Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

פ-תו-ח! מתחם חללי עבודה ROOMS נפתח במרכז מודיעין

פ-תו-ח! מתחם חללי עבודה ROOMS נפתח במרכז מודיעין
קרדיט: ROOMS
קרדיט: ROOMS

 

במתחם של רשת פתאל כבר פועלים עסקים וחברות, שנהנים גם ממשרדים ברמה גבוהה, גם ממיקום מרכזי וגם מנטוורקינג קהילה עסקית מפרה, בתנאי בית מלון

רשת פתאל פתחה את מתחם חללי העבודה החדש שלה במע"ר של מודיעין, בבניין דונה 1, ביום א', 15.11.20, ולרגל המאורע הגיעו למקום נדב פתאלמנכ"ל חברת הבת Work ROOMS by Fattal, ויובל ברונשטייןיו"ר החברה, ולצדם הכוח המקומי – תושבי מודיעין יובל רצבימנהלת ROOMS מודיעין, ותומר בן ששוןמנהל השיווק של המתחם – כדי לקבל את פני ה-members החדשים, שהצטרפו למשפחת ROOMS.

קרדיט: ROOMS

במתחם קומה וחצי עם 500 עמדות עבודה, משרדים, חדרי ישיבות וחדרי סדנאות, המוצעים על בסיס שעה, יום, שבוע, חודש או שנה. קומה 2 במתחם כבר פועלת, ואילו הקומה השלישית תחל לפעול בחודש פברואר.

לדברי רצבי, ב-ROOMS כבר קבעו את מקומם עסקים מתחומים רחבים מאד, וביניהם עורכי דין, רואי חשבון, מתווכים, שמאים, מטפלים מתחומים שונים, מפיקים, מומחי e-commerce, כמו גם גופים העוסקים בשיווק דיגיטלי, במערכות SAP, בטכנולוגיה ועוד.

קרדיט: ROOMS

רצבי אומרת "עם כל הקושי שהביאה מגפת הקורונה, היא גם גרמה לאנשים לגלות, שאפשר לעבוד קרוב לבית, ולחסוך זמן יקר של נסיעות ופקקים. אבל, לאור העובדה שמשפחות רבות עדיין נמצאות בבית, כשגם העבודה וגם הלימודים מתבצעים ב"זום", הרבה חברות ועצמאים חפשו פתרון תעסוקה, שהוא מחוץ לבית, אבל נמצא במרחק נסיעה קצרצרה." והיא מוסיפה: "פתיחת המתחם החדש הגיעה להם בדיוק בזמן!".

עוד היא מציינת, "חוסר הוודאות שהביאה הקורונה, גרם להרבה בעלי עסקים לחשוש ממחויבות ארוכת טווח, שכרוכה בקנייה או בשכירת מבנה, תשלומי ארנונה והיטלים שונים, כשמצב התעסוקה לא בטוח, ומספר העובדים משתנה לעתים תכופות." לדבריה, הגמישות שמציעים להם ב-ROOMS מתאימה מאד ונוסכת בהם בטחון, שתמיד ניתן יהיה לשנות את גודל השטח אותו הם שוכרים. "אם, חלילה, חברה תדרש להצטמצם, אין בעיה להקטין את השטח אותו היא שוכרת. וגם כשתחזור לממדיה או אפילו תגדל ותתרחב, תמיד נוכל להציע לה להגדיל את מספר העמדות." ועוד בעניין הקורונה – לדבריה, המתחם פועל בהתאם לתנאי התו הסגול, כדי להבטיח סביבת עבודה שהיא גם מעוצבת, נעימה ומפרה וגם בטוחה.

קרדיט: ROOMS

רצבי מוסיפה, שרשת המלונות הבינלאומית פתאל, חברת האם של Work ROOMS by Fattal, שמורגלת באירוח ומתן שירות, מביאה למתחם במודיעין תנאי אירוח ברמה גבוהה, ומציעה שטחים ציבוריים שמזכירים מאד בתי מלון, פינוקים של מחלקות VIP, כמו happy hour וכיבוד, ומתיחסת לדיירי כל אחד מארבעת מתחמי העבודה שלה (תל אביב, רעננה, רמת גן, מודיעין ובקרוב גם בפתח תקוה ועוד מבנה בתל אביב) לא כשוכרים, אלא כ-members, או חברי מועדון יוקרתי.

לדבריה, ה-members ממודיעין נהנים לא רק מחדרי הישיבות והסדנאות הרבים המצויים ברחבי המתחם שבלב המע"ר המתפתח בעיר, אלא גם יכולים לקיים פגישות וישיבות בכל אחד מהמתחמים האחרים של הרשת בארץ.

קרדיט: ROOMS

כבר מהיום הראשון התמלאו החדרים וחדרי הישיבות במתחם. הנהלת המתחם פנקה בקפה משובח ומבחר מאפים לארוחת הבוקר, ובין ה-members החדשים נשמעה התרגשות רבה, להיות בין הראשונים, שנכנסים למתחם המודיעיני, וליהנות מהרבה מאד תשומת לב של הנהלת הרשת.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הדוקטור הבכיר מ'הדסה' הלחין להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה מבצעים "ריבה ריבך"
להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה בסינגל חדש – "ריבה ריבך"....
נשיא המדינה אירח אחיות ואחים מצטיינים ממערכת הבריאות
נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, אירחו היום, יום שלישי,...
הפועל לב ירושלים מסכמת עונה היסטורית
הפועל לב ירושלים מסכמת עונה היסטורית כמחזיקת גביע המדינה וסגנית...
מתגייסים למענם: רשת מלונות פתאל ועמותת 'נצח יהודה' ביוזמה מרגשת למען פצועי צה"ל והמשפחות השכולות
רשת מלונות פתאל בשיתוף עמותת 'נצח יהודה' יארחו בסוף השבוע...
נשיא המדינה נפגש עם נשיא רואנדה והעניק לו את דיסקית החטופים בקריאה לשחרורם המיידי
נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש היום, יום ראשון, כ״ח באדר...
חדש בירושלים מרכז הקונגרסים בנייני האומה מציין 70 שנה ופותח לראשונה את שעריו לסיורים מודרכים בתערוכות השונות
הסיורים חינם בתיאום מראש! במסגרת חגיגות ה70 יפתח לראשונה מרכז הקונגרסים...
בנייני האומה חוזרים לפעילות מלאה: מגוון מופעים ופעילויות ב'במת האומה' - חגיגה תרבותית של מוזיקה וקולינריה - פברואר מרץ 2024
בנייני האומה מעדכנים - חוזרים לפעילות מלאה כולל כנסים, ארועים...
הישג משמעותי לירושלים: הפועל לב ירושלים עלתה לחצי גמר גביע המדינה
הפועל לב ירושלים, קבוצת הנשים המרעננת של ליגת העל, עלתה...
גבר בשנות ה-20 נרצח, צעירה נפצעה קשה, ו- 4 פצועים בינוני בפיגוע ירי בכביש מעלה אדומים ירושלים. בנוסף פונו מהזירה אישה שנחבלה ו-4 נפגעי חרדה
הבוקר בשעה 7:29 התקבלו קריאות רבות במוקד החירום 101 של...
13 אותות הוקרה לאזרחים בדואים שהצילו יהודים במהלך ה-7 באוקטובר
במוזיאון ידידי ישראל בירושלים התקיים אתמול ארוע הוקרה ראשון מסוגו,...