Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

פתיחת קרן פנסיה – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

פתיחת קרן פנסיה – פורטל הביטוחים הגדול בישראל
בשיתוף 2Bit, קרדיט pixabay

פתיחת קרן פנסיה היא לא רק צעד חובה עבור כל אזרח הנכנס לשוק העבודה מעל גיל 20 אלא גם צעד פיננסי חיובי שמקנה לכל בעל קרן פנסיה הטבות רבות. הפקדה לפנסיה והעברת הפרשות לפנסיה חובה הן חובה עבור המעסיק והעובד במקום העבודה וגם עבור עצמאים. פתיחת קרן פנסיה נעשית מיד עם ההצטרפות למקום העבודה ומטופלת בדרך כלל על ידי מקום העבודה. במידה ויש לכם קרן פנסיה פעילה קיימת, דווחו על כך למעסיק. ניתן גם להעביר קרן פנסיה בין חברות ללא עלות כיום בקלות. פתיחת קרן פנסיה היא גם צעד חובה עבור עצמאים שצריכים לעשות זאת בעצמם או בעזרת בעל מקצוע ועליהם להפריש גם כן סכומים לפנסיה כל חודש ואם לא, ייתכן ומס הכנסה ייתן להם קנס בגובה של 500 שקלים. פורטל הביטוחים הגדול בישראל מביא לכם את המידע החשוב ביותר והמקיף ביותר על פתיחת קרן פנסיה, ניהול קרן פנסיה, היתרונות של קרן פנסיה, חברות הניהול של קרנות הפנסיה ועוד.

פתיחת קרן פנסיה – פורטל הביטוחים הגדול בישראל
בשיתוף 2Bit, קרדיט pixabay

כל מה שצריך לדעת על פתיחת קרן פנסיה בישראל – פורטל הביטוחים

חשוב לדעת: פתיחת קרן פנסיה הכרחית על מנת לעבוד כשכיר ועצמאי בישראל בהתאם לחוק אך אם הגעתם למקום עבודה כלשהוא ללא קרן פנסיה, תפסידו 3 חודשי הפרשות לפנסיה על ידי המעסיק. רק מי שיש לו קרן פנסיה פעילה במשך לפחות שלושה חודשים יכול ליהנות מהפרשות לפנסיה על ידי מקום העבודה מהחודש הראשון שהוא מתחיל לעבוד בחברה. התשלום לא נעשה בחודשים הראשונים אלא רטרואקטיבית לאחר שלושה חודשים אך אם אין לכם קרן פנסיה פעילה לפחות שלושה חודשים לפני שהצטרפתם אל מקום העבודה החדש, תפסידו את שלושת החודשים האלה ולכן פתיחת קרן פנסיה שווה לכם כסף מההתחלה!

רוצים לקבל מידע אישי על פתיחת קרן פנסיה והצעות מקרנות פנסיה משתלמות? השאירו פרטים

פתיחת קרן פנסיה בהקדם האפשרי תעזור לכם לחסוך כסף החל מגיל צעיר ולצבור בקופה כספים לגיל הפרישה. הפקדה לפנסיה והעברת הפרשות לפנסיה חובה מגיל צעיר ולא משנה מה סטטוס העבודה שלכם ומקום העבודה שלכם, בין אם שכירים או כעצמאים, היא צעד נבון מבחינה כלכלית. פתיחת קרן פנסיה לא רק מהווה תוכנית חיסכון ארוכת טווח עבורכם אלא מגלמת יתרונות נוספים מצוינים כמו אפשרות ללקיחת הלוואה על חשבון קרן הפנסיה שלכם בתנאים מועדפים! זכרו גם שהחיסכון לפנסיה מתחיל בגיל צעיר ולמעשה בכל מקום עבודה בו עבדתם, גם אם אינכם יודעים זאת, חובת המעסיק הייתה להפריש לכם לפנסיה. בישראל יש מיליוני שקלים בכספים אבודים המתגלגלים בין קרנות פנסיה שונות ואזרחים שפתחו עבורם קרן פנסיה, גם אם לא הופקדו בה כספים במשך זמן רב, כספים אלא שייכים להם ונשמרים עבורם! זו הסיבה שכדאי לכל אחד לעשות סדר בקרן הפנסיה שלו, לאחר קרנות ולנהל קרן פנסיה אחת בה מרוכזים כל הכספים. פורטל הביטוחים הגדול בישראל נותן לכם כלים מקצועיים להבנה כיצד שוק קרנות הפנסיה בישראל פועל, מה הצעדים החכמים שצריך לעשות כלכלית כדי לשפר את תנאי הפנסיה, מה ההטבות על הפקדה ומשיכה ועוד.

