Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

עולם המים של אקוולינה

עולם המים של אקוולינה

המטפלת אחזה בעדינות בכתפיה של האשה ונעה במים באיטיות רבה. האשה כבת חמישים שהצהירה כי היא פוחדת מהמים ולא יודעת לצוף, נראתה רגועה מאד. אט אט החליקה בילי המטפלת את ידיה מתחת לגווה של המטופלת, שצוידה רק בזוג מצופי ברכיים קטנים  והיא צפה כאילו איבדה בבת אחת את הפחד מהמים. כך במשך כמעט שעה הניעה המדריכה את האשה במים, בתנועות סיבוביות, כאילו השתיים רקדו ולס איטי במים, תוך כדי שינויי כיוון, חיבוקים מרגיעים ומוסיקת רקע חרישית שהשרתה רגיעה כללית. 

המטופלת שקעה במין נמנום ספק שינה, תוך כדי ציפה על המים. היא שינתה תנוחות בתוך המים, פעם היא היתה שרועה ברגליים ישרות וידיים לצדדים ופעם בתנוחה עוברית. הדיאלוג החרישי בין השתיים נמשך ונמשך, נראה היה שהקשר ביניהן הלך והתהדק. כעבור חמישים דקות הסתיים הטיפול המיוחד שבמהלכה עברה המטופלת גם סידרת טיפולי שיאצו בתוך המים, שנועדו לשחרר לחצים, התכווציות, כאבי גב וכאבי פרקים שעליהם דיווחה המטופלת לפני הטיפול.  

"זאת היתה חוויה אדירה, משהו שלא חויתי מעולם, מן שלוה ירדה עלי, רוגע ושקט כפי שלא היו לי שנים. מעולם לא הרגשתי כל כך בטוחה וכל כך בטחתי במישהו בתוך המים", הודיעה המטופלת. "הלילה תישני כמו תינוקת" הבטיחה לה המטפלת בילי בורנשטיין. אכן במכונית חזרה לירושלים מיד ביציאה ממושב שואבה שם נערך הטיפול נרדמה האשה בשינה מתוקה והיקיצה בבוקר שלמחרת היתה יקיצה נעימה, רכה לתוך יום רגוע ונפלא בלחץ העבודה היומיומי שעבר בצורה חלקה וקלילה.  

הטיפול שעברה האשה הוא יחסית חדש באזורנו ונקרא וואטסו. זהו שילוב של טיפול שיאצו בתוך המים. רבים מכירים את השיאצו, טיפול הלחיצות בנקודות הכואבות בגוף שנועד לשחרר שרירים כואבים, מפרקים, התכווצויות ונוקשות שרירים כתוצאה מסטרס (לחץ) שעוברים על כולנו כמעט בכל תחומי חיינו.  

אלא שטיפול השיאצו מקבל מימד חדש בתוך המים, אפקט הרוגע, השקט הנפשי שהוא מעניק למטופל תוך כדי הרגשת ריחוף שמיימית וחוסר המשקל שבמים. תורמים למטופל את הסביבה מדרושה להשגת מירב התוצאות.  

"זה כמו לחזור לרחם, אנשים משתחררים ממועקות, מתפרקים מזכרונות קשים, מרגישים ממש ריחוף, חלק חווים חוויה הדומה לשהיה ברחם אימם, חלק חשים בשיחרור גופני ורוחני מסוג אחר, זה ממש קתרזיס" אומרת בילי בורנשטיין מטפלת מוסמכת שעובדת עם מטופלים רבים באתר.  

רומי ששון בעלת הספא המרשים שבשואבה מספרת על המקום "אקוולינה" שמו, שפועל כבר חצי שנה: "את שיטת הטיפול במים הוואטסו הביאו מארה"ב לישראל לפני כמה שנים וזה מתחיל לתפוס תאוצה. אנשים מבינים עד כמה הטיפול עושה להם טוב ועובדה היא שרוב המטופלים הם לקוחות על בסיס קבוע שחוזרים שוב ושוב לקבל את הטיפול המשחרר אצלנו באקוולינה".  

בכל טיפול יחיד או זוגי אקוולינה מועמדת אך ורק לרשות המטופל/ים ה"וואטסו" הינה שיטת טיפול מעולם ההידרותראפיה המבוססת על טכניקת ה"שיאצו" . השיטה משתמשת בחום וברגיעה שמקנים המים, והעובדה שהגוף מאבד חלק נכבד ממשקלו לטפל בגוף בעזרת לחיצות וערסול במים ללא לחץ על עמוד השדרה ויתר המפרקים שמסביב .

הטיפול מתבצע בבריכה חשוכה וחמימה לאור נרות ומוזיקה מרגיעה, הגוף צף במים והתחושה דומה למעוף משחרר… המים מדמים חוויה רחמית נעימה והנפש בעננים. טיפול זוגי חוויתי בשילוב הרגעות בספא עם בקבוק יין ופינוקים הוא מתנה מושלמת ליום נישואין, יום הולדת, מתנה לחבר/ה כל מאורע חגיגי אחר וכמובן לכל מי שזקוק להתרגעות, לשיחרור שרירים לשיאצו שיקל על המפרקים ועל הנוקשות של איברי הגוף.

אקוולינה נמצאת על פסגת הר במושב שואבה שבהרי ירושלים מול נוף שקיעות מרהיבות ונוף עוצר נשימה. ב"אקוולינה" יש בריכת טיפולים מחוממת ומפנקת שמונה מטרים אורכה ארבעה מטרים רוחבה והיא ממוקמת בתוך מבנה עץ מחומם בעזרת בקרת אקלים משוכללת, ששומרת על טמפרטורת מים קבועה של 34 מעלות כל השנה, כשליד הבריכה נמצא ג'קוז'י זוגי מפנק  ומפואר, ספא ומלתחות מפוארות.

