Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

תאורה לבית בירושלים – כך תבחרו אותה נכון

תאורה לבית בירושלים – כך תבחרו אותה נכון

עוברים לבית חדש, משפצים או שסתם החלטתם לעצב מחדש את הבית? המשיכו לקרוא ותקבלו מאיתנו כמה טיפים מצוינים לבחירה נכונה של התאורה לבית שלכם.

תאורה לבית בירושלים - כך תבחרו אותה נכון

לרוב, אנשים לא משקיעים יותר מדי מחשבה בבחירת התאורה. מסתכלים על הנראות ועל המחיר ואם שניהם טובים הם יקנו. למעשה, את אחד הדברים החשובים בכל מה שקשור לבחירה נכונה של תאורה לבית אנשים שוכחים והוא העניין הפרקטי. המנורה יכולה להיות יפה אבל לא לספק מספיק תאורה לצרכים שלנו, בין אם בגלל מיקום לא נכון ובין אם בגלל עוצמתה או הצבע שלה. אז לפני שתתרוצצו בין חנויות תאורה בירושלים ותקנו מנורה שלא מתאימה לכם, אנו ממליצים לקרוא את הטיפים הבאים שיקלו על הבחירה שלכם, יהפכו אתכם לצרכנים חכמים יותר ויהפכו לכם את הבית ליפה ופרקטי.

תכנון התאורה בבית

חלקו את הבית לפי החדרים. חשבו מה נעשה בכל חדר (רצוי גם לרשום) וכך תוכלו לתכנן את סוגי התאורה שאתם צריכים. בכל חדר בבית נעשות פעולות שונות שדורשות תאורה שונה ולכן חשוב שבכל חדר יהיו שני סוגים של תאורה: תאורה ראשית ותאורה משנית. התאורה הראשית היא תאורה כללית אשר בדרך כלל זאת תהיה מנורה תלויה מהתקרה.  התאורה המשנית מכוונת לפעולות הנעשות בחדר כמו: קריאה, שינה, כתיבה, אכילה, עבודה וכד'. לדוגמה: בחדר שבו יש שולחן כתיבה חשוב מאוד לשים מנורת שולחן שתאיר את השולחן וזאת מכיוון שהתאורה הכללית תהיה בדרך כלל מוסתרת ע"י האדם שיושב לידו. גם במטבח חשוב מאוד שמעל משטח העבודה (אי, שולחן או דלפק) תהיה תאורה מתאימה. אל תרוצו לשום חנות תאורה בירושלים בלי לדעת אילו סוגים של תאורה אתם צריכים וכמה.

תכנון התאורה בבית

עיצוב התאורה בבית

נכון שאתם לא מעצבי פנים או הום סטיילינג אבל בעזרת גופי תאורה מיוחדים או שבירה של הסימטריה בחדר בעזרת הגופים, תוכלו להפוך את חלל הבית למעוצב, מיוחד ויפה יותר. סימטריה ניתן לשבור בעזרת גדלים או צבעים שונים של נורות. חשבו גם על האווירה שאתם רוצים ליצור בחדרים מסוימים כמו: אווירה רומנטית בחדר ההורים, אווירה חמה בסלון וכד. ניתן לשנות את האווירה בעזרת עמעום אורות ומשחק עם צבעי הנורות (נורה צהובה ליצירת אווירה חמה תעשה את העבודה). טיפ נוסף: חשבו מה תרצו להבליט ומה תרצו לטשטש בבית. עם תאורה נכונה ומיקום נכון שלה תוכלו להדגיש ולטשטש אזורים בבית בקלות רבה.

חסכון בתאורה

קנו נורות לד חסכוניות. הן מחזיקות לזמן רב, חוסכות בכסף ועוזרות בשמירה על הסביבה. בנוסף, כדי לשמור על זמן העבודה של הנורות, כדאי להשתמש בדימרים (עמעמים) לשעות שבהן לא צריך תאורה חזקה.

אם תאמצו את הטיפים האלה, תוכלו לקבל בית עם תאורה נכונה, מעוצבת וכמובן שתוכלו גם לחסוך בכסף בזמן הקנייה בעזרת תכנון נכון כפי שהמלצנו.

אם בכל זאת יש לכם שאלות בזמן הקנייה, או שאתם רוצים להתייעץ לגבי העיצוב של המנורה ולדעת אם היא מתאימה לכם, תוכלו להיעזר בשירות של אנשי מקצוע שעוסקים בעיצוב תאורה. בחנות "אלומה תאורה" תוכלו למצוא מגוון של גופי תאורה וגם להיעזר בשירותיהם של אנשי המקצוע המצוינים של החנות.

את החנות תוכלו למצוא ברחוב התנופה 6, תלפיות ירושלים ובאתר שלהם אלומה תאורה.

לפרטים נוספים חייגו: 02-5402957.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עניינים משפטיים הקשורים בעבירות תנועה
עורך דין תעבורה בירושלים מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים בעבירות תנועה...
תהליך מיוחד לטיפוח העור
טיפול פיגמנטציה בפנים הוא תהליך מיוחד לטיפוח העור שמטרתו להפחית...
רשת מסעדות הביסטרו: "גרג קיטשן" מתרחבת ופותחת סניף בירושלים בהשקעה של כ – 1 מיליון ₪
 רשת מסעדות הביסטרו: "גרג קיטשן", מקבוצת גרג, מתרחבת ופותחת בימים...
רשת מחסני השוק משיקה את סניף "מחסני השוק בשבילך"- הפורמט השכונתי שלה בפסגת זאב-ירושלים, בהשקעה של מיליוני שקלים
סניף "מחסני השוק בשבילך" בפסגת זאב ירושלים, יושק בתחילת אפריל...
מגילות אסתר: מתנה מיוחדת לכל אירוע
מגילת אסתר היא אחת מחמש המגילות הנכללות בתנ"ך. היא מספרת...
עיצוב פנים הוא לא תמיד מה שחשבתם
אם נכנסתם לבית והרגשתם בו נוח מיד, ראיתם שכל הפריטים...
עסקאות מקרקעין – ההיבט המשפטי
עורך דין המתמחה בעסקאות מקרקעין, בעיקר ברכישת דירות, הוא נכס...
מאמנת כושר אישית בירושלים - אימוני כושר אישיים בכל הרמות! 
מציאת מאמנת כושר אישית המתאימה לכם יכולה להיות משנה משחק...
אילו מצבים נחשבים לנהיגה ללא רישיון
אחד התנאים הבסיסיים לעליה על הכביש ונהיגה הוא שישנו רישיון...
כל מה שצריכים לדעת על עמדות טעינה לרכבים חשמליים
התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי מחיר מושפע ממגוון גורמים, לרבות...