Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

שנת 2009 מסתיימת ו- 2010 בפתח. האסטרולוגית והנומרולוגית פרידה אורינגר מגישה את התחזית המעודכנת

שנת 2009 מסתיימת ו- 2010 בפתח. האסטרולוגית והנומרולוגית פרידה אורינגר מגישה את התחזית המעודכנת

על פי הנומרולוגיה שנת 2009 הייתה שנה בה האנושות חיפשה אחר מכנה משותף. כעת, שנת 2010 תהיה שנה של מנהיגות – חיפוש אחר מנהיגים שיכולים להוביל, כמו גם המאבקים האישיים שלנו  על מנת להשיג זאת. 

לפני שנסתכל על השנה הקרובה, ניקח צעד אחורה ונתבונן על המחזור הנומרולוגי בו אנו נמצאים. הנומרולוגיה מבוססת על מחזורים של 9 שנים, שנת 2008, הייתה השנה הראשונה של המחזור בו אנו נמצאים, 2+0+0+8= 1. המחזור הזה יסתיים בשנת 2016 שתסתכם לשנה אוניברסאלית 9.  הרעיון המרכזי של המחזור הזה הוא כיצד האנושות מתפתחת בחברה גלובלית.

הלוחות של תרבות המאיה מדברים על שנת 2012 כשנה משמעותית, והאמת היא שהם לא טעו כאשר קבעו שנה זו כיעד לשינוי. 2012 תהיה שנה של סיום מחזור שנמשך 5,126 שנים, ושנה אוניברסאלית מספר 5, כך שגם הנומרולוגיה מזהה שנה זו כשנה של שינוי מקיף.

כל מחזור שמסתיים מביא אותנו אמנם אל ההתחלה, לאחר שנה 9 תמיד תגיע שנה מספר 1, אלא שאין אנו חוזרים אל נקודת ההתחלה, במובנים רבים אנו מוצאים את עצמנו שוב ושוב במקום חדש לחלוטין. הדבר נכון הן מבחינה אישית והן מבחינה גלובלית, הזמן החולף מעשיר ומאפשר לנו לחוות וליצור, כך שלעולם לא נחזור להיות מי שהיינו, ולו רק בגלל הניסיון שצברנו. עם סיום המחזור בו אנו נמצאים ותחילתו של מחזור חדש בשנת 2017,  נמצא את עצמנו בעולם חדש.  

מה יהיה לנו בשנת 2010?

2010 היא שנה אוניברסאלית מספר 3  – 2+0+1+0 = 3

ניתן לצפות שהאתגרים הגדולים שיעלו, המיוצגים על ידי מספר 1, יהיו נושאים הקשורים במנהיגות. זה יכול להצביע על שינויים דרסטיים בנוגע למנהיגים, מי הם אלו אשר יובילו במקומות שונים בעולם, אך גם התחרות בין המעצמות הגדולות תתחזק ותקבל משמעות רבה יותר. בזמן שהאיחוד האירופי וסין צומחים ומתהווים ככוח כלכלי ופוליטי, כוחה של ארה"ב ותפקידה המרכזי בענייני העולם פוחת. ישנם גם רמזים ממדינות מתפתחות אשר יוצאות נגד שכנותיהן, כלומר 2010 יכולה להיות שנה של עימותים או אפילו מלחמות. 

למרבה המזל, האנרגיה של מספר 3 תשחק תפקיד מרכזי בשנת 2010, תאזן את מה שקורה ותביא חום, אופטימיות, השראה ויצירתיות. הפעם הקודמת בה פעלה האנרגיה של מספר 3 הייתה שנת 2001, שידועה כשנה בה הטרור התגבר, בארץ זו הייתה שנה של פיגועים, כמו הפיגוע בדולפינריום, מסעדת סבארו ועוד פיגועים  קשים. בשנת 2001 היה גם הירי המתועד הראשון של רקטת קסאם לעבר מטרות ישראליות. העולם כולו חווה את הטרור בפיגועי 11 בספטמבר, שהתרחשו בשנה זו והכו בהלם את ארצות הברית ואת העולם המערבי כולו.

למתקפת הטרור הזו היו ההשלכות גלובליות רבות, מבחינה מדינית, חברתית ותרבותית, ולמעשה זו הייתה נקודה בה הגיעה ההתפכחות ומכאן היה מפנה במדיניות ארצות הברית במזרח התיכון, ומה שהוביל בסופו של דבר למלחמת אפגניסטן ובעקיפין גם למלחמת עיראק ב-2003.

