Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

"קרן מעגלים" תכשיר נהגי רכב ציבורי להשתלבות בעבודה בחברת ההסעות "תנופה"

"קרן מעגלים" תכשיר נהגי רכב ציבורי להשתלבות בעבודה בחברת ההסעות "תנופה"
קרדיט: pixabay

ההכשרות יתבצעו במימון הקרן לעומדים בקריטריונים. אלו שאינם עומדים בקריטריונים יזכו למימון חברת "תנופה", בהתאם להסדר שקבעה וזאת בכדי לענות על הצורך בתגבור מערך הנהגים של החברה, אשר זכתה במכרז להפעלת קווים בין עירוניים באזור בית שמש, יישובי פרוזדור ירושלים והשומרון

"קרן מעגלים" מציעה לבעלי מקצועות  שוחקים , מפוטרים, או עובדים השוהים בחל"ת, הזדמנות להשתלב חזרה במעגל העבודה באמצעות למעלה מ – 800 קורסים והכשרות בענפים מקצועיים מגוונים

 

"קרן מעגלים", הפועלת למען הכשרת עובדים במקצועות שוחקים, וחברת ההסעות "תנופה", יכשירו בחודשים הקרובים נהגי רכב ציבורי- אוטובוס, להפעלת קווים בין עירוניים באזור בית שמש, יישובי פרוזדור ירושלים בואכה העיר ירושלים ויישובי אשכול השומרון. נהגים אשר יוסמכו למקצוע זה, יקלטו על ידי חברת "תנופה" ויצטרפו למערך הנהגים של החברה.

 

הלימודים העיוניים והמעשיים יתקיימו במסגרת מכללות להכשרת נהיגה ברכב ציבורי ללא עלות (למעט עלויות טסטים ואגרות אשר ימומנו על ידי הלומדים). "קרן מעגלים" תממן את הקורסים לעומדים בקריטריונים של הקרן: עובדים מגיל  50 ועד שנתיים לפני גיל פרישת חובה, דהיינו עד גיל 65, בעלי וותק של לפחות 7 שנים במקצוע שוחק. גם מפוטרים ממפעלים/חברות במצוקה שהינם בני 45 ומעלה, ובעלי וותק של 7 שנים במקצוע שוחק, כמו גם מפוטרי קורונה או עובדים בחל"ת שהינם בני 45 ומעלה ובעלי וותק של 7 שנים ומעלה – כל אלה זכאים למימון הכשרה על ידי הקרן. לבדיקת זכאות והגדרת מקצוע שוחק, יש לעיין באתר הקרן – www.magalim.org.il.

 

מועמדים אשר אינם עומדים בקריטריונים של קרן מעגלים ומעוניינים בהכשרה זו, יפנו לחברת "תנופה" ויוכשרו במימונה על פי ההסדרים שקבעה.

 

תקופת ההכשרה תחל לאחר המצאת "טופס ירוק" מקוון, הנמצא באתר האינטרנט של משרד הרישוי. עם קבלת "הטופס הירוק" המקוון והעברתו למשרדי הקרן, יופנו המועמדים למכללה הרלוונטית לתחילת ההכשרה, הכוללת פרק עיוני בן 148 שעות ופרק מעשי הנמשך 40 שעות לבעלי רישיון נהיגה B  – רישיון רכב פרטי. לבעלי רישיון נהיגה לרכב כבד C או E, יצומצמו שעות ההכשרה המעשית, על פי הצורך. בתום תקופת ההכשרה וקבלת ההסמכה, יוכלו המבקשים להתקבל לעבודה בחברת "תנופה".

 

חברת "תנופה" תפעיל את הקווים הבין עירוניים הנהוגים כיום, החל מחודש אוקטובר 2021 ולשם כך צפויה לגייס עוד 200 נהגים חדשים. בנוסף, תפעיל הסעות נוסעים גם באזור השומרון ביישובים הבאים: אריאל, מועצה אזורית שומרון, אורנית, אלקנה, עמנואל, אלפי מנשה קרני שומרון, קדומים ובית אריה. במהלך מרץ 2022, יתווספו יעדי ההסעות ב – 35% – 50% וזאת כדי לשפר באופן משמעותי את השרות לנוסעים באשכול בית שמש ואשכול השומרון. לצורך כך תקלוט החברה באותה תקופה כ 60 נהגים חדשים נוספים.

