Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

שליחת חבילות בישראל – איך לעשות זאת נכון

שליחת חבילות בישראל – איך לעשות זאת נכון

שליחת חבילות בארץ דרך דואר ישראל יכולה להוות בעיה לא קטנה. אומנם הייתה עליה ברמת השירות וחלה התפתחות טכנולוגית בתחום, אך עדיין חבילה שנשלחת בדואר ישראל עוברת תהליך ארוך ומייגע שמאפשר הגעה ליעד רק לאחר זמן ממושך ותהליך בירוקרטי ארוך.

לכן, אם ברצונכם להעביר חבילה בעלת חשיבות או ערך כספי, אתם כנראה תוותרו על שירותי הדואר ותדאגו לפנות לחברת שליחויות איכותית ואמינה. חברה כזו תדאג להעסיק שליחים יעילים ומקצועיים בלבד, שידאגו להעביר את החבילה שלכם בזמן הנקוב ובצורתה השלמה.

על מנת למצוא חברת שליחויות כזו, יש צורך בהמלצות של חברים ומכרים, שעבדו בעבר עם החברה ויצאו מרוצים מהשירות. חוות דעת הן דבר חשוב שאין לוותר עליו בבחירת חברת שליחויות, זוהי אחת האינדיקציות העיקריות לטיב החברה. שימו לב כי עדיף תמיד להיעזר בחברה ולא בשליח פרטי, היות ומעילה באמון תהרוס את שם החברה ואילו לשליח פרטי זה פחות עקרוני.

כיצד לבחור חברת שליחויות אמינה ורצינית

ישנם מספר פרמטרים שחשוב לבדוק כאשר בוחרים חברת שליחויות, במיוחד כאשר מדובר בשליחות רגישה של סכומי כסף, או מסמכים רגישים שחייבים להגיע לייעדם במהירות ובאמינות. קיים בארץ מגוון רחב של חברות שליחויות, חלקן פועלות בסטנדרטים גבוהים, בעוד אחרות בקושי עומדות בציפיות של הלקוח.

להלן מספר טיפים שיעזרו לבצע את ההבחנה בין השתיים. ראשית כל, מומלץ לבדוק את הוותק של החברה בתחום. חברה בעלת וותק של 10 שנים למשל, מעידה על עצמה כי היא מוכרת בשוק וכנראה מחזיקה במוניטין מספיק טוב כדי לשרוד 10 שנים בשוק. לעומת זאת חברה הנמצאת על סף פירוק, היא חברה שכנראה לא כדאי לעבוד עמה, היות ומדובר בחברה על סף סגירה, שכבר אין לה מוטיבציה להעניק לכם את השירות האידיאלי.

פרמטר נוסף הוא מיקום החברה. תעדיפו תמיד לבחור חברה הממוקמת קרוב למשרד שלכם. בצורה כזו תוכלו ליהנות משרות מהיר ויחס אישי יותר. תוודאו תמיד כי החברה מספקת שרותי שליחויות גם לאזורים מרוחקים יותר. לא לכל חברה יש את היכולת הטכנית לספק שליחויות לכל הארץ, היות ומדובר בצי רכבים שיש להחזיק בהיכון לכל רגע נתון. למשל, לא כל חברה תוכל לספק שירות משלוחים לעיר ירושלים ולאזורים מרוחקים יותר ממרכז הארץ.

חשוב לוודא מה היכולות הטכניות והלוגיסטיות של החברה, בטרם מחליטים לעבוד עמה באופן שוטף. תבדקו האם יש לה יכולת לוגיסטית לאחסן משלוחים למשך הלילה (במקרה ומדובר בשליחות רחוקה) ואל תשכחו לשאול האם החבילה שלכם מבוטחת. והכי חשוב, תבקשו מהחברה התחייבות על זמני אספקה, בכך תבטיחו לעצמכם כי החבילה אכן תגיע ליעדה בזמן.

לסיכום, ישנם קריטריונים רבים לבחירת חברת שליחויות מוצלחת ומקצועית. אין ספק כי היכולת הטכנית והלוגיסטית של החברה מהווה פרמטר חשוב בבחירתה. עם זאת, אין מה להשוות את זה להמלצות וחוות דעת של לקוחות עבר. המלצות חיוביות מעידות על אופי העבודה והשירות בחברה מעל הכל. להזמנת שליחות מחברת שליחויות מקצועית לחצו כאן

 

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
בשיא המלחמה- חברת אקסטל השלימה את עסקת הנדל"ן הגדולה ביותר במאה שנים האחרונות בירושלים
חברת אקסטל השלימה את רכישת קרקעות אדמות הפטריארכיה בירושלים מקבוצת...
כמה אתם שווים באמת?
ישראלים שונים מאמריקאים בכך שאינם מודדים את שוויו של אדם...
תלת מימד ומוצר ראשוני
אחד השלבים החשובים ביותר בייצור מוצר ולמעשה השלב הכמעט אחרון...
בכיר השפים הירושלמים, השף עזרא קדם, מצטרף לכשרות צהר
השף המוערך עזרא קדם, סמל הקולינריה המקומית אשר יוצר בימים...
שיתוף פעולה חברתי בין אוניברסיטת רייכמן לבן & ג'ריס - למען שירותי הדם של מד"א
במסגרת השת"פ תוצב עמדת תרומת דם של מד"א וסטודנטים שיתרמו דם...
משחק מגנטים לילדים
אחד החידושים בעולם משחקי הילדים בשנים האחרונות הינו ערכות משחק...
לקראת ט"ו בשבט: נשיא המדינה ורעייתו אירחו חקלאים וחקלאיות ואת נציגי 'ארגון מגדלי הפירות בישראל'
לרגל חג האילנות, אירחו כבוד נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו...
מידע הוא כוח – בעולם שבו אתם רוצים לייצר דירוג אשראי איכותי
היכולת שלנו לבנות תהליכי קבלת החלטות גם בתחום הפיננסי היא...
המרכז לגיוס כספים: זינוק של 37% בשלושת החודשים האחרונים, בהגשת בקשות לגיוס משאבים מקרנות פילנתרופיה באמצעות מיקור חוץ
חני סודרי, מנכ"לית המרכז: "הזינוק בגידול מתאפיין בהלימה מובהקת עם...
אושרה תכנית העבודה של החברה העירונית 'אריאל' לשנת 2023
דירקטוריון החברה העירונית 'אריאל', בהובלתו של יו"ר הדירקטוריון, ראש העיר...