Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

על המדף: דירות בגרמניה ב-14 אלף יורו והבטחת הכנסה (בחוזה) של לפחות 10% שנתי

על המדף: דירות בגרמניה ב-14 אלף יורו והבטחת הכנסה (בחוזה) של לפחות 10% שנתי

פיליפ הוברט, חבר הנהלה בארגון מנהלי הרכש והלוגיסטיקה בישראל, הממונה על מדד מנהלי רכש בישראל ודובר הארגון, הוא השם החם כרגע בתחום הנדל"ן בגרמניה. הוברט תושב ירושלים רכש כמה בנייני מגורים באזורים שונים בגרמניה ומציע לישראלים לרכוש ממנו את הדירות הללו ב-14 עד 20 אלף יורו תמורת תשואה בשכר דירה של עד 20 אחוזים בשנה.

פיליפ הוברט, יליד לונדון שחי בירושלים השלים רכישת שני בנייני מגורים ונמצא במו"מ על שניים נוספים בעיירה בחלק המזרחי של גרמניה ועכשיו הוא מציע 35 דירות למכירה ללקוחות ישראלים בתשואה שנראית חלומית. "במזרח גרמניה משלמים 3-5 דולר ליורו למטר שכירות בכפרים המרוחקים מהערים הגדולות. מעמד הפועלים בגרמניה הוא המעמד הכי יציב כלכלית במדינה ואינו ניתן לשינויים מהותיים. פועלים גרמנים גרים בדירת שני חדרים בשכירות ממוצעת של 200 יורו בחודש. הדירות בבניינים אותם רכשתי מחושבות לצורך משכנתא בבנקים הגרמניים לפי הנוסחה הבאה: 10 שנים של תשלום שכר דירה. יוצא שדירה השווה על הנייר 24 אלף אירו, על פי תחשיב הבנק, נמכרת על ידי בשליש מחיר פחות בממוצע".

הוברט מתמחה באיתור פושטי רגל בכפרים הנמצאים בסמיכות לערי פריפריה. הוא מציע מגוון דירות שבניהן גם דירות בנות 2 חדרים , 52 מ"ר, שמניבות כרגע שכירות חודשית של 200 יורו בחודש. כל החוזים שהוא מציג הם לחמש שנים קדימה ואף יותר.

הוברט רכש בניין בכפר קטן ליד הלברשטט (על הדרך הראשית בין האנובר לברלין) ובו 24 יחידות דיור שנבנה ב-87'. בבניין 1408 מ"ר בנוי על מגרש בן ארבעה דונם. תמונות וקטעי וידיאו ופרטים על הבניין ניתן למצוא באתרhttps://www.florianinvestments.com  

הפרוייקט שכרגע נמצא בשוק הוא:  . Wackersleben עלות האחזקה בשנה של כל הבניין עומדת על 6,800 יורו בלבד ושולם על ידי השוכרים כשדירה מושכרת. הוברט: "אני משווק נדל"ן בקונספט של בית השקעות. אני מאמין בקפיטליזם סוציאליסטי. כל אחד מאיתנו זכאי להתעשר, אבל אם נעשה זאת יחד כקבוצה – נכפיל מדי כמה שנים בקביעות את ההון המשותף וההון העצמי של כל אחד מחברי הקבוצה".

הוברט אינו מקבל מימון מבנקים. "אני מחפש שותפים ישראלים שיקנו כקבוצה את הדירות ויימנפו יחד איתי את ההזדמנות לצבור הון כקבוצה. אני נותן תשואה בשמיים מתוך רצון לבצע עסקאות בהן שני הצדדים יהיו מאושרים וילכו יחד לעוד ועוד עסקאות משותפות. יש כעת שלל הזדמנויות נדלניות בגרמניה וחייבים לנצלן. גרמניה היא המעצמה הכלכלית הגדולה ביותר באירופה והיא היחידה המוכנה להעמיד כספים לצורך תכנית שיקום יוון המתרסקת. אוליגרכים רוסים רוכשים לעצמם בשנים האחרונים שכונות שלימות למגורים ומשרדים וגם אירים ואנגלים רבים משוטטים באזורים אלה ומחפשים הזדמנויות נדלניות.