קרדיט: pixabay

 

יפה ויגודסקי, יו"ר "קרן מעגלים": "עובדים העוסקים במקצועות רבים, נשחקים במהלך עבודתם ומחפשים דרך לצאת ממעגל השחיקה. מגפת הקורונה גרמה לרבים מהם לאבד את משרתם והם הוצאו ממעגל העבודה, הן כמפוטרים והן לתקופת חל"ת. הקורס להכשרת "נהגי רכב ציבורי" המוצע על ידינו ועל ידי חברת "תנופה" מהווה הזדמנות לאלה השחוקים או לאלה אשר בנסיבות העת הזו איבדו את פרנסתם, לרכוש מקצוע חדש, המבוקש  כיום בשוק העבודה.  בדרך זו יזדמן לבוגרי הקורס לשוב אל מעגל העבודה, גם בגיל מבוגר ועד הפנסיה."

 

מאיה מזרחי, מנהלת משאבי אנוש, חברת "תנופה": המטרה שלנו היא לגייס עובדים מקרב תושבי אזור בית שמש ויישובי פרוזדור ירושלים ואשכול השומרון, ולהכשירם כנהגי רכב ציבורי. מדובר בדורשי עבודה, כמו גם עובדים המעוניינים בעיסוק נוסף  וזו להם ההזדמנות לעבור הכשרה מקצועית ללא עלות. אנו שמחים להציע לבוגרי ההכשרות הזדמנות לחזור למעגל העבודה, באמצעות "קרן מעגלים" שזהו ייעודה".

 

 

אודות "קרן מעגלים"

"קרן מעגלים" אשר הוקמה בשנת 2012, הכשירה עד היום למעלה מ- 35,000 עובדות ועובדים, שמקצועם מוגדר "שוחק", לצורך שדרוג או הסבה מקצועית.

עם פרוץ מגפת הקורונה, התגייסה הקרן להכשיר גם עובדים מפוטרים או עובדים השוהים בחל"ת, העונים על הקריטריונים של הקרן, כדי לשדרגם או להסב את מעמדם המקצועי. בדרך זו יוכלו רבים מבוגרי ההכשרות לשוב אל מעגל העבודה בשוק המשנה את פניו.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כמדי שנה, לקראת חג הפסח קיים נשיא המדינה את מסורת מכירת החמץ של בית הנשיא
נשיא המדינה יצחק הרצוג ומנכ״ל בית הנשיא אייל שויקי קיימו,...
חובות שאפשר לשלם כדאי להסדיר בהקדם
גם אם צברתם חוב גדול מאוד ואתם יכולים לשלם אותו...
כל מה שצריך לדעת על בניית ממ"ד לבית
מקלטים הם תוספות חיוניות לבתים פרטיים, כי המספקים הגנה מפני...
זכויות עובדים חייבות הגנה גם היום
באופן מפתיע, למרות שיש כל כך הרבה מודעות לזכויות עובדים...
הדוקטור הבכיר מ'הדסה' הלחין להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה מבצעים "ריבה ריבך"
להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה בסינגל חדש – "ריבה ריבך"....
נשיא המדינה אירח אחיות ואחים מצטיינים ממערכת הבריאות
נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, אירחו היום, יום שלישי,...
להחזיר את עצמנו כמה שנים לאחור- זה אפשרי
במיוחד בעידן שלנו, בו כולם מצלמים ומצטלמים כל הזמן, המודעות...
הפועל לב ירושלים מסכמת עונה היסטורית
הפועל לב ירושלים מסכמת עונה היסטורית כמחזיקת גביע המדינה וסגנית...
בקניון הדר נחנכה ׳המרפסת׳, שדרת הבילוי והקולינריה
מאות אורחים, בהם אנשי עסקים, מנכ״לי חברות, פוליטיקאים, ודמויות בולטות,...
התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת
אסטרטגיה עסקית כוללת את התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת כדי להשיג...