הידעתם? כספי קרן הכסף הם הכספים היחידים שאינם ניתנים לעיקול!

פתיחת קרן פנסיה היא צעד חכם לא רק מבחינת חובת פתיחת קרן פנסיה ותוכנית החיסכון שהיא מהווה עבורכם אלא גם משום שהיא מגינה על הכסף שלכם המצוי בקופת הקרן ובשל היתרונות שמנינו כאן כמו אפשרות ללקיחת הלוואה בתנאי ריבית מועדפים, הטבות על הפקדות ועוד. פתיחת קרן פנסיה חשובה ביותר אך חשוב גם לדעת אלו קרנות פנסיה הן הטובות ביותר. קרנות הפנסיה מתחרות על לקוחות חדשים וישנים בעזרת כמה כלים:

דמי ניהול קרן הפנסיה – בעזרת מנוע השוואת מחירים תוכלו לדעת מה דמי הניהול הנגבים בכל קרן. דמי הניהול המקסימליים המותרים על פי החוק הם 6% ריבית על הפקדות חודשיות וחצי אחוז ריבית על כל הסכום השנתי הצבור, אך מאז 2017, השנה בה נפתחו קרנות הפנסיה ברירות המחדל לעצמאים, יש תחרות גדולה בתחום והריביות נמוכות יותר. חשוב לדעת: יש הבדל בין דמי הניהול של קרן פנסיה כללית לבין אלו של קרן פנסיה מקיפה. בפנסיה המקיפה אתם משלמים יותר דמי ניהול אך מקבלים גם ביטוח שארים וביטוח נכות שאינם קיימים בקרן הפנסיה הכללית.

תשואות קרן הפנסיה – פתיחת קרן פנסיה צריכה להביא בחשבון גם את ביצועי הקרן. כל קרנות הפנסיה משקיעות את כספי הציבור המופקדים אליהם בשוק ההון ובאפיקי השקעה מניבים אחרים. מדובר במיליארדי שקלים שקרנות אלה מנהלות והם למעשה המוסדות הפרטיים הגדולים ביותר המחזיקים בכספי הציבור. כל קרן משיגה תשואות בהתאם לביצועיה השנתיים ולקוח הקצה יכול לראות את הנתונים האלה ולדעת איזו קרן פנסיה הצטיינה לאורך השנים ואיזה דשדשה מאחור. יחד עם עלות דמי הניהול ומדד רמת השירות שיש לכל קרן על רמת הטיפול במחלקת שירות הלקוחות עבור עמיתיה, יש לכם את כל הכלים להעריך איזו קרן פנסיה הכי טובה וכדאי להצטרף אליה או לעבור אליה במידה ויש לכם קרן פנסיה במקום אחר. 

פורטל הביטוחים הגדול בישראל מביא לכם מידע עדכני לגביי קרנות הפנסיה המובילות בישראל ומאפשר לכם לקבל את כל הנתונים הרלוונטיים לפני בחירת קרן או מעבר לקרן פנסיה חדשה. עוד בפורטל הביטוחים הגדול בישראל: מידע מקיף על קרנות השתלמות, קופות גמל להשקעה, ביטוחים מנהלים, ביטוחי חיים, ביטוח בריאות, ביטוח רכב, מידע על משכנתאות בישראל ועוד. 

