Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

עוברים דירה – המדריך לבחירת חברת הובלות

עוברים דירה – המדריך לבחירת חברת הובלות

מעבר דירה הוא מצב מוזר. מצד אחד ישנה התרגשות וציפייה להתחלה חדשה או להתקדמות אך אליה וקוץ בה. מעבר דירה הוא ללא ספק אחד הדברים שרובנו נרתעים ממנו מאחר והוא טומן בחובו משימות רבות כגון אריזה, איתור חברת הובלות ואי נוחות כללית שנדמה שיכולים להוציא אדם שפוי מדעתו. אם אתם לא מסכימים איתי, סביר להניח שעוד לא עברתם דירה…

יחד עם זאת, עם השנים למדנו שניתן להקל את חווית המעבר כאשר נוקטים במספר צעדים.

פורטל ASK5 המספק שירותי הובלות בירושלים, ריכז בעבורכם מספר כללים בסיסיים שיעשו את ההבדל בין מעבר מוצלח לכזה שייחרט בספר הזיכרונות השליליים.

איך תבחרו חברת הובלות

ענף ההובלות בישראל הוא מהפרוצים שקיימים בשוק. לצד חברות הובלה איכותיות, קיימים לא מעט אנשים שהייתם מעוניינים להימנע מכל מגע איתם, בטח כאשר מדובר בהובלת הרכוש שלכם. הקפדה על הצעדים הבאים, תעזור לכם לוודא שאכן בחרתם במובילים מקצועיים ואדיבים.

היערכו בהתאם – מניסיוננו למדנו שלחלק גדול מהאוכלוסייה, יש נטייה לדחות דברים לרגע האחרון. כאשר מדובר בבחירת חברת הובלות, דחייה של המשימה יכול להיות בעלת השלכות הרסניות – נפשית וכספית. במעבר דירה, אם תחכו לרגע האחרון, אתם עשויים למצוא את עצמכם עם במצב בו חברות ההובלה האיכותיות כבר עמוסות. כמו כן, מובילים עשויים לנצל את המצוקה שלכם ולהעלות את המחיר בעשרות אחוזים. דבר זה נכון במיוחד בקיץ, בשיא עונת המעבר.

המלצות – אחד היתרונות בחיים בישראל הוא שכולם מכירים את כולם. היעזרו בבני משפחה וחברים שעברו דירה בתקופה האחרונה ובקשו מהם דעה על מובילים מומלצים. לחלופין, תוכלו להשוות הצעות מחיר באופן כמעט אוטומטי באתרי הובלות שונים כדוגמת ASK5.

פגישה – לעולם אל תסתמכו על הצעת מחיר טלפונית. ישנם גורמים רבים שאינכם מכירים ושיכולים לייקר את מחיר ההובלה. פגישה לצורך הצעת מחיר היא הכרחית לצורך התרשמות, הן מהמובילים והן לצורך הערכה מדויקת של כמות התכולה והאופן שבו היא תועבר, לדוגמה במקרים בהם יתברר שצריך להיעזר במנוף.

ביטוח – פגשתם את המובילים והתרשמתם מהם לטובה. זה לא מספיק. בקשו לראות ביטוח הובלות בתוקף. הדבר יעיד על מקצועיותם ויבטיח את שלוותכם.

חוזה הובלות – אם חברת ההובלות שאתם בוחנים עברה באופן מוצלח את הסעיפים הקודמים והחלטתם לשכור את שירותיה, עשו זאת באמצעות חוזה הובלות מפורט המציין את תאריך ושעת ההובלה, כמות התכולה והרהיטים, מספר המובילים שיגיעו, את המחיר שנקבע כולל מע"מ וכל פרט שנראה לכם חשוב. חוזה ברור יבטיח את השקט הנפשי של שני הצדדים ובדרך כלל מביא למחויבות וביצוע מוצלח של ההובלה.

עוד דברים שכדאי לכם לדעת

אריזת דירה – אחת המשימות המתסכלות (לפחות בעיניי) היא מלאכת האריזה. גם בנקודה זו אמליץ לכם להתחיל ולתכנן בשלב מוקדם על מנת להימנע מלחץ מיותר. כמו כן, ישנן חברות הובלה שמספקות שירותי אריזת דירה. לצד אלה, קיימות חברות שכל תכליתן הוא אריזת דירה למעבר, פריקת החפצים ואפילו סידורם בביתכם החדש – כל זה במומחיות ובאופן מעורר התפעלות.

קרטונים למעבר דירה – אם חשבתם לחפש קרטונים בסופר, כדאי שתדעו שתמו הימים הללו. כיום חברות הובלה רבות יספקו לכם קרטונים וציוד אריזה בחינם או בתשלום סמלי. לצד אלה, קיימות חנויות שמתמחות במחירה של חומרי אריזה למעבר דירה.

שינוי כתובת – אם אתם שונאים בירוקרטיה (כמוני), בדיוק בשבילכם קמו חברות שישמחו לבצע בעבורכם את תהליך הרישום ועדכון הכתובות בכל המוסדות הרלבנטיים. חיפוש קצר בגוגל יעניק לכם רשימה של מספר חברות כאלה.

זכרו, במעבר דירה, הדרך להצלחה טמונה בהיערכות מתאימה. אם תעשו כן, אין לנו ספק שתצלחו את ההובלה והמעבר באופן מעורר כבוד.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
בשיא המלחמה- חברת אקסטל השלימה את עסקת הנדל"ן הגדולה ביותר במאה שנים האחרונות בירושלים
חברת אקסטל השלימה את רכישת קרקעות אדמות הפטריארכיה בירושלים מקבוצת...
כמה אתם שווים באמת?
ישראלים שונים מאמריקאים בכך שאינם מודדים את שוויו של אדם...
תלת מימד ומוצר ראשוני
אחד השלבים החשובים ביותר בייצור מוצר ולמעשה השלב הכמעט אחרון...
בכיר השפים הירושלמים, השף עזרא קדם, מצטרף לכשרות צהר
השף המוערך עזרא קדם, סמל הקולינריה המקומית אשר יוצר בימים...
שיתוף פעולה חברתי בין אוניברסיטת רייכמן לבן & ג'ריס - למען שירותי הדם של מד"א
במסגרת השת"פ תוצב עמדת תרומת דם של מד"א וסטודנטים שיתרמו דם...
משחק מגנטים לילדים
אחד החידושים בעולם משחקי הילדים בשנים האחרונות הינו ערכות משחק...
לקראת ט"ו בשבט: נשיא המדינה ורעייתו אירחו חקלאים וחקלאיות ואת נציגי 'ארגון מגדלי הפירות בישראל'
לרגל חג האילנות, אירחו כבוד נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו...
מידע הוא כוח – בעולם שבו אתם רוצים לייצר דירוג אשראי איכותי
היכולת שלנו לבנות תהליכי קבלת החלטות גם בתחום הפיננסי היא...
המרכז לגיוס כספים: זינוק של 37% בשלושת החודשים האחרונים, בהגשת בקשות לגיוס משאבים מקרנות פילנתרופיה באמצעות מיקור חוץ
חני סודרי, מנכ"לית המרכז: "הזינוק בגידול מתאפיין בהלימה מובהקת עם...
אושרה תכנית העבודה של החברה העירונית 'אריאל' לשנת 2023
דירקטוריון החברה העירונית 'אריאל', בהובלתו של יו"ר הדירקטוריון, ראש העיר...