Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

עוברים דירה? תכירו את השירותים המשלימים

עוברים דירה? תכירו את השירותים המשלימים

קרטונים למעבר דירה, שירותי אריזה, אחסון תכולה, השוואת הצעות מחיר עבור הובלה ואפילו מישהו שיבצע בעבורכם את עדכון הכתובות. כל זאת בכתבה שלפניכם על שירותים משלימים למעבר דירה שסביר להניח שאת חלקם לפחות לא הכרתם.

ענף השירותים למעבר דירה פורח. במציאות בה הזמן הופך ליקר יותר בכל יום בשילוב משימות לא אהודות, הלכו והתפתחו שירותים רבים שכל מטרתם היא לעשות לכם את המעבר לקל ומהיר יותר.

אז מה יש לנו?

מעבר דירה, ברוב המקרים, הוא תהליך מרגש ומשמח, אך לצערנו הוא כרוך בהתעסקות רבה, מהסוג שרובנו לא ממש אוהבים. המדובר באריזת הדירה, ארגון ארגזים וקרטונים, העברת כתובת, בחירת חברת הובלות ונדמה שהרשימה לא תסתיים לעולם. לשמחתנו, כיום מוצעים שירותים שבאים לתת מענה בדיוק לנקודות הבעייתיות שבתהליך.

ציוד וארגזים

אם אתם חושבים שהדרך היחידה להשיג ארגזים וקרטונים למעבר דירה עוברת דרך הסופרמרקט, כדאי שתדעו שיש דרך אחרת. קלה הרבה יותר שתחסוך לכם זמן רב ותקל עליכם את תהליך האריזה מאחר והארגזים יותאמו בדיוק לצרכי מעבר דירה, דהיינו, קרטונים חזקים ואיכותיים בגדלים שונים שמותאמים למטרת מעבר דירה. יתרה מזאת, את כל ציוד האריזה, תקבלו לביתכם בתוך זמן קצר עם שליח. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאחד מאתרי האינטרנט והחנויות שהוקמו למען מטרה אחת – לספק לכם את חומרי האריזה הטובים ביותר למעבר דירה ולבצע את ההזמנה בקלות וללא התעסקות שגוזלת זמן יקר. בחנויות הללו, תוכלו למצוא קרטונים, ניילונים, ניירות אריזה, סרטים דביקים ועוד מגוון מוצרים שיעשו לכם את החיים קלים יותר.

אריזת דירה למעבר

אם גם אתם חושבים כמוני שאריזת דירה למעבר היא אחת המשימות המתסכלות שקיימות, כדאי שתכירו את השירות הבא למעבר הדירה הקרוב שלכם – שירותי אריזת דירה וסידור הבית.

צוות מיומן של אורזים מקצועיים, יגיע לביתכם ביום הקריאה ויארוז לכם את כל הבית בצורה הטובה והבטוחה ביותר שניתן. השירות לא מסתכם רק באריזה, צוות החברה, יפרוק את הציוד ויסדר אותו בדרך המועדפת עליכם. התוצאה – חסכון של זמן יקר וחשוב מכך, פגיעה מינימלית בחיי השגרה. כמו כן, תזכו לסידור מקצועי על ידי עובדים מיומנים שמתמחים בסידור בתים ומשרדים. יש טוב יותר?

הובלות

בשנים האחרונות, הוקמו פורטלים מקצועיים לתחום ההובלות. האתרים הללו מאפשרים לכם להשוות הצעות מחיר ממגוון מובילים ולבחור בהצעה המשתלמת ביותר בעבורכם. כמו כן, חלק מן האתרים הללו, כדוגמת ask5.co.il מאפשרים לגולשים לדרג את השירות שקבלו, מה שיכול להפוך את הבחירה בחברת הובלות מומלצת לקלה באופן משמעותי.