גלשו באתר וקבלו טיפים לניהול פיננסי נכון בעזרת מאות מאמרים וכתבות המועלות בצורה קבועה לאתר. רוצים ייעוץ חינם והצעות משתלמות של חברות קרנות הפנסיה והביטוח המשתלמות בישראל? השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל המידע הפנימי ועם הצעות המחיר הכי טובות נכון לעכשיו בשוק קרנות הפנסיה והביטוח בישראל, רק בפורטל הביטוחים הגדול והמקיף ביותר בישראל!

" שמעתי בחדשות שיש סכנה לכספי קרנות הפנסיה של הציבור, האם זה נכון?"

ביטוח לאומי הגוף האחראי על גביית הכספים ותשלום לפורשים וגמלאים אכן נקלע לקשיים מתמשכים בעשורים האחרונים. יחד עם זאת חשוב להבין שבקרנות הפנסיה קיימים מיליארדי שקלים וכל שנה מתווספים עוד מיליוני שקלים המופקדים אל הקרנות מכל האוכלוסייה בישראל. מדובר בסכומי כסף עצומים שאף ממשלה לא יכולה להרשות לעצמה שלא יטופלו כמו שצריך ושחלילה ייווצר מצב בו אזרחים תמימים שעבדו קשה כל חייהם והפרישו כסף לקרן פנסיית החובה שהמדינה מחייבת להפריש, לא יוכלו לקבל את הכסף כקצבת פנסיה בהגיעם לגיל הפרישה. במידה ויהיה מצב כזה זו תהיה פשיטת רגל של המדינה ויכולים לקרות דברים חמורים מאוד בשל כך ולכן אף ממשלה לא תיתן לזה לקרות ותגלגל את זה הלאה לפתחה של הממשלה הבאה. מה יהיה בסוף איש לא יודע, אך כיום זה המצב והסיכוי שזה יקרה אמנם קיים, בואו נודה על האמת, אך יחד עם זאת הוא נמוך מאוד נכון לעכשיו.  

פורטל הביטוחים הגדול בישראל

שדרות גיבורי ישראל 14 נתניה, 4250414

טלפון: 073-272-5261

www.2bit.co.il

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להחזיר את עצמנו כמה שנים לאחור- זה אפשרי
במיוחד בעידן שלנו, בו כולם מצלמים ומצטלמים כל הזמן, המודעות...
התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת
אסטרטגיה עסקית כוללת את התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת כדי להשיג...
להכין את הארון לחורף- ממה מתחילים?
כשהיינו קטנים היתה החלפה ברורה של תכולת ארון הבגדים מבגדי...
כל הפרטים החשובים על תהליך גירושין
תשלומי מדור מייצגים את חובתם של ההורים להעניק לילדיהם סביבה...
איך מחשבים התקנה של מערכת סולארית לבית הפרטי
עם כל הכבוד לאידיאולוגיה ולהכרה בכך שעלינו, על כולנו, מוטלת...
יוון כמו שלא הכרתם - מחכה לכם לטיול מרתק
את המראות הקסומים שתפגשו בצפון יוון, קשה לתאר במילים. מלבד...
למי פונים כשזקוקים לעזרה בחיפוש מידע?
אירועים שונים בחיים מחייבים לפעמים שינוס מתניים כדי לצאת מאזור...
הפיכתם של מרחבים עירוניים לאזורים מתחדשים
עורך דין התחדשות עירונית מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים לפרויקטים של...
לפי אלו קריטריונים בוחרים את שיטות יציקת הבטון לתבניות?
כאשר מתחילים פרויקט בניה חדש, חשוב לקחת בחשבון כי יסודות...
לחגוג אחרת את האירועים הפרטיים שלכם
כמה שנים הבטחתם לעצמכם שיום אחד תקומו מהכיסא באירוע כלשהו...