Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

עניין של תדמית – סרטוני תדמית לעסקים

עניין של תדמית – סרטוני תדמית לעסקים
מקור Vecteezy.com

בשיתוף סטודיו אנקה

בעולם הדיגיטלי שלנו, סרטוני תדמית של עסקים וחברות זוכים לחשיפה רבה וממוקדת מבעבר וביכולתם להעניק דחיפה שיווקית משמעותית – אז מה חשוב לדעת על סרטוני תדמית?

אלו מבינינו שזוכרים את הימים שלפני פרוץ הטלוויזיה המסחרית לחיינו, בוודאי זוכרים את ההתרגשות שחשנו מצפייה בפרסומות בבתי הקולנוע, לפני הקרנת הסרט. פרסומות הווידאו שנחשפנו אליהן באותן השנים היו מעטות ויחידות סגולה, ורק חברות גדולות ומובילות הרשו לעצמן ליצור סרטוני פרסומת כאלה. והיום? היום סרטוני הפרסומת מקיפים אותנו מכל עבר – במסכים קטנים וגדולים, בבית וברחוב, ביום ובלילה, באמצע התוכנית או בתור לרופאה. כולם מפרסמים את עצמם, כולם רוצים להיות בזירה התוססת של השיווק באמצעות סרטונים.

עניין של תדמית – סרטוני תדמית לעסקים
מקור Vecteezy.com

ובעצם, יש בכך היגיון רב. שיווק באמצעות סרטונים, כגון סרטוני פרסומת או סרטוני תדמית, הוא אסטרטגיה הכרחית בעולם הדיגיטלי שבו אנו חיים. כולנו התרגלנו לצפות בסרטונים ולקבל מסרים בצורה אודיו-ויזואלית, וכל עסק או חברה רוצים לדבר אלינו בשפה שאנחנו מכירים ואוהבים.

מהם סרטוני תדמית?

בעוד שסרטוני פרסומת שמים את הדגש ברוב המקרים על מוצר או שירות מסוימים שמוכרת החברה, סרטוני תדמית נועדו להציג את החברה עצמה – להסביר על ההיסטוריה שלה, להאיר את ערכיה ואת מטרותיה, להכיר את צוות העובדים שלה או את חלקיה השונים – ובעיקר, ליצור חיבור עמוק ורגשי בין הצופה לחברה. יצירת רושם כזה על הגולשים יכולה להפוך אותם ללקוחות מחויבים ונאמנים יותר ולעודד אותם לבצע רכישות נוספות של מוצריה או שירותיה.

בעבר, סרטוני תדמית כאלו הוצגו בעיקר בפני לקוחות בפגישות פרונטליות ובמצגות לפני קהל, אולם היום סרטוני תדמית מופצים גם באמצעות האינטרנט, ובעיקר ברשתות החברתיות, ומגיעים לקהל גדול מאי פעם. הקהל שנחשף לסרטונים אלו הוא לרוב קהל ממוקד ורלוונטי לתחום העיסוק של החברה, בעיקר בשל היכולת \"לטרגט\" גולשים על פי תחומי עניין, מאפיינים דמוגרפיים שונים, רכישות קודמות וכו'. כך, באמצעות סרטון איכותי ומוצלח שנוצר מתוך מחשבה על קהל הצופים ועל המסרים הנכונים ביותר להפצה, תוכלו להגיע ללקוחות פוטנציאליים וליצור עמם חיבור רגשי שיהפוך אותם עם בוא העת ללקוחות משלמים.

אם כך, לסרטוני תדמית יש יתרונות רבים ופוטנציאל שיווקי משמעותי, אך כפי שכבר הזכרנו קודם – כולם היום עושים סרטונים כאלו ולכן היום יותר מאי פעם קשה להתבלט מבין שלל הסרטונים ולזכות לכמה שניות של צפייה מרוכזת מצד הגולש. סרטון תדמית לעסק מוצלח הוא סרטון שיגרום לגולש לעצור לרגע, להשהות את מבטו על המסך ולהפעיל את הרמקולים על מנת לשמוע את פס הקול של הסרטון. ישנם סוגים רבים ושונים של סרטונים והם עושים שימוש במדיומים שונים, בסגנונות עריכה ועיצוב שונים ובתסריטים מיוחדים – כשכל אלו משתלבים יחד היטב, המסר עובר בהצלחה והצופה נהנה מהחוויה.

אז בין אם תבחרו להפיק סרטון פרסומת או תדמית, אנימציה או וידאו, אל תשכחו לשאול את עצמכם לפני הכול מה המסר שלכם ומי הקהל שלכם – אם תצליחו לגרום לצופים להתרגשות ההיא מבית הקולנוע של פעם, ייתכן והם יהיו שלכם לתמיד.

*** סטודיו אנקה מציע הפקת סרטון תדמית לעסקים בוידאו ואנימציה. לפרוטפוליו ולהכוונה לגבי הפקת סרט תדמית מנצח, היכנסו לאתר הסטודיו

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מרכיב בסיסי בתחזוקה ובביצועים של מנועי רכב
שמן לאוטו הוא מרכיב בסיסי בתחזוקה ובביצועים של מנועי רכב....
חובות שאפשר לשלם כדאי להסדיר בהקדם
גם אם צברתם חוב גדול מאוד ואתם יכולים לשלם אותו...
כל מה שצריך לדעת על בניית ממ"ד לבית
מקלטים הם תוספות חיוניות לבתים פרטיים, כי המספקים הגנה מפני...
תביעה לביטוח לאומי: עניין מורכב יותר ממה שחשבתם
כולנו משלמים לביטוח לאומי, בין אם בתור שכירים ובין אם...
זכויות עובדים חייבות הגנה גם היום
באופן מפתיע, למרות שיש כל כך הרבה מודעות לזכויות עובדים...
מתי ניתן לשנות הסכם גירושין?
כאשר זוג  מתגרש ומגיע להסכם גירושין, הסכם זה על כל...
שמן CBD לטיפול בחרדה והזעת יתר
בשנים האחרונות, שמן CBD הפך לאחת מהאפשרויות הפופולריות ביותר בקרב...
להחזיר את עצמנו כמה שנים לאחור- זה אפשרי
במיוחד בעידן שלנו, בו כולם מצלמים ומצטלמים כל הזמן, המודעות...
התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת
אסטרטגיה עסקית כוללת את התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת כדי להשיג...
להכין את הארון לחורף- ממה מתחילים?
כשהיינו קטנים היתה החלפה ברורה של תכולת ארון הבגדים מבגדי...