אחסון תכולה

שירותי אחסון תכולה, פונים לאלו מבינינו שמחפשים מקום בטוח לאחסן את תכולת דירתם או את חלקה. השירות מבוקש בעיקר כאשר עוזבים את הבית לתקופה ממושכת כתוצאה מנסיעה עסקית ומעוניינים להשכירו. כמו כן, ישנם מצבים שבהם, עוברים לדירה קטנה יותר או למקום מגורים זמני וזקוקים ליחידת אחסון על מנת לשמור על הציוד באופן הטוב ביותר. לשם כך הוקמו שירותי האחסון השונים המאפשרים לכם לאחסן את תכולת דירתכם לפרקי זמן שונים באופן בטוח ובעלויות מתקבלות על הדעת.

מה עם עדכון כתובת המגורים החדשה?

גם בתחום עדכון הכתובות, יש מי שידאג לכם. ישנן מגוון מערכות וחברות שבעבור כמה עשרות שקלים לבן משפחה, יבצעו בעבורכם את עדכון הכתובת בכל הגופים הרלבנטיים – החל מהדואר, דרך הבנקים וחברות האשראי ועד לעדכון שירותי מנוי של עיתונים. שירות שללא ספק יחסוך לכם זמן רב ובמחיר סביר לכל הדעות (של עד כמה מאות שקלים בודדים למשפחה).

כמו בכל תהליך מוצלח, הסוד שבמעבר דירה באופן הטוב ביותר, טמון בהיערכות שלכם. התחילו לתכנן את התהליך מספר שבועות לפני המעבר ובדקו אילו שירותים יכולים להתאים לכם ולחסוך לכם זמן, ימי חופשה ואולי גם כסף. יכול להיות שתמצאו את כל השירותים רלוונטיים בעבורכם ויכול להיות שתסתפקו ברכישת קרטונים למעבר. בשורה התחתונה, אלו שירותים שכדאי להכיר ושיכולים להפוך את החיים לקלים הרבה יותר.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
בשיא המלחמה- חברת אקסטל השלימה את עסקת הנדל"ן הגדולה ביותר במאה שנים האחרונות בירושלים
חברת אקסטל השלימה את רכישת קרקעות אדמות הפטריארכיה בירושלים מקבוצת...
כמה אתם שווים באמת?
ישראלים שונים מאמריקאים בכך שאינם מודדים את שוויו של אדם...
תלת מימד ומוצר ראשוני
אחד השלבים החשובים ביותר בייצור מוצר ולמעשה השלב הכמעט אחרון...
בכיר השפים הירושלמים, השף עזרא קדם, מצטרף לכשרות צהר
השף המוערך עזרא קדם, סמל הקולינריה המקומית אשר יוצר בימים...
שיתוף פעולה חברתי בין אוניברסיטת רייכמן לבן & ג'ריס - למען שירותי הדם של מד"א
במסגרת השת"פ תוצב עמדת תרומת דם של מד"א וסטודנטים שיתרמו דם...
משחק מגנטים לילדים
אחד החידושים בעולם משחקי הילדים בשנים האחרונות הינו ערכות משחק...
לקראת ט"ו בשבט: נשיא המדינה ורעייתו אירחו חקלאים וחקלאיות ואת נציגי 'ארגון מגדלי הפירות בישראל'
לרגל חג האילנות, אירחו כבוד נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו...
מידע הוא כוח – בעולם שבו אתם רוצים לייצר דירוג אשראי איכותי
היכולת שלנו לבנות תהליכי קבלת החלטות גם בתחום הפיננסי היא...
המרכז לגיוס כספים: זינוק של 37% בשלושת החודשים האחרונים, בהגשת בקשות לגיוס משאבים מקרנות פילנתרופיה באמצעות מיקור חוץ
חני סודרי, מנכ"לית המרכז: "הזינוק בגידול מתאפיין בהלימה מובהקת עם...
אושרה תכנית העבודה של החברה העירונית 'אריאל' לשנת 2023
דירקטוריון החברה העירונית 'אריאל', בהובלתו של יו"ר הדירקטוריון, ראש העיר...