Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

מד"א מגשימים חלום

מד"א מגשימים חלום
הגשמת משאלתו רענן גיגי לקבל מצלמה בתחנת מד''א ירושלים - צילום אבא ריצמן דוברות מדא

 

כשרוכבי יחידת האופנוענים של מד"א ירושלים שמעו שבנו של אחד החובשים ביחידה חולה במחלה קשה, הם בחרו להגשים לו חלום בשיתוף עם עמותת Make-A-Wish Israel וחברת 'ארליך מרכז הצילום' הוענקה בטקס מרגש מצלמה וציוד הקפי בשווי עשרות אלפי שקלים לרענן גיגי. 

מאז ומתמיד רענן היה חובב צילומים – הוא מעיד על עצמו כאוהב לצלם טבע, נופים, ובמיוחד ציפורים. משאלתו של רענן הייתה לקבל מצלמה מקצועית שתאפשר לו לתעד באופן מקצועי את העולם שסביבו. רענן פנה לעמותת Make-A-Wish Israel בבקשה שיסייעו לו להגשים את חלומו לתעד את הטיול בדרום אפריקה, שאליו נסע השבוע, במצלמה מקצועית ואיכותית. העמותה ניסתה לרתום את הקהילה לעזור להגשמת חלומו של רענן ולא ציפתה שהמענה, בשווי אלפי שקלים, יגיע מיחידת האופנועים של מד"א במרחב ירושלים שהפכה למשפחה. חברי יחידה האופנוענים, בה מתנדב כבר שנים ארוכות אביו של רענן, שמעו על הרצון להגשים את חלומו של הילד ומיד נרתמו למשימה. בתוך מספר ימים הצליחו לגייס אלפי שקלים וביום ראשון (7.5) זכה רענן להגשמה מרגשת במיוחד של חלומו. בטקס אשר נערך באודיטוריום של תחנת מד"א בירושלים ובו השתתפו רענן ומשפחתו, חבריו, נציגי עמותת Make-A-Wish Israel, נציגי 'ארליך מרכז הצילום', רוכבי יחידת האופנועים של מד"א מרחב ירושלים ונציגי הנהלת המרחב קיבל רענן מצלמה מקצועית בשווי עשרות אלפי שקלים. כמו כן, במהלך האירוע הוקרנו צילומים שצילם רענן והוקרן סרטון ברכה של מנכ"ל מד"א, אלי בין.

מוטי גיגי, מתנדב ביחידת האופנוענים של מד"א ואביו של רענן: "כולי התפעלות, התרגשות ושמחה. אני המום מההירתמות של כולם למען רענן. רענן התרגש ולא ציפה למתנה כה מיוחדת ואין ספק כי הוא נסע לאפריקה עם חיוך גדול. יחידת האופנוענים של מד"א מהווה לי ולמשפחתי בית שני בתקופה קשה ומאתגרת ונותנת לנו מקום חם. אני מודה לכל מי שנרתם למען הגשמת חלומו של רענן".

הגשמת משאלתו רענן גיגי לקבל מצלמה בתחנת מד"א ירושלים – צילום אבא ריצמן דוברות מדא

אהרון שבתאי, אחראי יחידת האופנועים של מד"א מרחב ירושלים: "לפני חודש וקצת גילינו שרענן, בנו של מוטי, חובש רפואת חירום מתנדב ביחידה, חולה במחלה קשה וחולם על מצלמה בשווי אלפי שקלים. מיד נרתמנו למשימה והחלטנו שזה הזמן להעניק למי שתמיד מעניק לכולם – חברי יחידת האופנוענים שלנו, שהפכו ממזמן למשפחה, מוכיחים לנו שהם לא רק מצילים חיים יום יום שעה שעה, אלא יודעים לתמוך ולהיות שם גם בזמנים קשים. היה מרגש לראות את ההירתמות ובעיקר את ההתפעלות של רענן".