הבריכה בנוייה בסגנון מיוחד ובסטנדארטים גבוהים בשילוב עם אבנים פראיות, עץ כפרי ומפלי מים. באקוולינה מלתחות אישיות מפוארות ומערכות ספא בין המתקדמות בעולם  של חברת One Dimension האמריקאית. מערכת ספא זו נותנת עיסוי מכף רגל ועד ראש ומועמדת לרשותכם בלבד להשלמת החוויה הרומאנטית.

כאן תוכלו להכנס לעולם חדש של חוויה שמימית ולהרגע בגוף ובנפש עם טיפולי הידרותראפיה מפנקים, להשתמש במתקני הספא הייחודיים ולהתחבר לשקט הפנימי כאשר המים החמימים מרפים ומשחררים מלחצי היום יום

כמובן שלמקום קיימת גישה מלאה לנכים והטיפול מומלץ לנשים בהריון מהשבוע ה- 13 ואילך אם ההריון תקין כמובן,, אבל בעלת המקום רומי מציינת כי אחד הדברים המייחדים את "אקוולינה" הוא הבידוד הרב שמאפשר גם לזוגות דתיים וחרדיים ויש כאלה הרבה שמגיעים למקום, להנות מפרטיות מלאה בבריכה ובספא, עם פינוקים כמו יין כשר למהדרין. המקום כמובן סגור בשבת מה שמאפשר לציבור הדתי להינות מאתר תיירות שאיננו מחלל שבת, עובדה חשובה כלעצמה עבור ציבור זה.

אירועים באקוולינה

פרט לטיפולים הרגילים בסגנון הוואטסו, מקיימים באקוולינה גם שחיית תינוקות, סדנאות בקבוצות, טיפולים זוגיים ובודדים. כמו כן משמש המקום גם לאירועים חברתיים וניתן לשכור את אקוולינה לאירועים שונים כמו: ימי הולדת, ימי גיבוש וכיף, מסיבות רווקים/ות, הצעות נישואין מיוחדות, ערב רומנטי ועוד, כאשר בנוסף אפשר לשלב כיבוד קל או פעילות חוויתית מודרכת

לאקוולינה מגיעים בפשטות ובקלות מכביש ירושלים-תל-אביב, בירידה בצומת שורש לתוך מושב שואבה. זהו. שעות פתיחה: א-ה 7:00-24:00 ביום ו-7:00-חצי שעה לפני כניסת שבת מוצ"ש – חצי שעה לאחר יציאת שבת

מייל [email protected]   רומי ששון -0507800233

מחירים:

טיפול לבודד עם מטפל/ת צמוד/ה – משך הטיפול כחמישים דקות , עם פלטת פירות – 300 שקלים רומי מציינת כי בעונת החורף המחיר 250 שקלים

טיפול זוגי עם שני מטפלים/מטפלות ופלטת פירות ובקבוק יין ועוד שהיה של 40 דקות בג'קוזי בפרטיות מוחלטת – 600 שקלים ובעונת החורף 550 שקלים.

 

 

 

 

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
נשיא המדינה אירח אחיות ואחים מצטיינים ממערכת הבריאות
נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, אירחו היום, יום שלישי,...
הפועל לב ירושלים מסכמת עונה היסטורית
הפועל לב ירושלים מסכמת עונה היסטורית כמחזיקת גביע המדינה וסגנית...
מתגייסים למענם: רשת מלונות פתאל ועמותת 'נצח יהודה' ביוזמה מרגשת למען פצועי צה"ל והמשפחות השכולות
רשת מלונות פתאל בשיתוף עמותת 'נצח יהודה' יארחו בסוף השבוע...
נשיא המדינה נפגש עם נשיא רואנדה והעניק לו את דיסקית החטופים בקריאה לשחרורם המיידי
נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש היום, יום ראשון, כ״ח באדר...
פורום כיתות הכוננות 'הנני' ותנועת הביטחוניסטים תרמו עשרות אפודים קרמיים ליישוב קדומים
מסייעים לקדומים. פורום כיתות הכוננות 'הנני' בשיתוף תנועת הביטחוניסטים העבירו...
Oh My Electric Eye - יצירת מחול בבכורה מאת דנה נעים חפוטה 3 באפריל במחול שלם בירושלים 4 באפריל במרכז סוזן דלל
Eye (העין האלקטרונית שלי) יצירתה החדשה של דנה נעים חפוטה...
הפועל לב ירושלים פותחת את ההרשמה לאקדמיה לכדורסל נערות בחוות הנוער הציוני
למועדון כדורסל הפועל לב ירושלים פרויקט ייחודי לפיתוח שחקניות כדורסל...
13 אותות הוקרה לאזרחים בדואים שהצילו יהודים במהלך ה-7 באוקטובר
במוזיאון ידידי ישראל בירושלים התקיים אתמול ארוע הוקרה ראשון מסוגו,...
יפן בירושלים פריחת הדובדבן הקסומה בגן הבוטני גבעת רם ירושלים
סיורים בין עצי הדובדבן * איך נראה טקס תה יפני...
חדש בירושלים ICC College האקדמיה להפקות אירועים וכנסים בבנייני האומה יוצאת לדרך!
בנייני האומה פותחים לראשונה אקדמיה להפקות להכשרה מקצועית במגוון תחומים...