האנרגיה של מספר 3 מתקשרת אל דת וארגונים דתיים. אלא שכעת נוכל לאחות קרעים ולצמצם פערים בין פיות שונות בזכות חשיבה רוחנית והפגנת סובלנות. מספר 3 שואף ליותר הבנה ודיפלומטיה בין הדתות העיקריות. זה זמן להתמקד יותר בהארה, במקום בפחד, להביא יותר אהבה במקום שנאה.  

שנת 2010 תביא הפתעות, תחילת השנה יכולה להיות שילוב של עליות ומורדות. יתכן שמצד אחד נראה שישנה תנופה בכלכלה הגלובלית וכן עלייה במקומות התעסוקה, מצד שני רבים יחוו עדיין  תחושה של קיפאון, בניסיון לחזור אל מעגל העבודה או להיאחז במקום העבודה הקיים.

כל עוד מנהיגי העולם יפעלו לטובת הכלל, אנו עשויים לראות את הכלכלה מתייצבת. עם זאת, במקומות בהם קיימת שחיתות או שדרך השלטון מושתתת על מניעים אישיים, יהיה קיפאון ונתיב הצמיחה יהיה הרבה יותר איטי.
סוף אפריל – תחילת מאי, זמן שיכול לתאר תהפוכות ועימותים. שערוריות ציבוריות הקשורות למרמה וחוסר יושר. מאי הוא חודש מאתגר, חלק ירגישו את פעמי השלום ואילו האחרים יראו עלייה באלימות או משחקי כוח ברמה האישית וברמה הגלובלית.

תסיסה חברתית ומהומות יהפכו להרבה יותר קולניות, אנשים יחפשו דרך להביע את האמונות הפוליטיות והדתיות שלהם, ואנו עלולים לראות יותר קיצוניות. נצטרך להתחשל, כיוון שהשינויים החשובים ביותר יתקיימו במהלך יוני ויולי, נושאים חברתיים או הומניטאריים יעמדו על הפרק ומתוכם תהיה התבוננות על תפקוד השלטון.

השינויים יחולו לא רק בתחום הכלכלה, אלא גם נזקי טבע עלולים להתרחש בתקופה זו. הסבירות לרעידות אדמה והתפרצות הרי געש סבירה יותר השנה. השינוי ברחבי העולם יואץ, נושא זכויות האדם יעלה באופן מודגש ובמדינות מסוימות נושא חרות האדם יהיה בסכנה ממשית.

חודש אוגוסט ייתן לנו אפשרות לקחת אוויר לפני הבלבול שיביא חודש ספטמבר. במהלך ספטמבר הדברים אינם כפי שהם נראים, בעוד שלכאורה זהו זמן מוצלח לנציגויות או למהלכים דיפלומטיים, אלו יכולים ליצור בעיות הרבה יותר גדולות, בעוד אסונות פוטנציאליים נפתרים מעצמם והופכים ללא כלום. במישור הלאומי והבינלאומי, יחל כרסום בממשלות ובמבנים פוליטיים ונראה שיהיה עליהם לאמץ שינויים מהותיים בכדי להישאר בשלטון.

תחום האקולוגיה, שמירה על כדור הארץ ועל המשאבים הטבעיים, ימשיך להיות נושא משמעותי וינקטו פעולות הקשורות להגנה על הסביבה. נוכל להיווכח בפריצות דרך משמעותיות בתחום המדע, הטכנולוגיה והרפואה. התפתחות יכולה להיות גם בחקר המרחב שלנו וגלקסיות אחרות, עם תגליות מעניינות עבור האנושות, כך שזה יכול להיות זמן מרתק ופורה.

ובישראל?

קיים קושי שמלווה את הממשלה והעומד בראשה במהלך החודשים מאי ויוני, יתכן וזה גם קשור לביטחון או לדעת הקהל. התנגדות יכולה לעלות מצד תאגידים ובנקים לתקנות ורפורמות, אך גם הציבור יהיה מפוכח יותר ביחס לניסיון לכפות מצבים באמצעות רפורמות. יתכן אף שלקראת חודש יוני, הממשלה תצטרך לשנות החלטות שהתקבלו. קיים השנה פוטנציאל לבנות גשרים וליצור שותפויות פוריות, המבוססות על כבוד הדדי, זה יכול לדבר גם על קהילות הנרתמות אחת לטובת השנייה, מתוך רצון לסייע.

