Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

פרסום בגוגל – להיות היכן שמחפשים אתכם

פרסום בגוגל – להיות היכן שמחפשים אתכם
חיפוש בגוגל. באדיבות: Pixabay

פרסום בגוגל – האם הוא באמת כדאי? האם באמת אי אפשר להגיע למקומות טובים בתוצאות החיפוש אם בוחרים לעשות קידום אורגני בלבד? האם אפשר לעשות פרסום עצמאי בגוגל – ללא עזרת מקצוענים? כל התשובות במאמר שלפניכם.

למה דווקא גוגל?

גוגל הוא המקום שבו אנשים מחפשים הכל. הם מחפשים שם מידע על כל דבר שהם רק רוצים או צריכים לדעת והם מחפשים שם עסקים שיכולים לתת להם שירותים מסוימים שהם צריכים. כך למשל, אם אדם מסוים שגר בירושלים צריך אינסטלטור יחפש בגוגל את הביטוי "אינסטלטור בירושלים", הוא יקבל רשימה ארוכה של אינסטלטורים שיכולים לספק שירותי אינסטלציה בעיר. אבל, בעלי המקצוע הראשונים שאותו אדם יראה יהיו אלה אשר בחרו לעשות פרסום בגוגל, היינו – לשלם לגוגל כדי להופיע בראש הרשימה. מכיוון שעל פי כל המחקרים שנעשו אנשים רבים נוטים להיכנס ללינקים הראשונים שמופיעים מולם ברשימת תוצאות החיפוש הרי שאין ספק כי פרסום בגוגל הוא אפיק שלכל עסק כדאי להשקיע בו, אם הוא מעוניין להגדיל את מעגל לקוחותיו ולהתקדם.

איך עושים פרסום בגוגל?

חיפוש בגוגל. באדיבות: Pixabay

כדי לפרסם בגוגל צריך לפתוח חשבון AdWords ואז להתחיל לייצר מודעות. לכאורה – לא מאוד קשה, אבל אם מנסים מבינים שיש הרבה דברים שצריכים לדעת. קודם כל – צריך לעשות מחקר מילות מפתח כדי להבין מה הגולשים מחפשים כשהם מחפשים את השירות או את המוצר שלכם. אחר כך צריך להחליט מהו התקציב שעומד לרשותכם לטובת הפרסום, ולהבין כמה עולה לכם קליק של גולש על מודעה שמכילה את ביטויי המפתח שבחרתם. כמובן שלכל ביטוי יש מחיר אחר, וצריך להיות כל הזמן עם היד על הדופק על מנת שלא לעבור את התקציב. לאחר מכן יש לכתוב מודעות תחת המגבלות של גוגל – היינו – מודעות שיש בהן מספר מסוים של תווים, שאינן כוללות סימני  קריאה וסימנים אחרים ועוד, לחכות לאישור פרסום ולבצע אופטימיזציה מתמדת לקמפיין כדי לשפר את הרווחיות.

כל התהליך הזה דורש לא רק כסף אלא גם זמן וידע, ולרוב בעלי העסקים אין אותו בשפע. מעבר לכך, אם לא מתמקצעים בתחום ולא יודעים בדיוק איך לעשות פרסום בגוגל שיניב תוצאות – אפשר להגיע למצב שבו יש הרבה מאוד הוצאות על הפרסום – אבל אין מספיק הכנסות.

UFIRST לשירותכם – פרסום בגוגל במיוחד עבורכם

UFIRST הוא משרד פרסום מוביל בתחום של ניהול מוניטין ופרסום בגוגל, אשר עובד עם ארגונים ועסקים גדולים וקטנים. כשמדובר בפרסום שכזה, אנחנו מבצעים עבודת שטח יסודית כדי למצוא את מילות המפתח שבאמצעותן כדאי לקדם את העסק בגוגל, מבינים עד הסוף כמה יעלה כל קליק על כל מודעה, יוצרים מודעות שמושכות את העין ואת הלב ומנהלים את התקציב כשאנחנו עם היד על הדופק כל הזמן.

התוצאה: כשאתם עושים פרסום בגוגל אתנו אתם יכולים להיות בטוחים גם שכל הקמפיינים יתבצעו אך ורק במסגרת התקציב וגם שיגיעו אליכם פניות איכותיות באופן קבוע.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
בשיא המלחמה- חברת אקסטל השלימה את עסקת הנדל"ן הגדולה ביותר במאה שנים האחרונות בירושלים
חברת אקסטל השלימה את רכישת קרקעות אדמות הפטריארכיה בירושלים מקבוצת...
כמה אתם שווים באמת?
ישראלים שונים מאמריקאים בכך שאינם מודדים את שוויו של אדם...
תלת מימד ומוצר ראשוני
אחד השלבים החשובים ביותר בייצור מוצר ולמעשה השלב הכמעט אחרון...
בכיר השפים הירושלמים, השף עזרא קדם, מצטרף לכשרות צהר
השף המוערך עזרא קדם, סמל הקולינריה המקומית אשר יוצר בימים...
שיתוף פעולה חברתי בין אוניברסיטת רייכמן לבן & ג'ריס - למען שירותי הדם של מד"א
במסגרת השת"פ תוצב עמדת תרומת דם של מד"א וסטודנטים שיתרמו דם...
משחק מגנטים לילדים
אחד החידושים בעולם משחקי הילדים בשנים האחרונות הינו ערכות משחק...
לקראת ט"ו בשבט: נשיא המדינה ורעייתו אירחו חקלאים וחקלאיות ואת נציגי 'ארגון מגדלי הפירות בישראל'
לרגל חג האילנות, אירחו כבוד נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו...
מידע הוא כוח – בעולם שבו אתם רוצים לייצר דירוג אשראי איכותי
היכולת שלנו לבנות תהליכי קבלת החלטות גם בתחום הפיננסי היא...
המרכז לגיוס כספים: זינוק של 37% בשלושת החודשים האחרונים, בהגשת בקשות לגיוס משאבים מקרנות פילנתרופיה באמצעות מיקור חוץ
חני סודרי, מנכ"לית המרכז: "הזינוק בגידול מתאפיין בהלימה מובהקת עם...
אושרה תכנית העבודה של החברה העירונית 'אריאל' לשנת 2023
דירקטוריון החברה העירונית 'אריאל', בהובלתו של יו"ר הדירקטוריון, ראש העיר...