Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

עוברים דירה? – איך תתארגנו ליום ההובלה

עוברים דירה? – איך תתארגנו ליום ההובלה
(צילום: באדיבות חברת סטרטומדיה)
(צילום: באדיבות חברת סטרטומדיה)

פנינו אל בעלי מקצוע ותיקים בתחום ההובלות באזור ירושלים, וביקשנו מהם טיפים ועצות טובות שיעזרו לנו לעבור את היום הגדול במינימום תקלות ובמקסימום הצלחות.

היערכות מוקדמת ליום המעבר

עוד לפני שאתם מתחילים לארוז את תכולת הדירה, שננו לעצמכם את המנטרה הבאה: לזרוק, לזרוק ושוב לזרוק. מעבר דירה הוא הזדמנות נפלאה להיפטר מחפצים רבים שאגרתם במשך השנים ואתם לא משתמשים בהם. בעל חברת הובלות בירושלים נתן לנו טיפ מצוין: כל מה שלא השתמשתם או לבשתם אותו במשך השנה האחרונה, כדאי לזרוק או למסור לאנשים שיעשו בו שימוש. ככל שיהיו לכם פחות חפצים, יהיו לכם פחות ארגזים וזה עשוי להשפיע גם על מחיר ההובלה.

התארגנו עם ארגזים מבעוד מועד ואל תחכו לשבוע האחרון. חברות הובלה רבות מספקות ארגזים לאריזה, אבל לא תמיד הם מספיקים. נסו לחפש ארגזים במפעלים, בבתי דפוס, באזורי תעשייה וגם אצל הירקן השכונתי. חשוב להקפיד על ארגזים בגדלים שונים ובמצב טוב כדי שלא יתפרקו בזמן ההעברה.

אם יש לכם תקציב, כדאי  מאוד לשכור אורזים. בעלי חברות ההובלה יכולים להמליץ לכם על אורזים מקצועיים וגם בפורטלים של בעלי מקצוע תוכלו למצוא חברות העוסקות באריזה ולקבל עליהן המלצות עדכניות ואמינות.

את הספרים כדאי לארוז בארגזים קטנים כדי שלא יהיו כבדים לנשיאה. את החפצים היקרים כדאי לקחת אתכם ברכב הפרטי. בעלי  חברות הובלה בירושלים, ובכל מקום, יודעים לספר על עוגמת נפש ואובדן כספי גבוה עקב שבירה או אפילו גניבה של חפצים יקרי ערך. מנעו זאת מעצמכם וקחו אתכם את החפצים היקרים לכם הן מבחינה כספית והן מבחינה נוסטלגית. מספרו את הארגזים וכתבו עליהם באותיות גדולות לאיזה חדר הם מיועדים, כתבו עליהם מכמה צדדים כי אף פעם אי אפשר לדעת באיזה צד הם יונחו. בסיום ההובלה אל תשכחו לספור את הארגזים כדי לוודא כי אף ארגז לא נשכח ושכולם הגיעו לדירה החדשה.

יום המעבר

כאשר אתם חותמים על הסכם עם חברת ההובלות, בקשו להיות ההובלה הראשונה, מוקדם בבוקר. כדי להבטיח שבעל החברה לא ינסה להרוויח עוד הובלה, אפילו קטנה, לפני שהוא מתחיל להוביל את תכולת הדירה שלכם, קבעו קנס לכל שעת איחור.

הכינו מראש בתיק נפרד את הדברים החיוניים לאותו היום. ארזו מברשת ומשחת שיניים,  מסרק ומברשת שיער, מטען לטלפון, פיג'מות, ואם יש לכם ילדים קטנים רצוי להכין מערכת בגדים להחלפה.

בבוקר מוקדם תפסו חניה פנויה וקרובה למשאית של המובילים. הכינו עבורם בקבוקי שתייה וכסף מזומן לטיפ. לפני שאתם עוזבים את הדירה הישנה, סרקו אותה שוב כדי לוודא שלא שכחתם בה שום דבר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כל מה שצריך לדעת על בניית ממ"ד לבית
מקלטים הם תוספות חיוניות לבתים פרטיים, כי המספקים הגנה מפני...
שני פרויקטים בשותפות הקבוצות בית ירושלמי ויובלים אושרו להפקדה ע"י הוועדה המחוזית לתכנון ובניה בירושלים בתוך זמן שיא של כ- 4 חודשים בלבד
מדובר בפרויקטי פינוי בינוי להקמת 450 יח"ד חדשות ב-2 פרויקטים...
הפיכתם של מרחבים עירוניים לאזורים מתחדשים
עורך דין התחדשות עירונית מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים לפרויקטים של...
לפי אלו קריטריונים בוחרים את שיטות יציקת הבטון לתבניות?
כאשר מתחילים פרויקט בניה חדש, חשוב לקחת בחשבון כי יסודות...
קבוצת בית ירושלמי תקים מגדל בן 30 קומות מעורב שימושים בכניסה לעיר- בית הכרם
הוועדה המחוזית נתנה תוקף לפרויקט "פני העיר" בבית הכרם הכולל...
עיצוב פנים הוא לא תמיד מה שחשבתם
אם נכנסתם לבית והרגשתם בו נוח מיד, ראיתם שכל הפריטים...
איזור מגורים עם מחויבות לפיתוח ירוק ובר קיימא
דירות למכירה בהרצליה הירוקה המערבית בולטות כאזור מגורים מוביל המשלב...
דירות בנופים מרהיבים של הסביבה
דירות למכירה בנווה שאנן חיפה מייצגות פלח ייחודי בשוק הנדל"ן...
סקיצות חלוקה בחישוב מדויק
עולם הסקרים והמיפוי עבר כברת דרך ארוכה עם התקדמות הטכנולוגיה....
אשטרום החלה בשיווק פרויקט קריית היובל ירושלים
בפרויקט 396 דירות חדשות להשכרה ארוכת טווח ואכלוס מידי, רבע...