איבט אביזדריס, מנהלת סניף Make-A-Wish ירושלים: "הנתינה והאהבה לאחר גורמת לסיפוק רב והחיבור המדהים בין מד"א, 'ארליך מרכז הצילום' והעמותה הצליח ליצור יחד את הגשמת המשאלה של רענן לקבל מצלמה שאיתה יוכל לתעד את הטבע והטיולים אותם הוא כ"כ אוהב. תודה רבה לכם"

מנהל מרחב ירושלים במד"א, שלמה פטרובר: "החובשים והפאראמדיקים ביחידת האופנועים של מד"א מרחב ירושלים הם מכל קצוות ומכל שכונות העיר וכולם מתנדבים בה למטרה אחת שהיא להציל חיים. אני מאוד מתרגש, זה אירוע מיוחד מאוד מבחינתנו פה בתחנה. אני מאחל לרענן הרבה בריאות. כל מה שיש לי להגיד זו מילה אחת. תודה!"

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אני שמח שעמותת Make-A-Wish Israel, חברת 'ארליך מרכז הצילום' ומגן דוד אדום הצליחו להגשים לרענן את חלומו. אנשי מגן דוד אדום, המתנדבים, העובדים וכלל הצוותים, מבינים כי לעיתים הנפש מרפה את הכאב, ולו לכמה שעות, ומתוך כך לא פעם אנו שומעים על הירתמותם להגשמת חלומותיהם של החולים במחלה הקשה. אני גאה בערכים המובילים את אנשי הארגון. אני שולח ברכות החלמה מהירה לרענן וחיזוקים למשפחתו".

 

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
נשיא המדינה אירח אחיות ואחים מצטיינים ממערכת הבריאות
נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, אירחו היום, יום שלישי,...
הפועל לב ירושלים מסכמת עונה היסטורית
הפועל לב ירושלים מסכמת עונה היסטורית כמחזיקת גביע המדינה וסגנית...
מתגייסים למענם: רשת מלונות פתאל ועמותת 'נצח יהודה' ביוזמה מרגשת למען פצועי צה"ל והמשפחות השכולות
רשת מלונות פתאל בשיתוף עמותת 'נצח יהודה' יארחו בסוף השבוע...
נשיא המדינה נפגש עם נשיא רואנדה והעניק לו את דיסקית החטופים בקריאה לשחרורם המיידי
נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש היום, יום ראשון, כ״ח באדר...
פורום כיתות הכוננות 'הנני' ותנועת הביטחוניסטים תרמו עשרות אפודים קרמיים ליישוב קדומים
מסייעים לקדומים. פורום כיתות הכוננות 'הנני' בשיתוף תנועת הביטחוניסטים העבירו...
Oh My Electric Eye - יצירת מחול בבכורה מאת דנה נעים חפוטה 3 באפריל במחול שלם בירושלים 4 באפריל במרכז סוזן דלל
Eye (העין האלקטרונית שלי) יצירתה החדשה של דנה נעים חפוטה...
הפועל לב ירושלים פותחת את ההרשמה לאקדמיה לכדורסל נערות בחוות הנוער הציוני
למועדון כדורסל הפועל לב ירושלים פרויקט ייחודי לפיתוח שחקניות כדורסל...
13 אותות הוקרה לאזרחים בדואים שהצילו יהודים במהלך ה-7 באוקטובר
במוזיאון ידידי ישראל בירושלים התקיים אתמול ארוע הוקרה ראשון מסוגו,...
יפן בירושלים פריחת הדובדבן הקסומה בגן הבוטני גבעת רם ירושלים
סיורים בין עצי הדובדבן * איך נראה טקס תה יפני...
חדש בירושלים ICC College האקדמיה להפקות אירועים וכנסים בבנייני האומה יוצאת לדרך!
בנייני האומה פותחים לראשונה אקדמיה להפקות להכשרה מקצועית במגוון תחומים...