לדברי הוברט: המחירים של דירות נמוכים מאוד וגם הבניינים בשלמותם עולים יחסית מעט. יש לציין כי במזרח גרמניה אפילו בתקופת הצונאמי הכלכלי העולמי עלו מחירי הדירות בשלושה אחוזים בשנה והן מתייקרות מדי שנה ב-5 עד 7 אחוזים. אני אוסף משקיעים ישראלים וכרגע 14 אנשי עסקים ישראלים רכשו לעצמם דירות קטנות במטרה להחזר השקעה מהיר, תוך 5-6 שנים. כל הבניינים נרכשו עם חוזי השכירות בתוקף ותחת ניהול של חברת ניהול מוכרת מהאיזור. חברת הניהול גובה מבעל דירה סכום נמוך מאד של 16 יורו דמי ניהול לחודש, (זה העלות המקובלת בגרמניה)".

משום שמדובר בחלון הזדמנויות נדיר, ומחיר נמוך של דירות שמגיעות לשוק מכונס הנכסים, יכול פיליפ להבטיח החזר מינימלי של 10% בשנה מגובה ההשקעה. כדי לגבות את הבטחתו יש סעיף בחוזה עם כל משקיע המבטיח את זה, ואם לא, מתחייב הוברט לרכוש בחזרה את נכס במחיר המכירה.

פיליפ מעביר לרוכשי הדירות את דמי שכ"ד פעם ברבעון. "זו השקעה סולידית ונבונה עם תשואה אדירה". מי שמבצע את הצד האדמינסטרטיבי של העיסקה הוא עו"ד יואל פדלי הירושלמי שמכין את החוזים החוזים ואף רכש בעצמו דירות בבניינים אלה. החוזים עוברים לביקורת ובדיקה לנוטריון דובר גרמנית ותוך חודש מושלם הרישום בטאבו הגרמני.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כל מה שצריך לדעת על בניית ממ"ד לבית
מקלטים הם תוספות חיוניות לבתים פרטיים, כי המספקים הגנה מפני...
שני פרויקטים בשותפות הקבוצות בית ירושלמי ויובלים אושרו להפקדה ע"י הוועדה המחוזית לתכנון ובניה בירושלים בתוך זמן שיא של כ- 4 חודשים בלבד
מדובר בפרויקטי פינוי בינוי להקמת 450 יח"ד חדשות ב-2 פרויקטים...
הפיכתם של מרחבים עירוניים לאזורים מתחדשים
עורך דין התחדשות עירונית מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים לפרויקטים של...
לפי אלו קריטריונים בוחרים את שיטות יציקת הבטון לתבניות?
כאשר מתחילים פרויקט בניה חדש, חשוב לקחת בחשבון כי יסודות...
קבוצת בית ירושלמי תקים מגדל בן 30 קומות מעורב שימושים בכניסה לעיר- בית הכרם
הוועדה המחוזית נתנה תוקף לפרויקט "פני העיר" בבית הכרם הכולל...
עיצוב פנים הוא לא תמיד מה שחשבתם
אם נכנסתם לבית והרגשתם בו נוח מיד, ראיתם שכל הפריטים...
איזור מגורים עם מחויבות לפיתוח ירוק ובר קיימא
דירות למכירה בהרצליה הירוקה המערבית בולטות כאזור מגורים מוביל המשלב...
דירות בנופים מרהיבים של הסביבה
דירות למכירה בנווה שאנן חיפה מייצגות פלח ייחודי בשוק הנדל"ן...
סקיצות חלוקה בחישוב מדויק
עולם הסקרים והמיפוי עבר כברת דרך ארוכה עם התקדמות הטכנולוגיה....
אשטרום החלה בשיווק פרויקט קריית היובל ירושלים
בפרויקט 396 דירות חדשות להשכרה ארוכת טווח ואכלוס מידי, רבע...