Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

צדק צדק תרדוף

צדק צדק תרדוף

המשפט הפלילי הינו תחום מרתק ביותר אך גם מורכב למדי. למה הכוונה? החל מנפגעי תקיפה מינית, עבירות הונאה, זיוף ושוחד ועד סחר בבני אדם ועוד – מדובר בתחום משפטי הדורש יד מכוונת ומייעצת; איש מקצוע בעל הבנה מקיפה בתחום מסועף זה. וזאת, כדי לייצג את הלקוח מול הערכאות השונות, תוך הצגת הראיות והפרשנות שלהן – עד לתוצאה הרצויה.

צדק צדק תרדוף

אכן, תחום המשפט הפלילי הינו עולם ומלואו, שכן הוא כולל תיקים בנושאים מגוונים: החל מדין משמעתי ואתיקה מקצועית כאשר מדובר באנשי צבא, סטודנטים ועוד, עבירות הונאה והתחזות, עבירות אלימות במשפחה, לצד שיבוש הליכי המשפט – אם אתם זקוקים לסיוע משפטי של עורך דין פלילי בנתניה, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם משרד עו"ד פלילי גיא פלנטר. משרד זה, אשר הוקם על ידי עורך הדין גיא פלנטר בשנת 1999, מייצג חשודים אשר אינם מחזיקים בעבר פלילי. או במילים אחרות: נאשמים אשר לא מוגדרים כעבריינים מקצועיים.

לבחון את התיק – ולפעול למען טובת הלקוח

הוגש נגדכם כתב אישום? אין ספק שמדובר במצב מלחיץ הדורש הכנה מקיפה. ביצעתם עבירות סמים? הפרת חובת סודיות? העלבתם עובד ציבור? עברתם על אחד מחוקי העבודה? או שמא גרמתם למוות ברשלנות? כך או כך, יוגש נגדכם כתב אישום. כאשר אנו מדברים על כתב אישום פלילי, הכוונה היא למסמך המעיד על ביצוע דבר עבירה פלילית. כלומר, מסמך זה מציג את הטענות והנימוקים השונים המובאים כנגד הנאשם, כמו גם מציין את העובדות הבאות: מקום ביצוע העבירה ואת התאריך בו היא התקיימה, המעורבים בעת ביצוע העבירה לצד פרטים נוספים.

אחת הסיבות בגינן ניתן להגיש כתב אישום פלילי מתייחסת לנושא הבא: רישיון נשק. בהתאם לחוק כלי הירייה הישראלי אשר נחקק בשנת תש"ט-1949, נקבעה היכולת לשאת כלי נשק. כדי לקבל את הרישיון, יש לעמוד במספר תנאים וקריטריונים אותם קבע שר הביטחון. עם זאת, ובמקרים שונים יוגשו כתבי אישום על ביצוע עבירת נשק. כלומר, אם נחצו קווים אדומים ועברתם על אחד מהסעיפים של סעיף 144 לחוק העונשין המתייחס לעבירות נשק, יהיה עליכם לפנות אל עורך דין פלילי. מומחה זה יבחן את כתב האישום, ינהל את המשא ומתן מול צוות התביעה ויפעל למען זיכוי הלקוח.

יחס אישי וטיפול משפטי מקצועי

הוגש נגדכם כתב אישום פלילי? אם אתם מחפשים משרד עורך דין פלילי בירושלים, אתם מוזמנים לפנות אל עו"ד גיא פלנטר. משרד זה הינו המוביל בתחום הפלילי, כאשר צוות עובדיו מייצג מגוון לקוחות מתחומים שונים: בין אם מדובר בשכירים, בעלי מקצועות חופשיים, תאגידים גדולים כדוגמת חברות תקשורת וביטוח, כמו גם זרועות הביטחון – אנו מעניקים ליווי וטיפול משפטי מקצועי ומרשים. בנוסף, אנו מעניקים יחס אישי לכל לקוח ולקוח ושומרים על דיסקרטיות מלאה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להחזיר את עצמנו כמה שנים לאחור- זה אפשרי
במיוחד בעידן שלנו, בו כולם מצלמים ומצטלמים כל הזמן, המודעות...
התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת
אסטרטגיה עסקית כוללת את התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת כדי להשיג...
להכין את הארון לחורף- ממה מתחילים?
כשהיינו קטנים היתה החלפה ברורה של תכולת ארון הבגדים מבגדי...
כל הפרטים החשובים על תהליך גירושין
תשלומי מדור מייצגים את חובתם של ההורים להעניק לילדיהם סביבה...
איך מחשבים התקנה של מערכת סולארית לבית הפרטי
עם כל הכבוד לאידיאולוגיה ולהכרה בכך שעלינו, על כולנו, מוטלת...
יוון כמו שלא הכרתם - מחכה לכם לטיול מרתק
את המראות הקסומים שתפגשו בצפון יוון, קשה לתאר במילים. מלבד...
למי פונים כשזקוקים לעזרה בחיפוש מידע?
אירועים שונים בחיים מחייבים לפעמים שינוס מתניים כדי לצאת מאזור...
הפיכתם של מרחבים עירוניים לאזורים מתחדשים
עורך דין התחדשות עירונית מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים לפרויקטים של...
לפי אלו קריטריונים בוחרים את שיטות יציקת הבטון לתבניות?
כאשר מתחילים פרויקט בניה חדש, חשוב לקחת בחשבון כי יסודות...
לחגוג אחרת את האירועים הפרטיים שלכם
כמה שנים הבטחתם לעצמכם שיום אחד תקומו מהכיסא באירוע כלשהו...