Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

שואבי אבק תעשייתיים

שואבי אבק תעשייתיים
(צילום באדיבות pixabay)

הייצור במפעלים ממגזרים שונים נעשה באולמות ייצור, בסדנאות, בחדרים נקיים, במעבדות, במתקנים וכדומה. בתהליך הייצור לוקחים חומר גלם והופכים אותו למוצר סופי. יש תהליכים פשוטים ואחרים מורכבים. הם נעשים לאורך פסי ייצור מתוך כוונה להפיק כמות רבה מאוד בפרק זמן קצר. ייעול תהליכים הינו הכרחי על מנת לייצר מחירים זולים שמסוגלים להתמודד עם מוצרים מתחרים מסוגם.

(צילום באדיבות pixabay)

תהליכי הייצור המודרני מלווים בפליטת עשן, בשריפת דלקים, בשחרור חלקיקים נדיפים לאוויר, בייצור אבק,  בריבוי עודפי חומרי גלם שמתאספים סביב המכונות ועל רצפת האולמות ועוד. כל תעשייה מאופיינת במזהמים אחרים חלקם משותפים ואחרים האופייניים רק לה. המשותף לכל אלו הוא הצורך בסילוקם המהיר והמיידי מסביבת מקום העבודה.

שמירה על בריאות העובדים ועל הסביבה

הצורך לסילוק חומרי הגלם חיוני למען שמירה על בריאות העובד ולמען נטרול סכנות ומפגעים המפריעים לתהליך הייצור המסודר. מעבר לראייה צרה ומקומית זאת של צרכי המפעל יש ראייה אחרת שקשורה באיכות הסביבה. מפעלי ייצור, וגורמים אחרים מחויבים לסלק מזהמים הפוגעים בסביבה. בעלי מפעלים רבים עושים זאת מתוך אמונה פנימית בצורך לשמור על הסביבה אבל גם מחויבים לעשות זאת בגלל חוקים ותקנות. החוקים המחמירים של המשרד להגנת הסביבה מתואמים עם חוקים בינלאומיים וכל העובר עליהם צפוי לקנסות ולהגבלות שחלקן מחמירות מאוד ואף עלולות לשלול רישיון עסק. שואבי אבק תעשייתיים הם חלק חשוב מתוך מגוון מכשירים שמטפלים במפגעי ייצור שונים.

שואבים ניידים ונייחים

שואבי אבק תעשייתיים מיועדים לשמירה על ניקיון סביבת העבודה ומיועדים למפעלים במגזרים תעשייתיים שבהם נדרש כושר שאיבה גבוה. יש שואבים ניידים בעלי עוצמה גבוהה המסוגלים להגיע לכל פינה באולם הייצור ולו הצפופה ביותר. הזרועות של כולם מסוגלות לשאוב פריטים קשים כמו שבבי ברזל, חלקיקי אבן שנפלטו במהלך סיתות וייצור מוצרי בטון ועוד. הזרועות מותאמות גם ליניקת אבק וסוגי פסולת אחרת. תחתית השואבים הללו עשויים מפחי פלדה ועמידותם גבוהה מפני פגיעות מכאניות שמאפיינות סביבת עבודה קשוחה. החומר שנשאב מאוחסן בשקי סינון שניתן לנקותם בהרעדה או במיכלים שניתן לנקותם עם אוויר דחוס.

שואבים רטובים

 יש שואבים רטובים להפרדת אבק המתאימים למזהמים חלקיקיים עם מאפיינים נפיצים, דליקים, לחים, דביקים, שמנוניים ועוד. ניתן להבחין בשואבים בעוצמות שונות ובעלי יכולת ספיקה שונות. שואבים אלו מסוגלים לבצע שורה של פעולות בהם: יניקת אבק ממכונות ליטוש ועיבוד שבבי, יניקה מתהליכי ייצור של חומרי נפץ וכימיקלים לחים ואחרים.  שואבי אבק תעשייתיים יעילים מאוד ומאפשרים כושר עבודה בלתי מוגבל כמעט. תפעולם פשוט, תחזוקתם נוחה וקלה והם נותנים מענה מעולה לצרכי המפעלים השונים. מומלץ לרכוש שואבי אבק תעשייתיים שמיוצרים על ידי חברות בעלות מוניטין בינלאומי. הן יכולות להתאים את השואבים לצרכים הספציפיים של הלקוחות, והן מספקות אחריות מתאימה ושירותי תיקונים ותחזוקה יעילים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
בשיא המלחמה- חברת אקסטל השלימה את עסקת הנדל"ן הגדולה ביותר במאה שנים האחרונות בירושלים
חברת אקסטל השלימה את רכישת קרקעות אדמות הפטריארכיה בירושלים מקבוצת...
כמה אתם שווים באמת?
ישראלים שונים מאמריקאים בכך שאינם מודדים את שוויו של אדם...
תלת מימד ומוצר ראשוני
אחד השלבים החשובים ביותר בייצור מוצר ולמעשה השלב הכמעט אחרון...
בכיר השפים הירושלמים, השף עזרא קדם, מצטרף לכשרות צהר
השף המוערך עזרא קדם, סמל הקולינריה המקומית אשר יוצר בימים...
שיתוף פעולה חברתי בין אוניברסיטת רייכמן לבן & ג'ריס - למען שירותי הדם של מד"א
במסגרת השת"פ תוצב עמדת תרומת דם של מד"א וסטודנטים שיתרמו דם...
משחק מגנטים לילדים
אחד החידושים בעולם משחקי הילדים בשנים האחרונות הינו ערכות משחק...
לקראת ט"ו בשבט: נשיא המדינה ורעייתו אירחו חקלאים וחקלאיות ואת נציגי 'ארגון מגדלי הפירות בישראל'
לרגל חג האילנות, אירחו כבוד נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו...
מידע הוא כוח – בעולם שבו אתם רוצים לייצר דירוג אשראי איכותי
היכולת שלנו לבנות תהליכי קבלת החלטות גם בתחום הפיננסי היא...
המרכז לגיוס כספים: זינוק של 37% בשלושת החודשים האחרונים, בהגשת בקשות לגיוס משאבים מקרנות פילנתרופיה באמצעות מיקור חוץ
חני סודרי, מנכ"לית המרכז: "הזינוק בגידול מתאפיין בהלימה מובהקת עם...
אושרה תכנית העבודה של החברה העירונית 'אריאל' לשנת 2023
דירקטוריון החברה העירונית 'אריאל', בהובלתו של יו"ר הדירקטוריון, ראש העיר...