Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

תביעות נזיקין בידיים טובות

תביעות נזיקין בידיים טובות
Credit: Pixabay

לא פעם, יוצא לנו להיתקל במפגעים שונים, הפוגעים בנו פיזית או ברכוש שלנו. במרבית מהמקרים הנזק קטן ותוך פרק זמן קצר מאוד נחזור לשגרה, אך ישנם מקרים בהם הנזק הוא גדול ויכול להשפיע לנו על כל מהלך החיים, לדוגמת רשלנות רפואית, פגיעה כתוצאה מתאונת עבודה ועוד. בכל מקרה כזה יש לכם אפשרות להגיש תביעת נזיקין. תחום תביעות הנזיקין הוא רחב מאוד, וכולל בין השאר תאונות עבודה, תאונות תלמידים, תאונות דרכים, נפילות בשטח ציבורי או פרטי, ועוד. חשוב מאוד בתביעה מסוג זה, לנהל אותה רק באמצעות עורך דין נזיקין בחיפה, באם הנכם מתגוררים באזור חיפה. תביעה מסוג זה דורשת מיומנות רבה על מה להצליח ולזכות בה, וכל מקרה מטופל באופן שונה. לכן באם הנכם מתכוונים לתבוע, פנו אל המומחים בתחום, משרד עורכי הדין "שחר, חן", המתאפיין בשילוב נדיר של ניסיון משפטי רב יחד עם יצירתיות, חדשנות וחתירה בלתי מתפשרת למצוינות משפטית.

טיפול נכון במקרקעין

עומדים לקנות, למכור, או להשכיר נכס? אל תעשו זאת ללא ליווי צמוד של עו"ד מקרקעין. לכאורה, עסקת קניה, מכירה או השכרה נראות קלות, וכל מה שצריך על מנת להשלים את העסקה, זה לחתום על החוזה. מדובר בטעות נפוצה שעלולה לעלות ביוקר לכל

Credit: Pixabay

אחד מהצדדים. ראשית עו"ד מקרקעין בודק היטב אם יש הערת אזהרה על הנכס, מי הבעלים החוקיים, רישומים שונים כולל טאבו ועוד. לעולם אל תשימו את כספכם על קרן הצבי. עו"ד מקרקעין מטפל גם בהיתרי בניה, תביעות בגין חריגה, ועוד. הוא מכיר היטב את כל הגופים העוסקים בנושא זה בנוסף לבתי המשפט, כמו ועדות תכנון ובניה, בין אם מקומי, מחוזי או ארצי, ויודע היטב כיצד להתנהל מולם בכל נושא.

נפגעת בתאונת עבודה? אל תתמודד לבד

מקום העבודה שלנו, וסביבת העבודה, אמורים להיות מקום בטוח עבור העובדים. המעסיקים אמורים לדאוג לסביבת עבודה תקינה, לא כל מפגעים שעלולים לסכן את העובדים, עם דגש עם הנחיות בטיחות באם הדבר נדרש. לעיתים מתרחשות תאונות עבודה, הפוגעות בעובד, ואף משפיעות עליו לטווח הארוך. בין אם מדובר בפגיעה נקודתית עם נזק קל או בפגיעה עם השלכות ארוכות טווח, תמיד ישנה אפשרות להגיש תביעה נזיקין בגין תאונת עבודה. עורך דין תאונות עבודה הוא הכתובת עבורכם להגשת תביעה זו, ומומלץ מאוד לפנות אליו בהקדם, כבר בתחילת המקרה. עו"ד מומחה בנושא, מכיר היטב את ההתנהלות מול חברות הביטוח השונות והמוסד לביטוח לאומי, הגורמים העיקריים בדרך כלל, המעורבים בתביעות מסוג זה. מומלץ לפנות אל משרד עורכי הדין "שחר, חן", המומחים בנושא, ומשרדם מתאפיין בשילוב של ניסיון משפטי רב, עם יצירתיות, חדשנות וחתירה בלתי מתפשרת למצוינות משפטית. השילוב הייחודי מוביל להצלחות משפטיות חסרות תקדים.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להחזיר את עצמנו כמה שנים לאחור- זה אפשרי
במיוחד בעידן שלנו, בו כולם מצלמים ומצטלמים כל הזמן, המודעות...
התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת
אסטרטגיה עסקית כוללת את התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת כדי להשיג...
להכין את הארון לחורף- ממה מתחילים?
כשהיינו קטנים היתה החלפה ברורה של תכולת ארון הבגדים מבגדי...
כל הפרטים החשובים על תהליך גירושין
תשלומי מדור מייצגים את חובתם של ההורים להעניק לילדיהם סביבה...
איך מחשבים התקנה של מערכת סולארית לבית הפרטי
עם כל הכבוד לאידיאולוגיה ולהכרה בכך שעלינו, על כולנו, מוטלת...
יוון כמו שלא הכרתם - מחכה לכם לטיול מרתק
את המראות הקסומים שתפגשו בצפון יוון, קשה לתאר במילים. מלבד...
למי פונים כשזקוקים לעזרה בחיפוש מידע?
אירועים שונים בחיים מחייבים לפעמים שינוס מתניים כדי לצאת מאזור...
הפיכתם של מרחבים עירוניים לאזורים מתחדשים
עורך דין התחדשות עירונית מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים לפרויקטים של...
לפי אלו קריטריונים בוחרים את שיטות יציקת הבטון לתבניות?
כאשר מתחילים פרויקט בניה חדש, חשוב לקחת בחשבון כי יסודות...
לחגוג אחרת את האירועים הפרטיים שלכם
כמה שנים הבטחתם לעצמכם שיום אחד תקומו מהכיסא באירוע כלשהו...