Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

שר הרווחה מאיר כהן פתח את שבוע המודעות לזכויות אנשים עם מוגבלות ב"עדי ירושלים"

שר הרווחה מאיר כהן פתח את שבוע המודעות לזכויות אנשים עם מוגבלות  ב"עדי ירושלים"
צילום עדי ירושלים

שר הרווחה והביטחון הלאומי מאיר כהן ציין הבוקר את פתיחתו של שבוע המודעות לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות כאשר הגיע לסיור במרכז השיקומי "עדי ירושלים", המשמש כבית לאנשים עם מוגבלויות מורכבות ומצבים רפואיים נלווים. השר הגיע בליווי בכירי משרד הרווחה וכמו כן התלוו לביקור גם בכירים ממחלקות הרווחה של עיריית ירושלים.
את ביקורו של השר ליוו הנהלת וצוות המקום, כמו גם בכירי עמותת "עדי", בראשם מנכ"ל המרכז השיקומי הגברת שלומית גרייבסקי וכמו כן משה סוויל סמנכ"ל הרגולציה של העמותה. אלו הציגו בפני השר סקירה על פעילות המרכז, על הטיפולים ועל החידושים הרבים המיושמים במקום במסגרת הטיפול באוכלוסייה המתמודדת עם מוגבלות.
השר, שנפגש עם הצוות המקצועי של המקום, כמו גם עם הדיירים והוריהם, התרגש לראות את הפעילות והעשייה של הצוות והנהלת המרכז וביקש לחזק את ידיהם. עוד הבטיח כי ימשיך לסייע ככל הניתן לטובת המרכז ולמעשה להיות שותף בעשייה המוברכת שנעשית בו. כמו כן, השר חתם בספר האורחים של המקום ובו הוא כתב "היו ברוכים ומאושרים על היותכם הנשמה היתרה והמיוחדת של החברה הישראלית. אני גאה במקום ובכל אנשי הצוות. כל הכבוד".
עם סיומו של הביקור, יצא השר כהן במהירות אל ישיבת הממשלה אשר עוסקת בדבר שיפורים והטבות לאנשים עם מוגבלות ובני משפחותיהם, כמו גם לצוותים המטפלים בהם. הנהלת המקום והצוות הודו לשר הרווחה על הביקור החשוב ועל כך שבחר לפתוח את שבוע המודעות במרכז השיקומי "עדי ירושלים".


עוד לקחו חלק בביקור מטעם משרד הרווחה הם ראש מנהל המוגבלות גדעון שלום, מפקחת המשרד ענת סינאוני, מנהלת המחוז אורלי אוסטרמן, ממונה מחוזי מוגבלויות ניהאד זרקאווי ושרית רחמים מנהלת היחידה לשירותים קהילתיים.
מטעם עיריית ירושלים נכחו מנהלת אגף הרווחה בעירייה יעל גבאי, ראש מנהל שירותי קהילה גיל ריבוש, מנהלת היחידה לשירותים בקהילה שרית רחמים ושיבי פרומן.

שלומית גרייבסקי מנכ"ל "עדי ירושלים": שמחנו לארח הבוקר עם פתיחת שבוע המודעות לזכויות אנשים עם מוגבלות, את השר מאיר כהן ואת בכירי משרדו ומחלקת הרווחה של עיריית ירושלים. התרגשנו לראות את הנחישות והרצון של השר והבכירים לקחת חלק ולסייע כלל הניתן בשיפור וקידום הטיפולים הנעשים במקום אשר ישפרו משמעותית, ובצורה מירבית את איכות החיים של המטופלים במרכז. אני מודה לשר ולכלל האורחים על הביקור החשוב ומאמינה כי הדבר יועיל רבות להמשך העשייה ושיפור השירותים".

מרכז "עדי ירושלים" מעניק מעטפת שיקומית וטיפולית מקיפה, הכוללת מגוון רחב של שירותים רפואיים וחינוכיים, כמו גם מגורים לאוכלוסייה עם מוגבלות שכלית התפתחותית קשה. המרכז הינו חלק מרשת מרכזי שיקום אותה מפעילה עמותת "עדי", והיא כוללת את הכפר השיקומי "עדי נגב נחלת ערן".

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הדוקטור הבכיר מ'הדסה' הלחין להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה מבצעים "ריבה ריבך"
להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה בסינגל חדש – "ריבה ריבך"....
נשיא המדינה אירח אחיות ואחים מצטיינים ממערכת הבריאות
נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, אירחו היום, יום שלישי,...
להחזיר את עצמנו כמה שנים לאחור- זה אפשרי
במיוחד בעידן שלנו, בו כולם מצלמים ומצטלמים כל הזמן, המודעות...
בקניון הדר נחנכה ׳המרפסת׳, שדרת הבילוי והקולינריה
מאות אורחים, בהם אנשי עסקים, מנכ״לי חברות, פוליטיקאים, ודמויות בולטות,...
התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת
אסטרטגיה עסקית כוללת את התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת כדי להשיג...
הקרן לידידות תרמה רכב הסעות בקרוב לחצי מיליון שקלים למרכז לטיפול בקשיש בקהילה בירושלים
בכך יתאפשר למלב"ב בירושלים, המציע לקשישים עם דמנציה פעילות חברתית,...
כל הפרטים החשובים על תהליך גירושין
תשלומי מדור מייצגים את חובתם של ההורים להעניק לילדיהם סביבה...
איך מחשבים התקנה של מערכת סולארית לבית הפרטי
עם כל הכבוד לאידיאולוגיה ולהכרה בכך שעלינו, על כולנו, מוטלת...
מתגייסים למענם: רשת מלונות פתאל ועמותת 'נצח יהודה' ביוזמה מרגשת למען פצועי צה"ל והמשפחות השכולות
רשת מלונות פתאל בשיתוף עמותת 'נצח יהודה' יארחו בסוף השבוע...
פסח במוזאון קסטל
מוזאון הצייר משה קסטל מזמין אתכם לחוויה משפחתית ייחודית ומהנה...