ייתכנו מיזוגים של חברות בין לאומיות, שיביאו לדרכים יותר יעילות, פוריות ולדרכי פעולה אופרטיביות, תוך ניסיון לשפר את הקשרים העסקיים ואת שיטות העבודה. תחילת אוגוסט, זהו זמן טעון מבחינה רגשית, אנשים ירגישו שהם צריכים להגן על אורח החיים שלהם. זה יכול בהחלט להיות גם באמצעות הפגנות. מספטמבר 2010, תהיה הקלה, ונוכל להרגיש יותר איזון והתייצבות כאן ובמקומות רבים ברחבי העולם. שנת 2010 תהיה, ללא ספק, אחת מהמורות, תהיינה הזדמנויות לצמיחה ושגשוג עבור אנשים שיש להם תוכנית ועבור אלו שיכולים לחשוב קדימה ולהתקדם בנחישות וביטחון. במידה רבה זה תלוי בנו, הצורך לקחת אחריות רבה יותר ולא לסמוך שהמדינה תדאג לנו. זה זמן להתחבר לאנשים אחרים ולעקוב אחר התשוקות והחלומות שלנו.

פרידה אורינגר – מאמנת ועוסקת בתחומים רוחניים מזה כ-18 שנה. בעבודתה, משתמשת במדע האסטרולוגיה, נומרולוגיה ועוד, לניתוח נושאים הקשורים להתפתחות אישית, שיפור ההישגים ותפוקות בחיים ליחידים וקבוצות ואף לאנשי עסקים. בין פעולותיה: מרצה ומעבירה סדנאות בתחומי המיסטיקה והמודעות, מפתחת מוצרים ותכנים לחברות הסלולאריות, הקימה ומנהלת את פורטל המיסטיקה המוביל istrology המספק שירותים אסטרולוגיים, נומרולוגיים ופריסות בקלפי טארוט, באינטרנט ובסלולארי ואף מציע שירות אסטרולוגי ייחודי לתחום העסקי ישירות לסלולארי. www.istrology.co.il

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
נשיא המדינה אירח אחיות ואחים מצטיינים ממערכת הבריאות
נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, אירחו היום, יום שלישי,...
הפועל לב ירושלים מסכמת עונה היסטורית
הפועל לב ירושלים מסכמת עונה היסטורית כמחזיקת גביע המדינה וסגנית...
מתגייסים למענם: רשת מלונות פתאל ועמותת 'נצח יהודה' ביוזמה מרגשת למען פצועי צה"ל והמשפחות השכולות
רשת מלונות פתאל בשיתוף עמותת 'נצח יהודה' יארחו בסוף השבוע...
נשיא המדינה נפגש עם נשיא רואנדה והעניק לו את דיסקית החטופים בקריאה לשחרורם המיידי
נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש היום, יום ראשון, כ״ח באדר...
פורום כיתות הכוננות 'הנני' ותנועת הביטחוניסטים תרמו עשרות אפודים קרמיים ליישוב קדומים
מסייעים לקדומים. פורום כיתות הכוננות 'הנני' בשיתוף תנועת הביטחוניסטים העבירו...
Oh My Electric Eye - יצירת מחול בבכורה מאת דנה נעים חפוטה 3 באפריל במחול שלם בירושלים 4 באפריל במרכז סוזן דלל
Eye (העין האלקטרונית שלי) יצירתה החדשה של דנה נעים חפוטה...
הפועל לב ירושלים פותחת את ההרשמה לאקדמיה לכדורסל נערות בחוות הנוער הציוני
למועדון כדורסל הפועל לב ירושלים פרויקט ייחודי לפיתוח שחקניות כדורסל...
13 אותות הוקרה לאזרחים בדואים שהצילו יהודים במהלך ה-7 באוקטובר
במוזיאון ידידי ישראל בירושלים התקיים אתמול ארוע הוקרה ראשון מסוגו,...
יפן בירושלים פריחת הדובדבן הקסומה בגן הבוטני גבעת רם ירושלים
סיורים בין עצי הדובדבן * איך נראה טקס תה יפני...
חדש בירושלים ICC College האקדמיה להפקות אירועים וכנסים בבנייני האומה יוצאת לדרך!
בנייני האומה פותחים לראשונה אקדמיה להפקות להכשרה מקצועית במגוון תחומים...