נתמך במסגרת מיוחדת. מראהו מגוון ואפשר להשלים את החזיתות עם משטח וחיפויי קירות תואמים למראה אחיד.

מטבחי עץ ופורניר

עץ או פורניר זו אהבה ממבט ראשון. העץ הוא חיבור לטבע. איכות עיבודו ואופיו של העץ יכתיבו את המופע הסופי של דלתות המטבח. אפשר לבחור בפורניר עץ עם סיקוסים (עיניים), בפורניר עם ערוצים נקיים ללא סיקוסים ואפשר לבחור בעץ טבעי ישן ואותנטי מפירוק. במטבחי יוקרה איכות העץ ועיבודו יהיו משמעותיים. הפורניר יצפה את הדלת בכל צדדיה על מנת לשמור על חוזקה ועמידותה לאורך שנים ויהיו עליה מספר שכבות של לכה להגנה. כל חזית עץ טבעי היא חד פעמית וזו יופייה.

מטבחי צבע

מטבחי צבע יכולים להכניס למטבחי היוקרה אופי מודרני רענן, במיוחד אם מעיזים בגוונים שאינם על הסקאלה של צבעי לבן, שחור או אפור. במטבחי היוקרה תהיה הקפדה על הקריטריונים לצביעה. למרות רגישותו היחסית של הצבע לפגעים, אופן ותהליך הצביעה משפיעים רבות על התוצאה הסופית ועל עמידותו של הצבע לשריטות, שחיקה וחומרים שונים הנמצאים במטבח. דלתות הצבע, כמו הזכוכית, מוצעים בגימור מט או מבריק.

חזיתות למטבח הן באמת שאלה של טעם והעדפה אישית. ישנם סוגי חזיתות שונים, אך על דבר אחד אין להתפשר והוא האיכות. מטבחי יוקרה הם מטבחים שצרכים להיות עדכניים ולהראות במיטבם גם לאחר שנים רבות.

מטבחי המותג next125 מוצגים בארץ באולם תצוגה מרהיב בהרצליה פיתוח ברחוב גלגלי הפלדה 19. טלפון לקביעת פגישות: 09-9569903.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
רילוקיישן לספרד: עוברים את התהליך ללא עיכובים או תקלות עם שירות מקצועי
מעבר ממדינה אחת לאחרת יכול להיות תהליך שמשנה את החיים,...
הכשת הנחש כמעט הסתיימה באסון: חייה של ציפורה ניצלו בבית החולים הדסה עין כרם
בצהרי יום שישי, ציפורה מיוחס שיחקה עם נכדה בחצר כשלפתע...
הזכויות שלכם במשפחה מחייבות הגנה משפטית
אחת הבעיות המוכרות במקרי גירושין היא הקשיים שנוצרים בין זוגות...
תכנית עבודה נכונה מבטיחה הצלחה בעסק
ניהול עסק מחייב כישורים ומיומנויות מסוג אחר מאשר עבודה יצרנית...
מה חשוב לדעת כשמקימים עסק?
עסק הוא לא רק עבודה ופרנסה, אלא גם הגשמת מטרה...
מרכיב בסיסי בתחזוקה ובביצועים של מנועי רכב
שמן לאוטו הוא מרכיב בסיסי בתחזוקה ובביצועים של מנועי רכב....
חובות שאפשר לשלם כדאי להסדיר בהקדם
גם אם צברתם חוב גדול מאוד ואתם יכולים לשלם אותו...
כל מה שצריך לדעת על בניית ממ"ד לבית
מקלטים הם תוספות חיוניות לבתים פרטיים, כי המספקים הגנה מפני...
תביעה לביטוח לאומי: עניין מורכב יותר ממה שחשבתם
כולנו משלמים לביטוח לאומי, בין אם בתור שכירים ובין אם...
זכויות עובדים חייבות הגנה גם היום
באופן מפתיע, למרות שיש כל כך הרבה מודעות לזכויות עובדים...