Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

תרסיס דרך האף נגד שפעת

תרסיס דרך האף נגד שפעת

שירותי בריאות כללית מרחיבה את סל המוצרים המוצע ללקוחותיה לקראת החורף ומציעה לראשונה בארץ את חיסון ה"פלומיסט" (FluMist) – חיסון הניתן כתרסיס לאף לגילאי שנתיים עד 49 ואושר לשימוש על-ידי ה-FDA ומשרד הבריאות בישראל. הכללית תציע את החיסון לראשונה ללקוחות ה'מושלם'. 

אלי דפס, מנכ"ל הכללית: "אנחנו גאים להיות שוב הראשונים להציע ללקוחותינו במושלם מוצרים חדשניים בתחום הרפואה המונעת ולהרחיב את מגוון האפשרויות העומדות לרשותם בהתמודדות מול השפעת .. עד כה התחסנו בכללית כנגד שפעת עונתית מעל ל-650 אלף איש באמצעות החיסון הניתן בזריקה ואנו צופים כי חיסון ה'פלומיסט' ירחיב את מעגל המתחסנים".

עוד הוסיף דפס כי "ההיענות של האוכלוסייה להמלצות לחיסון נגד שפעת לקראת החורף נובעת ממניעים שונים וביניהם החשש מקבלת זריקה. ילדים בגנים ובבתי הספר מהווים מקור משמעותי להדבקה והידבקות  אך ההיענות בקרבם קטנה במיוחד. אנו מקווים כי חיסון זה ישפר את רמת ההיענות למתן חיסון בקרב ילדים ויסייע גם בהפחתה בהפצת השפעת".  

לדברי פרץ גוזה, ראש מערך ביטוחי הבריאות בכללית: "המושלם ממשיך להוביל את החדשנות בשוק הביטוחים המשלימים ולהציע מוצרים חדשנים מהשורה הראשונה בתחום הרפואה המונעת ללקוחותינו. חדשנותו של חיסון ה'פלומיסט' לשפעת עונתית בא לידי ביטוי בכך שהינו בעל יעילות גבוהה ועשוי להקנות הגנה גם לזנים שאינם בחיסון עצמו, החיסון ממושך יותר ומגן למשך יותר משנה ומספק תגובה חיסונית מהירה לילדים המתחסנים לראשונה בחייהם. נתונים אלו יאפשרו לנו להגביר משמעותית את ההיענות, במיוחד בקרב ילדים ויאפשרו לנו לחזק את מערך ההתמודדות עם מגיפת השפעת". 

החיסון הוכח כיעיל במחקרים רפואיים ונמצא בשימוש בארה"ב כחמש שנים. החיסון הביא להפחתה של כ-53% בתחלואת השפעת בקרב המתחסנים בהשוואה לאלה שקיבלו זריקות חיסון כנגד שפעת, כך נמצא במחקר עולמי שהוביל פרופ' שי אשכנזימנהל מחלקה במרכז שניידר לרפואת ילדים ואשר התפרסם בכתב העת Pediatric infectious disease Journal. פרופ' אשכנזי מציין כי "פלומיסט מציג יתרון משמעותי הן ביעילות והן בנוחות השימוש ומאפשר לחזק את ההגנה מפני שפעת תוך מתן דגש על אוכלוסיית הילדים שהיא רגישה במיוחד לנגיף ומהווה גורם מתווך בהדבקת כלל האוכלוסייה". עוד נמצא במחקר כי הייתה הפחתה של כ- 9% במספר הפניות לשירותי בריאות וכ- 16% פחות היעדרויות מבתי הספר בקרב המתחסנים בהשוואה לקבוצה שקיבלה חיסון בהזרקה. 

החיסון מומלץ החל מגיל שנתיים, בהתאם להמלצת משרד הבריאות לחסן גם את אוכלוסיית הילדים בגילאים 2-5 שנים. המלצת משרד הבריאות ניתנה במסגרת תכנית רב שנתית לחסן מפני שפעת את כלל הילדים מגיל חצי שנה ועד 18, המבוססת על המלצות ה-CDC האמריקאי. החיסון אינו מיועד לסובלים מ מחלת דרכי נשימה חסימתית (אסתמה בפרט) ולסובלים ממחלות הפוגעות במערכת החיסונית או החיים בסביבתם הקרובה.

 

לחיסון נדרש מרשם רופא.  החיסון יינתן על-ידי האחות במרפאה במרפאות הנבחרות. עלות מנת חיסון למבוטחי "כללית מושלם" הינה 49 ₪.

 

 

 

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
Oh My Electric Eye - יצירת מחול בבכורה מאת דנה נעים חפוטה 3 באפריל במחול שלם בירושלים 4 באפריל במרכז סוזן דלל
Eye (העין האלקטרונית שלי) יצירתה החדשה של דנה נעים חפוטה...
הפועל לב ירושלים פותחת את ההרשמה לאקדמיה לכדורסל נערות בחוות הנוער הציוני
למועדון כדורסל הפועל לב ירושלים פרויקט ייחודי לפיתוח שחקניות כדורסל...
13 אותות הוקרה לאזרחים בדואים שהצילו יהודים במהלך ה-7 באוקטובר
במוזיאון ידידי ישראל בירושלים התקיים אתמול ארוע הוקרה ראשון מסוגו,...
יפן בירושלים פריחת הדובדבן הקסומה בגן הבוטני גבעת רם ירושלים
סיורים בין עצי הדובדבן * איך נראה טקס תה יפני...
חדש בירושלים ICC College האקדמיה להפקות אירועים וכנסים בבנייני האומה יוצאת לדרך!
בנייני האומה פותחים לראשונה אקדמיה להפקות להכשרה מקצועית במגוון תחומים...
רעיית נשיא המדינה ביקרה בבסיס חיל הים בחיפה
רעיית הנשיא בקשר ספינת הטילים אח״י ניצחון של חיל הים:...
מלון המלך דוד ירושלים מארח את חאבייר מיליי, נשיא ארגנטינה הנכנס במהלך ביקורו הרשמי הראשון בישראל
נשיא ארגנטינה הנכנס, חאבייר מיליי הגיע עם פמלייתו אמש למלון...
נשיא ארגנטינה לנשיא המדינה: בכוונתי להכריז על חמאס כארגון טרור ולהעביר הצעת חוק בפרלמנט הארגנטינאי בדרישה לשחרור החטופים
נשיא המדינה יצחק הרצוג, אירח היום, יום שלישי, כ״ז בשבט,...
ט"ו בשבט במלונות ibis ירושלים במחירים אטרקטיביים וסיורים ברחבי העיר
מלונות ibis ירושלים מרכז העיר מזמינים את עם ישראל להתרענן...
"למדתי ממך שאפשר לדבר גם ללא מילים" חוגגים 80 לפנחס - ניצול שואה עם מוגבלות אשר מעביר, ללא מילים, הרצאות על חייו, מוגבלותו והדרך להגשים חלומות למרות האתגרים הפיזיים
סיפורו של פנחס, דייר המערך התומך של אלווין בירושלים, שזור...